Capitolul 46

1.3K 59 5
                                    

Eram înconjurată de pereți de sticlă, în exterior era Jessica într-o robă albă.

- Jess! Jess! Scoate-mă de aici! Jess!

Mă trântesc în genunchi, cabina în care eram închisă începea să se umple cu apă. Respiram greu, băteam cu pumni în pereți de sticlă cu ideea poate reușesc să îi sparg.

- Jess!

Nu mă auzea, stătea în fața geamului și râdea. Apa în 5 minute îmi ajunsese până la gât, în scurt timp rămâneam fără aer. Îmi lipesc fața de tavanul "închisori" și trag în piept o gură mare de aer.
Cabina se umpluse de apă, tot încercam să caut o cale de scapare.........

Transpiram toată, nu puteam să îmi revin aveam senzația că încă mă aflu în cabina aceea.

- Calmează-te! Ai visat!

Părea așa real. Justin, mă luase în brațe, încerca să mă liniștească.

- Cât e ceasul?

- 12:17! De ce?

- Mai sunt ai tăi aici?

- Da!

- Hai și noi!

Dau să ies pe ușa apoi îmi amintesc că nu pot apărea cu hainele astea, iau prima rochie care îmi era la îndemână și ne alaturăm celorlalți la masă.

- Chiar de voi vorbeam! ( d-na Anna ).

Justin: - Serios!? ( sarcastic )

Tata: Cum este să locuiești singur?

J: Este Ok! Cam pustie casa dar e bine!

T: Mă bucur să aud asta! Dar de ce ai luat decizia asta?

J: Vroiam mai multă intimitate, adica cu mama și Max... Nehh nu merge.

Știu ce spunea, aș fi vrut și eu să plec, nu mai suportam să mi se țină morală indiferent de ce aș face. Dar ai mei nu ar fi deacord cu asta, mai ales că asta e ultimul meu an de liceu.
Eram tacuți, mamele făceau schimb de experiență în creșterea unui copil, plictisss.

- Să îi întreb!? ( șoptind )

- Nu! Juss..

Mama: E vreo problemă!?

Eu: Nu!

Justin: E doar o idee! ( uitânduse la mine). Mă gândeam ...nu știu ca Lory să se locuiască cu mine.

Lui tata îi căzuse mâncarea din furculiță.

D-na Anna: Justin, e mică!

J: Mică! Mic e Max!

Mama: De mutat amândoi nici nu discutăm dar de vizitat, înoptat unul la altul da, din moment ce nu mai exista nimic să se întâmple!

Gata! Umpluse paharul, cum să spună așa ceva! Pur și simplu a recuoscut, a afirmat că eu și Justin am făcut dragoste. Era incredibilă!

- Mă scuzați!

Vroiam aer curat, îmi făcuse mii de nervi de parcă ar fi pentru prima dată când vorbește apoi gândește. Așa sunt mamele...imposibile!

- Ești bine!? ( sărutându-mă pe umăr )

- Așa face mereu!

- Hei! Mama a crezut că ne-am tras-o din  prima seară când ai stat la mine. ( era amuzat )

- Nu e vorba că a aflat maică-ta! Este că ...nu poate ține nici-un secret. Aș pleca și acum de aici

- Justin mă lași puțin cu ea!?

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum