Capitolul 42

1.2K 66 0
                                    

- Acum a ajuns și Faye la aeroport!

- Vrei să îi zic lui tata s-o aducă!?

- A zis că ia un taxi și vine direct la tine!

- Ok!

Mai aveam la dispozitie 6 ore până la petrecere, deja aveam emoti. În cap îmi veneau tot felul de întrebări, ca de exemplu: Justin va veni!? Prezența lui Taylor mă va schimba într-un fel? Gândeam prea mult, nu avea cum să meargă prost, cel puțin nu în seara asta.
Jessica făcea ultimele arajamente.

- Am o idee! ( sare de pe scaun )

- Și care e aia?

- Ce aia?

- Idee!

- Aaa da! Karaoke!

- Karaoke?

- Da! La intrare în club fiecare invitat își va scrie numele pe un bilet și îl va pune într-o urnă apoi DJ-ul va extrage cate două bilete, cele două persoane va trebui să cânte o melodie, oricare.

- Sună tentant! Dar....

- Dar ce!? Nu ești complet afoană, deci stai bine!

- Ok!

Acum îmi era și mai frică, în mintea mea se învârteau alte două întrebari: Dacă trebuie să cânt cu Taylor? Sau mai rau...cu Justin? Încercam să îmi revin..șansele de a se adeveri una dintre întrebarile mele era de una la un milion. Nu? Trebuia să fiu optimistă, doar o dată fac 18 ani. Va fii totul bine! Sper!

- Lorena!

- Da mamă!

- Vom veni și noi primele 2 ore cu voi în club!

- Ce?

- Da! Venim și noi, plus unchii și matușile apoi ne vom retrage la un restaurant. Am facut rezervarile.

- Aaaa. Ok! Vin și parinți lui Jess!?

- Da! Și a lui Justin! Te deranjează?

Drept raspuns scutur din cap în semn de NU! Era evident că mă deranja, nu era deajuns că era Justin acolo acum erau și ai mei, ai lui. Jess se uita la mine și râdea.

- Te amuză!?

- Puțin!

- Ești teribilă! ( arucând cu o pernă în ea )

- Calm....nu te-am întrecut!

- Nu ai cum! Ryan vine?

- Lol! Evident!

- Good! Ar fi timpul să ne pregătim! 4 ore!

- Hai să strălucim! Adică să strălucești!

- Cum spui tu!

- Nu mai fi așa! Va fi acolo!

Mă surprinse faptul că îmi raspunse la o întrebare pe care nu i-o adresasem dar totuși așteptam raspuns.

- Sper!

- Vei vedea! Apropo cadoul meu nu se poate înpacheta așa că îl vei primi atunci.

- Mă speri! Dar totuși sunt curioasă!

- Nu mușcă!!! Sauuu poate da.

- Jess!

Îmi plăcea cum reușea să îmi distragă atenția de la anumite lucruri. Eram norocoasă să o am ca prietenă, părea o scorpie doar dacă era judecată după aparențe.
"Cioc-cioc" ( în ușa camerei mele )

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum