Capitolul 22.

1.6K 86 2
                                    

"Trrr-trrr"

- Da!

- Deschide imediat televizorul!

- Jess, dorm! ( eram pe jumatate adormita )

- Juss, vorbeste despre tine la Viata de star.

- Ce? Iar?

- Nu iar! Din nou!

Ma dau jos din pat si deschid televizorul. Ce puteau sa mai zica de data asta?

°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°°
- Justin, in ultima vreme se vorbeste numai de tine si relatia ta secreta! Ce crezi despre asta?

- Nu am nici o relatie ! Presa exagereaza uneori !

- Atunci cum comentezi urmatoarele poze?

Erau pozele de la sala de repetiti cand eu si Juss dansasem acel dans lașciv. Totul se termina aici.

Juss, nu mai spunea nimic, avea mainile legate.

- Deci? Se vede limpede ca ai o relatie cu aceasta fata.

- Am mintit in legatura cu ea! Nu e o fana, e mai mult de atat!

- De cand o cunosti?

- De mult !!!

- De ce te-ai ascuns, atat timp? Pentru ea ai renuntat la relatia cu Helly?

- Nu am vrut sa se afle! Iar relatia cu Helly sa terminat din cauza ne-intelegeri. Ma intelegeam mai bine cu ea ca amicii.

- Vorbestene de aceasta fata misterioasa! Sursele spun ca ti-a furat inima.

- O cunosc de mic, nu ne-am inteles nici-o data pana de curand.

- Cum o cheama?

Nu puteam sa mai privesc in continuate. Gata, toata lumea aflasera de micul meu secret. Ce se va intampla? Va fi totul ca inainte?

Poate, chiar nu e bine sa continui relatia cu Juss, daca eram vedeta cu siguranta nu era atata balamuc. Atata mistet, atatea secrete.

Nu vroiam sa mai afle mama de asta, pentru ca imi tinea iar morala in legatuta cu Juss. Avea dreptate, in felul ei!

Cineva batea la usa, nu vroiam sa deschid dar totusi am facut-o.

- Justin?

Ma impinsese inapoi in casa.

- Hai! Nu putem vorbi aici. Hai inauntru!

- Ce e?

- Ti-am zis ca nu renunt! Am recunoscut!

- Renunt! Nu mai pot continua!

- Nu spune asta! Va fi bine! ( era convins de asta)

- De ce esti asa sigur?

- Am vorbit cu fani! Nu te urasc, nu au motiv. Le pare bine ca sunt cu tine. De ce iti faci griji?

- Nu stiu! Am mici indoieli.

- Termina cu prostiile astea. Oficial formam un cuplu.

Ma ia de mana si ma saruta, pentru prima data simteam fiori.

- Nu mai avem de ce sa ne ascundem!

Imi parea bine ca se aflase totul, erau mai usor de crezut decat credeam. Imi doream cu orice pret sa renunt la tot, dar nu puteam, asta insemna un singur lucru, aveam sentimente pentru el.

- In seara asta sunt invitat la o petrecere VIP si vreau sa ma insotesti?

- Serios? ( aveam mici dubii )

- Da!

- Nu stiu, ce sa zic! Va fii......

- Va fii bine! Nu mai fi asa speriata!

Eu speriata? Da poate sunt putin, dar nu in fiecare zi se vorbeste de tine la TV sau in ziare. Era ceva nou pentru mine, imi trebuia timp sa ma obijnuiesc cu asta.
Cine ar fi crezut ca baiatul din vecini, poate fi Justin si odata cu asta sa fie si prietenul meu. Era un vis transformat in cojmar.

- Bine! La ce ora trebuie sa fim acolo?

- La 21:00 incepe dar eu ma las asteptat. Deci pe la 23:00.

- Deah..vedeta de tine! ( eram sarcastica )

- Mai comentezi mult?

Se infige in mine si ma ia in brate, incepuse sa ma invarta, sa ma ciufuleasca, ne comportam ca doi copii de doi ani.

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum