Îmi luasem de aseara la revedere de la parinți stiind că nu o voi putea face dimineața.
Singura acasa.Nu îmi venea sa cred, au fost deacord să plece fara mine. Stateam pe canapea, mancând un bol de cereala uitandumă la TV, cand intră Jess pe ușă.
- Lory, îmi pare așa de rau!
Mă luă în brate, nu înțelegeam ce vroia sa zica prin "îmi pare așa de rau" .
- Stai, stai să înțeleg și eu.
- Nu ai aflat!? Mă doare să îți dau eu vestea dar mai bine așa.
- Jess!
- Ghici despre ce cuplu au tot scris ziarele!
- Justin si Helly!
- Exact!
- Și?
- Cum și? Am venit pana aici crezând că......
- Jess, cum ai zis și tu, GATA. Nu mai traiesc în trecut.
Își facuse atatea griji pentru mine, vroiam să mai adaug ceva dar tacusem.
"Dacă nu ai învațat ce înseamna o prietenie adevărata, nu poți aprecia prieteni adevărați din viața ta"O noua lecție învațata, în todeauna pe Jess am vazut-o ca pe o prietena, o foarte bună prietenă, dar în ultimele zile sa dovedit contrariul. Nu era prietena mea, era sora mea. Când eu plângeam, plângea si ea, când eu radeam, radea si ea.
- Te iubesc, Jess! Tu ai fost aici când nimeni nu a fost, mai sprijinit, mi-ai dat sfaturi in legatura cu......
- Voi fi mereu aici pentru tine!
Ce copile eram, nu credeam că voi atinge vreo data aceasta coarda sensibila.
- Unde sunt ai tai!
- În vacanta o spatamâna.
- Și tu acum îmi spui!
- Scuze, am uitat!
- Petrecere.
- Vrei să dau o petrecere in lipsa lor?
- Da! Cam...da! Hai ne vom distra.
În cele din urmă mă las convinsă, doar eu eram de parere că totul va merge foarte, foarte prost.
- Pe cine invitam?
- Tu ai venit cu ideea!
- Bene...că mă lasi pe mine cu lista de invitati!
- Descurcate! ( strigand din bucătarie)
- Deci...voi chema toti colegi nostri, cativa prieteni si in mod special pe Tay.
- Faci cum vrei! ( eram indiferenta)
- Îl chem si pe Juss cu prieteni lui!
- Faci cum vrei !
- Nu cred ca Juss, va veni! Așa că nu îți fă speranțe.
Vorbeam singura, Jess nici nu mă baga in seamă, pana la ora 22:00 eram afundate pâna în gat de pregatiri, vroiam sa iasă cea mai tare petrecere, cu toate daca aflau ai mei eram moartă.
♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪♪
Cum vi sa parut pana acum povestea?
Are rost sa pun next?
CITEȘTI
Băiatul din vecini.
Fanfiction"Judecăm după aparente!" Morala vieţi, sîntem învăţaţi să judecăm fără să cunoaştem. Asta a făcut şi Lorena. Spunem NU sau MIE NU MI SE POATE ÎNTÂMPLA fără să cunoaştem o persoană sau riscul la care ne supunem. Şi ura se poate transforma în iubire...