Capitolul 20.

1.5K 96 0
                                    

- Si ce facem acum? Nu putem continua asa!

- Voi recunoaste daca e nevoie!

- Mai bine punem capat, nu vreau sa iti fac probleme!

- Ce probleme! Problemele mi-le creez singur,  mintind, mintindu-ma ca nu te cunosc.

- Nu putem tine secreta aceasta relatie, nu esti orice baiat, paparati sunt peste tot. Nu avem de ales. Imi era clar acest lucru de cand am inceput sa te plac. Stiam ca nu va putea fi ceva intre noi.

- Nu spune asta! Va fi bine, vei vedea

Ma tinea in brate, simteam cum ii bate inima, nu stiam ce va urma dar sunt sigura ca va fi dificil de infruntat.

- Uitate la mine! Nu mai plange.

Imi sterse lacrimile si ma saruta. Relatia mea cu el continua? Nu stiam ce sa mai cred.

- Cine mai stie de noi?

- Inafara de Jess, nimeni!

- Nici ai tai?

- Nu! M-au intrebat, am negat!

- Maicata e pe cale sa afle! ( ma simteam vinovata)

- De la cine?

- Mama!

- Las' sa afle! Trebuie sa plec, intalnire cu manageri! Pfff....

- Ok!

Ma saruta in fuga si pleaca. Oare e bine ce facem? Aveam mici indoieli la aceasta "relatie" nici nu o puteai numi relatie. Ce era intre noi era mai mult o joaca, un joc periculos din cauza ca inima nu e o jucarie. Unul din noi va suferi la sfarit si bat la pariu ca eu voi fi aceea. Stiu ce face Juss cu fetele, se joaca cu mintea lor, nu vroiam sa fiu si eu una din victimele lui, dar fara sa vreau eram una.

* A doua zi *

Nu mai vorbisem cu Juss de ieri dupa-amiaza, imi simteam lipsa oarecum. Cand vad cutia de mesaje stralucind, era un mesaj de la el.

Mesaj, Justin:
Neata, daca vrei poti veni la sala de repetiti din Sud, am repetiti toata ziua.

Ce puteam sa fac? Acolo erau prezenti si prieteni lui. Cum ma va prezenta? Ce le va spune?

Gandesc prea mult, sunt prea incordata, incetul cu incetul ma transformam intr-o fricoasa.
O sun pe Jess! Ea va stii ce sa fac!

- Raspunde, raspunde, te rog!!!

- Da! Ce sa intaplat?

- Jess, am nevoie de tine! Poti sa vii la mine?

- Nu! Sunt racita! Spune ce este?

- Offf doamne te simti bine?

- Da, oarecum. E o raceala! Ce sa intaplat?

- Juss, vrea sa ne intalnim, in sala de repetiti! Ce sa fac? Ma duc?

- Da! De ce, nu?

- Imi e frica!

- Esti asa un copil! Nu rezolvi nimic cu frica! Dute! Vezi ce se intampla!

- Bine, ma duc! Te sun cand ma intorc!

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum