Capitolul 18.

1.7K 97 1
                                    

- Trezirea! Trezirea, Lory! ( lovindu-ma cu perna )

- Ce-i? Sunt treaza!

- Citeste asta!

Imi trantise in brate o revista.

- Ce e asta?

- Citeste!

Justin si fata misterioasa.

" Acestia doi au fost vazuti si fotografiati aseara in jurul orei 21:27, pareau a avea o intalnire cu toate ca fata care il insotea plangea.
O fi gresit Justin cu ce ceva?
O afea tanarul artist o releatie secreta?
Cine o fi fata care il insotise ? "

Nu mai puteam sa citesc in continuare, incepuse sa ma ia cu ameteli. Oare relatia mea cu Juss va fi afectata intr-un fel ? Incepeam sa imi fac griji.

- Ce ma fac acum?

- Stai linistita! E presa de scandal, asta fac ei barfesc.

Ura mie! Ocupasem prima pagina a presei de scandal.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
★ Acasa la Justin★

Era o intalnire de grup, cu impresari, manageri, parinti, toata echipa Bieber.

- Cine e fata asta? Juss, dupa o perioada destul de lunga ai evitat prima pagina a ziarelor si acum apare fata asta. ~impresarul~

- Ti-am facut rost de un interviu la emisiunea Hello cu Hellan. Te va intreba: De unde o cunosti? Cum vati cunoscut? Vreau sa spui doar atat! Este doar o fana! ~managerul~

- Vreti sa mint?

- Credeam ca esti obijnuit cu minciunile? ~ impresarul ~

- Nu credeti ca exagerati? Juss, a mai avut relati. Cu ce il poate incurca aceasta relatie? Este doar o fata! ~ d-na Anna/ mama lui Juss~

- O fata care ii poate pune stop carierei! ~ managerul ~

- Sa nu exageram! ~ mama lui Juss~

- Nu cred ca fani ma vor uita doar pentru ca umblu cu nu stiu ce fata.

- Nu avem de unde sa stim! ~impresara~

- Ok!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Eram in bucatarie, cantam cat ma tineau plamani, aveam motiv sa fiu fericita. Din living se aude o voce speriata.

- Lory! ( vocea ii tremura )

- Da!

- Vino repede! Justin, vorbeste despre tine la Hello cu Hellan.

- Ce? ( nu credeam) Da mai tare volumul!

Ochii mi se umpluse de lacrimi instantaneu.
…………………………………………………………

- Deci, Justin! Se aud zvonuri ca ai fi intr- o relatie! O cunoastem?

- Nu, nu sunt in nici-o relatie.

- Atunci cine era fata care te-a insotit in parc? ( aratandui o poza cu noi )

- Era o fana! Nu o cunosc. Nu am nici-o legatura cu ea.

………………………………………………………………
Fana? Ii era rusine cu mine, ore de ce!? Pentru ca nu sunt vedeta. Asta e raspunsul. Altceva ce putea fi!?

- Te simti bine?

- Da! ( imi venea sa plang ) Nu vreau sa il mai vad nici-o data!

- Lory, macar vorbeste cu el despre asta!

- Nu avem ce sa vorbim! El a ales! Eu ii respect dorinta. Sunt doar o fana.

Eram dezamagita, banuiam ca va ascunde relatia noastra, dar nu credeam ca ma va numi o fana. Ma facut sa par o idioata.

Jess, avea un filling, stia ca nu mi-a picat bine situatia, dar nu vroia sa ma zapaceasca cu chestia asta.

- In seara asta vin ai mei! Sa aranjem lucturile pe aici si ma ajuti sa le pregatesc ceva?

- Ok!

- Uitasem, cum a fost cu Ryan?

- Bine! Foarte bine! Sunt sigura ca va iesi ceva din relatia asta!

- Ma bucur pentru tine! Aprinde televizorul ala, vreau sa stiu ce mai zice.

Eram nervoasa, daca il aveam in fata cred ca il plezneam.

♠♠♠♠♠
Pareri?
Next?

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum