Capitolul 23.

1.6K 87 0
                                    

Imi faceam ultimile retusuri la machiaj cand venise Juss.

- Esti gata?

- Da ! ( vocea imi tremura )

- Arati bine! Sa mergem!

- Mersi si tu.

- Stati! ( era mama ). Sa va fac cateva poze. Zambiti.

Nu se mai oprea. Incepuse sa ma stanjeneasca. Asta fac mamele in general, te fac de ras.

- Mama, gata! Ajunge.

Ii iau aparatul de fotografiat si il arunc pe masa, imi pierdusem rabdarea, lui Juss i se paruse hilar momentul.

- Sa mergem ! ( il tineam strans de mana )

Mai aveam cateva strazi si ajungeam la petrecere, imi venea sa cobor din masina si sa ma intorc acasa. Imi imaginam deja cum ma vor privi toti invitati.

Locul era inpanzit de paparati, eram incordata, imi era sa nu fac vreo gafa si sa il fac pe Juss de ras.

Coborasem din masina, Justin se oprise sa faca cateva poze cu fani si sa dea cateva autografe. Auzeam deja comentari la adresa mea.
Cine este?
Ea este noua prietena a lui Justin?

Aveam impresia ca toti se uitau spre mine, ma simteam ca un gandac ce trebuia imediat zdrobit.

Justin ma tinea aproape de el, raspunse la toate intrebarile pe care i le adresase fani sau paparati.

Ne asezasem in final la o masa unde se aflau cativa din prieteni lui, printre ei era si Helly. Ma analiza din privire.

- Justin, nu ne faci cunostinta? ~ Helly~

- Imediat! Prieteni ea este Lorena! Lorena, ei sunt : Helly, Sean, Lil, Ariana, ( etc.)

- Incantata! ( afisand un zambet pe care vroiam sa mi-l sterg cat mai repede )

- Despre ea sa tot vorbit in ultima vreme. No? ~Lil~

- Da ! Ea a fost noua barfa!

Nu spuneam nimic, stateam si ascultam comentariile celorlalti.

- Ma duc pana la bar! Ramai aici cu Helly si Ariana?

- Da!

- Vin si eu baieti!  ~ Ariana~

Ramasesem eu cu Helly, ma simteam ca un animal in cusaca.

- De unde il cunosti pe Justin?

- Il stiu de mult, e vecin cu mine!

- " Vecinul de langa casa nu te lasa nici-o data". Glumesc. Nu ati mai fost nici -o data impreuna?

- Nu!

- Apropo. Cati ani ai?

- 17

- Tot asa inainte. Tanara.

- Mersi!

Helly, urmarea ceva dar inca nu mi-am dat seama ce.

- Despre ce vorbiti!? ( intervenise Juss, ma pupase pe obraz )

- Ne cunoastem si noi mai bine! ~ Helly~

- Ba bucur ca va intelegeti. Lory, vii putin?

- Sigur!

- Esti bine?

- Da!

- Zambeste, iti sta mai bine zambind.

Aveam impresia ca Helly vrea sa ma atace, din ce cauza? Nu aveam nici-o idee. Nu ii puteam spune asta lui Juss era prietena cu el.

Incercam sa evit sa mai raman singura cu Helly, ma facea sa ma simt prost.

Ne alaturasem celorlalti, Helly nu mai era.

- Unde e Helly? ~ Justin~

- A plecat cu Cara! ~ Lil ~

Ce bine! Nu o puteam suferi pe fetita aia, dar ce puteam sa fac!!!?

- Lorena, esti studenta? ~ Ariana ~

- Nu! Mai am un an de liceu.

- Ahaa ~Ariana~

Ma rezemasem cu capul de bratul lui Juss, ei continuau sa glumeasca. Nu am vrut sa ma bag in discutia lor mai ales ca nu stiam sigur despre ce vorbesc.

- Noi ne retragem! Distractie placuta in continuate. ~ Justin~

- Esti sigur? ( aveam mici indoieli )

- Da !

- Mergem la mine? Nu vreau sa mai deranjam pe nimeni, e tarziu.

Nu era prima data cand stateam peste noapte la Juss, era prima data cand stateam la el de cand formasem un cuplu.

Ajunsesem la vila lui, sentimentele de neliniste revenisera. Aveam mici strangeri de inima.

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum