Discutia despre Iulian inghetase, Jess nu mai spunea nimic in schimb eu aveam intrebari:
DE CE CREDEA ASTA DESPRE VERISORUL EI?
Nu se leaga...o cunosc pe Jess de cand era micuta, nu vad de ce ar vrea sa ma tina la distanta de Iulian sau sa inveteze povesti. Scutur putin din cap in speranta de a imi indeparta gandurile si sa ma bucur de soare.
Jess statea pe sezlog, citea o revista, nu ma intrebase nimic referitor la Justin, era suparata oarecum.
Eram nelinistita, Iulian si prietenul lui nu ajunsesera inca...Oare mai veneau? Poate am norocul sa Nu!
- Jess?
- umm..
- Esti Ok?
Ridica capul din revista si se uita senin a mine, evindet era suparata dar nu asa tare, afiseaza un zambet fortat isi ridica telefonul....pe fata ei apare un semn de intrebare.
- Jess?
- Unde or fii astia? trebuiau sa ajunga de 20 de minute!
- Poate nu mai vin.....
- Nehhh....Fac ei ceva!
Nu faceam aluzia la ce se refara prin "fac ei ceva" deja exagera Jess, evident ca nu i-am spus asta nu vroiam sa ne certam.
- Suna-l!
- What?
- Suna-l! Mie nu imi raspunde...
- Why? ....
- De unde vrei sa stiu? Eu il stresez...asa ca suna-l tu, tie iti raspunde.
- De ce esti asa sigura?
Ma incapatanam, nu vroiam sa il sun.
- Pentru numele lui Dumnezeu! Suna-l! Lory, pe tine te place! 100 % iti va raspunde...
- ....Ok!
M-am lasat convinsa.....o parte din mine vroia sa l sune dar cealalta parte se incapatana cu desavarsire.
SUNA... nu raspundea. Incrcasem de 4 ori. Nimic! Linie ocupata....
Jess se ridica de la locul ei si se apropie de mine, la marginea bazinului. Imi pune mana pe umar si imi face sem sa ma asez. Isi trecuse mana prin par, buza si-o muscase, pe fata ii asparuse o expresie cu care nu ma intalneam prea des.
- Lory, imi pare rau! Imi pare rau ca sunt o asa prietena....
- Jess! Nu....
- Lasa-ma sa termin!
- ......
- Stii nu sunt in masura sa iti spun asta...dar chiar nu trebuie sa ai vre legatura cu Iulian, ma vei ura acum dar mai tarziu imi vei da dreptate.
- Nu inteleg!
- Stiu cum e sa iubesti pe cineva care chiar nu merita. Iulian nu e pentru tine, indiferent daca ce simte pentru tine e real, nu trebuie sa il accepti. E un tampit. Din baiatul bun care era a devenit un......ahh ........ Poti sa ma urasti ca ii spun asta dar...
- Jess, STOP!
- Nu... Tremuie sa te fac sa realizezi! Nu vreau sa ajungi ca mine. Eu am fost proasta
CITEȘTI
Băiatul din vecini.
Fanfiction"Judecăm după aparente!" Morala vieţi, sîntem învăţaţi să judecăm fără să cunoaştem. Asta a făcut şi Lorena. Spunem NU sau MIE NU MI SE POATE ÎNTÂMPLA fără să cunoaştem o persoană sau riscul la care ne supunem. Şi ura se poate transforma în iubire...