Capitolul 25.

1.6K 84 0
                                    

Ma trezisem inaintea lui, ma uitam pe tavan nu vroiam sa ma ridic era bine sa fiu cu el sub acelasi asternut.

- Te-ai trezit deja?

- Da ! Neata.

- Neata! ( sarutandu-ma pe frunte ). Acum ai incredere in mine? ( controlandusi telefonul )

- Da! Ce cauti?

- Vreau sa vad ce sa postat de aseara. Am gasit !

Postarea:
In jurul orei 23:20, Justin si-a facut aparitia la petrecere insotit de noua sa iubita. Fanii sunt foarte multumiti de noul cuplu. Oare ce nume va purta cuplul momentului?

- Presa te place! Nu au gasit nici-un motiv de a te stanjeni.

- Serios?

- Da!

- Trebuie sa ma intorc acasa, Jess cred ca ma asteapta deja!

- Te duc eu!

Ajunsesem acasa, Jess era pe canapea ma astepta.

- Mersi, ca mai condus!

- Nu ai pentru ce! Nu cred ca ne putem vedea azi, am repetiti pana tarziu.

- Succes la repetiti!

Intrasem inauntru, Jess nici nu asteptasem sa ma fac comoda si deja incepuse cu intrebarile.

- Cum a fost?

- Super! O mica problema e!

- Ce sa intamplat?

- Helly, nu cred ca ma place. Cand ma vazut in prezenta lui Justin mai avea putin si lua foc.

- Cred ca Helly inca il place pe Juss!

- Oare?

- Sigur!

Jess, avea dreptate, Helly era indragostita de Justin. Ce puteam face acum ?

- Nu iti face probleme din cauza lui Helly! Juss este cu tine nu cu ea.

- Pentru moment.

- Esti asa negativista! Justin e cu tine si punc. Nu ai de ce sa iti faci griji!

- Hmmm....bine! Poate ai dreptate.

- Poate? Sigur.

- Cum spui tu!

- In seara asta unde iesiti?

- Are repetiti pana tarziu! Nu ne putem vedea

- Pacat. Eu cu Ryan iesim si... ma gandeam sa veniti cu noi. Dar poti veni doar tu.

- Da! Dar vin cu masina mea. Poate plec mai devreme.

- Cum vrei!

Toata ziua am stat cu gandul la Juss si Helly. Daca Juss se razgandeste si o alege pe Helly, era frumoasa, celebra, era perfecta. Deveneam geloasa.

Totusi nu aveam motiv, Justin era cu mine, nu imi facuse nici-o faza, inca.
De ce imi fac atatea probleme?

- Mama, in seara asta ies cu Jess!

- Cam dese iesirile astea! Nu crezi?

- Nu! Iau masina.

- Bine! Dar sa ai grija!

Jessica era in fata usi, ma astepta.

- Esti gata, Lory?

- Da! Stai sa imi iau cheile. Te pup mami, pupal pe tata din partea mea cand ajunge acasa.

- Ai grija !

- Voi avea! Sunt gata Jess!

Ryan, parea din ce in ce mai dragut, chiar ii placea Jess, dar ea se juca putin cu el. Imi patea rau de el, sa indragostit de cine nu trebuia. O fi Jess prietena mea dar avea scapari, nu stiu cum ii vrajea pe baieti sa stea numai dupa fundul ei. Jess era exact o felina se juca cu prada pana se plictisea apoi pa pa. Sper sa nu faca asta si cu Ryan, chiar merita o sansa.

Ajunsesem in Dance, era aglumerat, mai aglumerat ca de obicei. Jess si Ryan hotarasera sa stea alaturi de mine toata noapte, imi era mila de ei, se abtineau sa faca anumite lucruri din cauza ca sunt eu prezent.

Macar atunci avusesem ocazia sa il cunosc pe Ryan cu adevarat. Era un baiat de nota zece. Unde la gasit Jess? Dupa 2-3 ore hotarasc sa ma retrag, nu mai vroiam sa fiu a treia roata.

In fata mea era o persoana extrem de cunoscuta dar nu stiam de unde sa o iau, m-am apropiat. Era Taylor.

- Lory!!!

- Nu mai imi spune asa!

- Ok! Dar asa te cheama!

- Imi provoci greata!

- Il cauti pe Justin?

- Nu! Pa

- Ce intrebare am putut si eu sa pun! Doar cu el ai venit!

- Ce? Justin e aici?

- Da! Ce tu nu stiai?

- Nu!

Ma simteam ca o idioata.

- Opaa...probleme in paradia!

- Termin-o! Unde l-ai vazut?

- Langa mesele de biliard.

Zicea ca are repetiti? M-ia tras clapa si eu care ziceam ca nu m-ia facut vreo faza. Asteptarea a luat sfarsit.

Atunci am vazut-o pe Helly peste el la propriu. Ochii mi se umplusera de lacrimi. Ramasesem incremenita, la 5 metri in fata era el, imi venea sa mor.

- Lorena! ( ma vazusera )

Nu vroiam sa vorbesc cu el, o rupsesem la fuga, el venea dupa mine. Mia pierdut urma in final.

Urcasem in masina, plangeam, nu ma puteam opri. Incercam sa ma linistesc, m-ia dat maxim.

Pornisem masina, plangeam in continu, telefonul era pe scaunul de langa mine suna , era Juss, nu i-am raspuns. Nu vroiam sa aud nici-un fel de scuza prost gandita.

Eram la o rascruce, nu mai era nimeni pe drum, dau sa pornesc masina cand cineva vine din lateral si ma izbeste frontal dau cu capul de volan, imaginea nu mai era clara. Doar atat imi aminteam ca eram blocata in masina intr-un tarziu suna iar telefonul , am dat sa raspund dar nu mai apucasem, privirea mi-se intetosase.
O clipa de neatentia ma putea costa totul!

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum