Capitolul 38

1.4K 66 2
                                    

03:46

Nu aveam somn, ma tot gandeam la ce imi spusese Jess. Nu avea logica...de ce sa se apuce Iulian de droguri? cum de aaa.... decazut in halul asta? doua intrebari la care nu voi primi raspuns de curand, poate nici-o data. Cea mai neplacuta parte era ca Jess parea cea mai afectata, capitolul asta din viata ei se pare ca ii amintea de trecut. Nu imi spusese totul? A mai facut ceva de care eu nu stiu? nu puteam sa imi scot din cap ce imi spusese, ce vroia sa spuna de fapt.

Eram atat de prinsa in viata Jessicai incat uiasem ca am si eu una, poate nu la fel de interesanta dar aveam....ma ridic in capul oaselor si imi lipes o palma peste fata.

'' OK, Lory! Ce faci cu Justin? Renunti la el?''

Si uite asa viata iti mai da cate o palma, sa iti aminteasca ca nu e doar o poveste fericita, ci mai de graba un cojmar din care vrei sa te trezesti.

Imi pun perna pe fata si incep sa tip inabusit, nu mai suporta stresul, tensiunea, imi venea sa ma omor, cica: tot raul spre bine... nu prea cred!

06:08

Ma trezesc, eram buimaca. De undeva din casa se auzeau plansete, stau 5 minute in pat cautand-o pe Jess. Intru suflet ma ridic din pat si cobor scarile, eram ingrozita de ce puteam sa gasesc jos.

- JESS?

O cautam peste tot, eram ingrozita, nu stiam ce sa intamplat, unde este, lacrimile incepuse sa apara, tremuram. Pentru o secunda credeam ca visez, incepusem sa ma ciupes, nu visam totul era pe bune.

- Jess!? Pentru numele lui Dumnezeu....unde esti? Te rog!

Un tipat puternic se aude de sus, mai exact din apropierea bai. Parul mi se ridicase in cap, prima idee care imi venise in minte era ca cineva e acolo cu ea. Uitasem de ce poate sa se intample si dau buzna peste ea in baie, era liniste, o liniste care ma nelinistea, nu era nimeni in baie, in capina de dus curgea apa ma duc sa o inchid si o vad acolo, intinsa, sub jetul de apa rece.

- Oooo... Doamne! JESS!?

Ma trantesc in genunchi langa ea, ii iau capul in bratele mele si incep sa o lovesc usor peste fata si sa tip. Ma opresc, tot ce faceam era in zadar, iau telefonul si sun la urgente cu toate ca prima persoana pe care vroiam sa o sun era Justin.

Trac aer puternic in piept si incerc sa caut o explicatie pentru toate astea, ma uitam pe corpul ei poate, poate gaseam un indiciu. NIMIC!

O echipa de ajutor medical urca scarile, dau sa ies pe usa cand calc intr-o siring.

FUCK! Ce cauta asta....? si o bag in buzunaul de la pijama. Incerc sa raman concentrata, o urmasem pana urcase in salvare, majoritatea vecinilor erau afara se holbau la ce se petrecea in curtea mea. TENELOVELA! imi faceau mii de dracii.

Cand urmase sa o puna pe targa ma repezisem in una din persoanele de la ''smurd''.

- Este bine? E moarta?

Nu primisem nici un raspuns, picioarele mi se inmuiasera. E MOARTA! cad in genunghi pe trotoar, cineva vine langa mine si ma acopera cu o camasa, urmata de o imbratisare stransa si un sarut pe frunte.

- Hei...! Lory? Va fi bine!

- ........

- Imi pare rau ca nu am fost alaturi de tine!

- Justin! Il omor!

Scot siringa si fiola din buzunar si incep sa la strang cu putere.

- Wow! Ce sunt alea!?

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum