Capitolul 45

1.2K 57 0
                                    

Ai mei încă nu se treziseră, tot ei erau obosiți...eu ce să mai zic că am dormit doar 3 ore!?

- Îți fac o cafea!? ( ridicând bolul de la filtrul de cafea în sus )

- Da!

Se apropiase de mine, în timp ce eu pregăteam cafeaua...mă cuprinde cu brațele, mă sărută pe gât și începe să îmi șoptească ceva la ureche: Și dacă ți-aș spune să te muți la mine!

Tentantă oferta, dar mai bine nu, nu de alt ceva dar până la urmă aveam 18 ani, nu 20. Mă întorc cu fața la el, zâmbetul lui mă zăpăcea și mai tare. Îi pun degetle pe buze, îi zâmbesc ironic și îi raspund la propunere.

- Mai discutăm despre asta!

- Ok!

- Mă duc să mă schimb! Scoți tu din aparat pâinea prăjită?

- Sigur!

Urc în grabă scarile, mă îmbrac cu prima pereche de pantaloni scurți și primul tricou, îmi prind părul într-un coc și revin în bucătarie.

- Arăți.....( scărpinânduse în cap )

- Amuzant!!!

- Nu....vroiam să spun că ești....sexy!

- Câtă vrăjeală pe capul tau! ( lovindul ușor peste față )

- Așa faci!!!

Mă luase în brațe, mai bine zis mă ținea cu capul în jos, îl loveam pe spate dar în zadar.

- Justin, lasă-mă!

- Lorena! Ai ajuns deja!?

Era mama, cobora scările. Rămăsese surpinsă să îl vadă pe Justin... și chinuindu-mă. Se așezase în drepul uși și tușește forțat.

Eu: - Mamă!

Juss: - Bună dimineața!

Mama: Credeam că vii mai târziu acasă! ( se ducea în bucătarie )

Eu: Nuu..! Cum ați petrecut?

M: A fost draguț localul! Voi cum vați distrat?

Juss: A fost bine! ( uitânduse la mine )

Eu: Da!

Mama: Fetița mea e majoră!

La auzirea acestor cuvinte îmi venea să tâmpesc, îmi reamintise de ......de.

Eu: Daaaa...

M: Mă duc să mă schimb, puneți voi masa și mai faceți niște cavea!? Vor veni parinți lui Justin la noi, i-am invitat să ia micul-de-jun la noi.

Eu: Ok!

Justin se schimbase la față.

- Hei! Ce?

- Nimic doar că....va fi ciudat!

Avea dreptate, mă voi simți ca într-o tenelovelă. Parinți mei și a lui, plus noi doi la masă înpreună. Oare vor pune întrebări? referitor la mine și la Justin.

- Le spunem?

- Așa ar fi corect! Dar tu?

- Eu mai am ceva de spus!

- Sorry!

- Pentru?

- Trebuia să îți respect decizia de la început. A fost placut dar...

- Fără dar! Gata! Nu regret!

Nu mai spuse nimic, mă inpresionase, nu mai era același Justin, era mult mai matur, se controla în toate privințele chiar mă determina să fac pasul de a mă muta cu el.
Se alăturaseră și ai mei, rămăsesem doar eu cu mama, tata îl "răpiseră" pe Justin, îi ceruseră sfatul în legătură cu mașina luată dacă și-a luat țeapă sau nu.
Mama pregătea fursecurile.

- Mama! Trebuie să îții...ahh...să îți spun ceva!

- În legătură?

- Sunt cu Justin!

- Da? ( nu părea surptinsă )

- Da! Și..... ( mă jucam cu degetele)

- Sa întâmplat ceva?

- Putem spune și așa!

Iam atras atenția, devenise îngrijorată. Trebuia să îi spun acum și repede până să se întoarcă băiați.

- Eu și Justin......Adică! A seară eu și Justin ammmm ..... făcut....

- Lory! Vrei să spui că tu și Justin ați făcut sex?

- Da!

- Mă bucur că mi-ai spus! Nu are rost să te întreb dacă vați protejat!

- Mamăă!

- Ok! E ok! Asta se întâmplă tuturor!

Reacționase mai bine decât credeam, nu îmi ținuse predică sau morală.
Ajunseseră musafuri, nu am vrut să fiu prezentă așa că m-am închis în camera mea.
Cioc-cioc

- Cine e?

- Justin!

- Intră!

- Ar trebui să fii jos!

- Nu prea am chef! ( întorcându-mă cu spatele el ). Ce cauți aici?

- Nu aveam chef să fiu de față când ai noștri vorbeau de noi, plus niște glume proaste

- Exact!

Era obosită nu aveam chef de absolut nimic. Vroiam doar să dorm.
..........................................
Povestea se va încheia capitolul următor sau urmatorul (47). Sper că va plăcut povestea!
Aștept pareri!
Vreți să fac capitolul gen: dupa 3 ani..... ? Sau să mai apară ceva acțiune ?

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum