Stateam la masa cu Jess, luam micul de jun. Se lasasera linistea intre noi, ne comportam de paraca nimic nu sar fi intamplat aseara.
- Neata, fetelor!
- Neata, d-na Sofia!
- Neata, mama!
- Lory, in seara asta eu cu taicatu plecam la aniversarea baiatului, colegei mele. Vii si tu?
- Nu! Raman acasa cu Jess. ( uitanduma spte Jessica)
- Imi pare rau, dar nu pot! ( adauga Jess). Vine verisoara mea din Chicago.
- Vino cu ea! Nu vreau sa raman singura.
- Nu te deranjeaza!?
- Nu!
- Bine, fetelor! Eu plec la servici, aveti grija de voi! Ne vedem diseara.
- Pa, mami! Servici usor
Ramasesem singure. Linistea se reinstalase intre noi.
- Esti bine!?
- Da! De ce intrebi!?
- Vroiam sa ma asigur!
Pe buze imi aparu un zambet, era bine sa stii ca ai pe cineva care te iubeste si e alaturi de tine, la bine sau la rau.
" Stii sentimentul ala cand vrei sa renunti si nu poti!?
Inseamna ca exista sentimente"Replica asta imi trecuse toata dimineata prin cap, eram cu moralul la pamant, nu vroiam sa ma mai vad Jess suferit. Ii facea si ei rau, nu numai mie. De ce sa suferim amadoua pentru nimic, lasa ca sufar eu pentru amandoua.
- Trebuie sa plec! Vei fi bine?
- Da ! Stai linistita.
- Ok! Am incredere in tine.
Isi facea atatea griji pentru mine, Jess nu era prietena mea, era sora mea, o sora de care nu avusesem parte.
"Te-ai intrebat vreodata de ce nimeni nu te iubeste?
Pentru ca tu nu permiti asta!"Aceste cuvinte descriu perfect relatia dintre mine si Taylor. Cu toate ca il placeam nu vroiam sa fim impreuna, nu puteam sa inteleg de ce, treceam printr-un moment in care nici eu nu intelegeam ce se intampla cu mine dar aveam pretentia sa inteleaga altcineva pentru mine. Acest lucru nu se va intampla.
In seara asta voi fi eu, Jess si verisoara ei, Faye, nu am mai vazut-o de doi ani. Acum era o domnisoara in toata regula. 15-16 ani, par brunet, oase de ogar, ochii mari si foarte albastri, o fire foarte copilaroasa.
Toata ziua ma pregadisem de "petrecera in pijamale" nu era o petrecere propriu-zisa dar totusi petrecere. Pregatisem cateva filme bune se vazut, acum fiecare ce vroia sa vada.
Eram, in camera cand vine mama de la servici, nu intrase bine pe usa si deja o aud.
- Lory, a venit taicatu!?
- Nu!
- Offf...pe unde o umbla! Vino si ajutama, nu stiu cu ce sa ma imbrac.
Eram toata in sifonierul ei, chiar nu aveam chef sa fac pe stilista. Ii dau o rochie turcuaz cu imprimeu floral si ma apucasem sa o machiez cand venisera fetele!
Faye, parea timida, se asezase pe un scaun si nu scoase un cuvant. Jess, ma da la o parte, terminand ea machiajul mamei, in timp ce eu faceam nodul la cravata tatei.
In sfarsit erau gata.
- Aveti grija ce faceti!
- Vom avea ! Distractie placuta.
- Multumim!
Yeyyy.....case era la diapozitia mea. Jess, se schimba deja in pijamale, Faye, nu schita nici macar un zambet.
- Faye, esti bine?
- Da !
- Simtete ca acasa! ( ii zic in timp ce urcam scarile)
Jess, inca era in baie se schimba.
- Jess, mai stai mult?
- Nu, iesc acum.
Ma sprijin cu spatele de usa, prin minte imi dadura o idee nebuna.
- Ii dau mesaj lui, Tay!
Atunci, Jess deschide usa ne stiind ca stateam rezemta de ea.
- Ooo doamne! Imi pare asa de rau! ( incepuse sa rada)
- Nu aveai de unde sa stii! ( ridicanduma de jos)
- De ce vrei sa ii dai mesaj? ( era curioasa)
- Sa vin aici!
- Esti sigura!?
- Da! ( trantind usa de la baie)
Mesaj:
Buna, Tay! Imi cer scuze daca te deranjez. Poti veni la mine in seara asta?Am facut-o si pe asta. Pe fata imi aparuse un zambet tampit, speram sa se termine totul in seara asta, poate voi fi cu Taylor.
Intru in duș cand aud soneria "digg-dongg". A venit deja Tay!?
…………………………………………………
Astept parerile voastre!
Le multumesc celor care mi-au citit cartea.
Sorry, pentru eventualele greseli.<3.
……………………………………………
CITEȘTI
Băiatul din vecini.
Fanfiction"Judecăm după aparente!" Morala vieţi, sîntem învăţaţi să judecăm fără să cunoaştem. Asta a făcut şi Lorena. Spunem NU sau MIE NU MI SE POATE ÎNTÂMPLA fără să cunoaştem o persoană sau riscul la care ne supunem. Şi ura se poate transforma în iubire...