Capitolul 6.

2.3K 108 2
                                    

Un zgomot imi tulburase somnul, deschid ochii, observand ca Jess nu mai era in pat. Intru in bucatarie, acolo o gasesc pe Jess si Justin, pregateau micul de jun.

- Voi nu aveti ce face? ( vrificandu-mi telefonul)

- Vrei un senviș? ( schimband Jess subiectul)

- Nu!

Mau uitam in jur si realizes ca lipseau doua persoane.

- Unde e Faye si Tay?

- Faye, inca doarme, iar Tay, a plecat, zicea ceva de antrenament la fotbal.

Justin, era tacut.

"Trrr trrr" - telefonul lui Juss.

Il urmaream cu privirea, vroiam sa il intreb cine la sunat dar nu am indraznit.

- Trebuie sa plec! ( ma asteptam sa apuna asta, ezitase sa ne spuna cine sunase)

Eram, tacuta ma gandeam la incidentul cu Taylor, Jess se uita ciudat.

- Sa intamplat ceva aseara?

Luasem pozitia mutului, priveam fix in podea, nu indrazneam sa dau ochii cu ea. Scaunul de langa mine se miscase, il trase Jess pentru a putea sa se aseze.

- Lory, sa intamplat ceva? Te cunosc! Nu nega.

- Aseara era sa ii cad in pat luo Taylor. ( nu ridicasem capul din pamant, imi imagineam ce fata facu Jess)

- Stai, stai sa inteleg! Cum era sa ii cazi in pat!

Incepusem sa ii povestesc, ochii ei verzi sa facura si mai mari ca de obicei, facea un joc simultan din sprincene, buzele ii tremurau, deabea putea scoate doua cuvinte.

- Aseara sa intamplat asta? Eu unde eram?

- Da, sa intamplat pe la ora 03:17. Tu dormeai.

- Ce faci acum? Va trebui sa vorbesti cu el.

- Nu am nici-o idee. Voi lasa lucrurile sa mearga de la sine.

Iar se intalase un moment de liniste, Jess incerca sa isi revina.

- Tu vei fi bine???

- Trebuie sa fiu!

- Va trece si asta, vei vedea intr-o zi ne vom aminti si vom rade. Dar pana atunci...... ( vocea ii scazuse )

- Trebuie sa ii confrunt.

Ramasesem singura, Jess si Faye erau nevoite sa plece, Faye avea un avion de prins.

Aveam la dispozitie doua ore sa curat casa pana sa vina ai mei. De fiecare data cand intram in bucatarie imi apareau in minte scenele petrecute aseara. Vedera imi juca feste, aveam senzatia ca asistam la un film erotic.

Usa se deschise, erau ai mei. Luasem in cele din urma contact cu realitatea.

- Lorena, am ajuns!

- Sunt in bucatarie!

- Unde sunt fetele? ( uitanduse in jur )

- Faye, avea de prins un avion!

- Te-ai distrat?

- Sa zicem! ( vroiam sa evit intrebarea)

Problemele, mi-le creeam singura. "De ce l-am chemat pe Tay!" regretam, imi folisisem toata puterea sa nu incep sa plang.

A fost bine pe moment, pana sa...."exacereze".

Inca simteam sarutarile fierbini si atingerile, inima o luase razna, bata ca nebuna. Respiratia mi se taiase, cazusem in pat, camera se invartea cu mine, aveam impresia ca joc intra-o scena de teatru prost regizata, iar eu eram acel personaj ratat.

Intind mana pana pe birou si iau leptopul, deschid pagina de ce facebook privirea imi fugise in chat. Era conectat, imi stersem palmele de bluza de pe mine si ii dau mesaj lui Jess.

_____________________________________
Astept parerile vostre, bune sau rele.
Sa pun next???

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum