Capitolul 7.

2.2K 114 5
                                    

Chat:

- Hei! Jess, am nevoie de un sfat!

- In legatura!?

- In legatura cu cele intamplate in ultima vreme.

- Hmm...dificila situatie, dai o șansa lui Tay, cu Justin nu rezolvi nimic. Nu este nimic de rezolvat, el are anturajul lui, gașca lui, tu ești doar vecina de treabă!

- Cum pot sa îi dau o șansa lui Tay, daca îmi e rușine să dau ochii cu el.

- Nu mai trăi în trecut! Traiește prezentul! Ce sa intamplat ,sa intamplat nu poți schimba nimic, gata a trecut. Tu chiar vrei să traiesti prinsă în amintiri?

- Nu traiesc în trecut!

- Nu? Ba da! Trebuie sa ies, mai vorbim, alta data.

Trântesc clăpița de la leptop cu putere, mă las pe spate în pat gândindu-mă la ce supusese Jess. Dacă avea dreptate, pentru al putea uita pe Justin trebuia să fiu cu Taylor. Incurcată situație.
Nu trai in trecut!- zic cu voce tare.

Ce simțeam pentru Justin și Taylor, era ceva real știam asta, simteam în toata ființa mea. Cand nu eram în apropiere unuia dintre ei, nu știam ce simt, ură sau iubire , în cazul lui Juss. Aceasta amestecare de sentimente mă copleșeau, nu mai eram capabilă să le deosebesc.

Cand vedeam persoane care sufereau din iubire ziceam că exagerează, dar nu era așa, nu ai de unde să stii cum e acel sentiment daca tu nu l-ai trait nici-o data.

"Atâta timp cât voi avea voce pentru a urla,
picioare pentru a mă ridica și zile de trait voi lupta mereu pentru a obține ceea ce vrau, indiferent cat de greu va fii"

Jessica stia să vorbeasca dar oare știa ce e bine pentru mine?
"Hmmum" expirasem brusc, mă ridic din pat indreptându-mă spre bucătarie.

- Lory, vii puțin !

Acum ce or mai vrea!?

- Ce?

- Am planificat vacanța de vara!

- Ce face?

- Maine dimineață plecam.

- Nu vin! Anul acesta nu vin! Ducețivă voi, nu ați mai avut o vacanța de când am aparut eu.

- Nu zi asta! Doar stii ca.....

- Nu !( o intrerupsem).

- Tu? Ce vei face?

- O chem pe Jess!

- Esti sigură!?

- Cam....da! Da! La ce ora plecați?

- 04:00. Stam o saptamana.

Casa era la dispoziția mea, o saptămâna intreaga. Oare visez?

♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Imi cer scuze pentru greselile din Cap 6. nu le-am remarcat la corectare.
Ma garabesc cand scriu povestea. ( nu prea am timp )

Pwp's. :*
Astept pareri ★★★★♥

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum