Capitolul 4♥

1.4K 63 4
                                    

Nu reusisem sa inchid un ochi toata noaptea, ma tot gandeam la ce imi spusese Justin si cat de mult il puteam dezamagi pe tata. Chiar eram o copila fara minte, aveam impresia ca tot ce zboara se mananca dar nu era asa, era vremea sa ma maturizez putin, viata nu e un basm...''daca iti pierzi pantoful, inseamna ca ai baut cam mult''

- Lorena, esti treaza?

- Da tata! Intra!

- Trebuie sa avem o discutie serioasa!

- Adica?

- Ce ai de gand cu Justin?

- Tata!

- Ai spus ca va-ti certat aseara! 

- ............

- Uite, Lorena....daca nu esti capabila de o relatie, lasa-l! E mai bine pentru amandoi! 

- Eee...

- Am fost si eu tanar, nu e placut sa isi bata cineva joc de tine. Va cam place sa suferiti.

- OK! Am inteles...

- Sper! Eu ma duc la munca. Vezi ce faci... Apropo in seara asta suntem invitati la cumetria lui Lidia, sunt invitati si ''vecini''.

Imi cam placea sa sufar... In momentul asta doar o curiozitate aveam, Justin va veni si el la cumetrie.!? Ma ridic din pat si ma lipesc de geam, speram sa fie in curte, dar nici urma de el. ''Trr-rrr'', telefonul, aveam un mesaj! Ma rugam sa fie de la Justin dar era prea mare miracolul.
WhatsApp:
Jess ♥: Hei prințesa! Am fost externată în dimineața asta dacă vrei poți veni la mine să facem planurile pentru majoratul tau. Lăv

Uitasem complet ca pe 21 iulie este ziua mea și mai erau trei zile până atunci. Aveam trei zile la dispoziție să îndrept lucrurile dintre mine și Justin.
Eram așa fericită să aflu că Jess era bine, ajunsese deja acasa. Bine poate putin îngrijorată, îmi era puțină teamă să nu rămână cu "sechele" din cauza celor întâmplate, nu vroiam să îi fac și eu probleme cu petrecerea mea.

"Ding-dong"

- Intră!

- Jess!

"Sărăcuța" de ea, o strângeam așa tare în brațe încât nici să respire nu mai putea.

- Lorenna!

- Da, scuze! Doar că.....mă bucur că ești bine!

- Plângi cumva?

- Nu! Eu..doar!..

Rămăsesem fără cuvinte, aveam atâtea să îi spun, dar nu vroiam s-o zapacesc cu problemele mele. Le avea pe ale ei pe cap, probleme în adevăratul sens al cuvântului.

- Ești singură acasă!?

- Da! Vrei cafea?

- Mai întrebi!

- Poftim! Ok, îți spun acum... ( râdea )

- Jess?

- M-am "înpacat" cu Ryan.

- Nu cred! Să vă țină de data asta!
- Mulțumim!!! Ai venit aici cu un motiv! Deci? Ce planuri ai?

- Nu prea m-am gândit la asta, nu am chef de petrecere.!

- Ești nebună!? E marele unu-opt! Doar o dată faci 18 ani!

- Știu!

- Am eu câteva idei!!!

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum