Eram in fata sali de repetiti.
Iar aveam o senzatie neplacuta, palmele imi transpirase, vocea imi tremura, inima batea cu putere. Credeam ca innebunesc, imi musc buza si intru in sala de repetiti.
Baieti repetau, nu am vrut sa ii deranjez asa ca m-am facut comoda intr-un colt al sali, ma uitam la ei.
- Luati o pauza! A fost bine!
Justin era obosit se citea asta pe fata lui, se apropie de mine si se aseaza.
- Nu credeam ca vei veni!
- Ai crezut prost! ( eram amuzata de situatie )
- Cum ti sa parut?
- Bine !
- Haide ! ( imi intinse mana sa ma ridic ). Da jacheta jos si hai!
- Ce ai de gand?
- Te invat cativa pasi !
- Ok ! ( nu eram sigura pe situatie )
- Fă exact ce fac eu !
Imi aratase o data, de doua ori, de trei ori intelesesem pana la urma, nu era asa greu. La un moment dat se apropie de mine, cica: te invat un dans mai.... .
Ma ia in brate, aveam picioarele in jurul lui, ma lipeste de perete, tot ce simtisem atunci mai simtisem si in seara aceea cu Taylor.
Incepe sa ma sarute, aveam incredere in el stiam ca nu se va ajunge prea departe. Mainile ni se impletisera, temperatura corpului meu ajunsese la 100°C , bataile inimi erau regulate dar puternice.
De la mometul de "tandrete" ajunsesem la joaca. Intr-un cuvant ma chinuia, placut.
- Juss, reluam repetitia!? ~ dansator ~
- Da ! Cheamai pe baieti !
- Cine, este tipa? ~dansator~
- O prietena!
- Nu imi dai numarul, prietenei tale? ~dansator~
- Nu, nu e genul tau!
- Pa baieti, succes la repetiti !!! ( ma simteam in plus )
M-am retras in cele din urma nu vroiam sa ii mai retin. Acel scurt moment a fost unul Wow, Justin stia cand sa se opreasca, isi controla bine sinele interior.
- Nu e genul meu?
- Da! Acum sa reluam repetitia.
- Doar atat te intreb! Cum o cheama?
- Lorena! Acum putem sa ne intoarem la repetitie?
- Sigur! Nu fi asa chitra!!
Nici bine nu am intrat pe usa si deja mama ma inerogheaza.
- Unde ai fost?
- La sala de repetiti !
- La Justin?
- Da! Vreo problema?
- Am vorbit cu Anna, despre voi!
- Si?
- Si mai bine terminati totul cat sunteti bine! Lory, esti prea mica sa intelegi, aici e vorba de presa de scandal, acum va au in vizor nu va vor mai lasa in pace.
- Nu stie cine sunt!
- Pentru moment! Dar vor afla !
- Am vorbit cu Justin! Vrea sa continuam.
- Sa continuati? Lory, eu nu iti interzic sa te vezi cu Juss. Dar o relatie ? Si cu Justin, e prea mult. Nu crezi?
- Nu imi interzici? Ba chiar asta faci!
Ma dusesem in camera, eram nervoasa. Ce puteam sa fac? Il placeam pe Juss nu puteam renunta la el, il iubeam.
Stateam in pat cu leptopul intre picioare, verificam notificarile cand vad un mesaj, nu stiam de la cine e.
Mesaj, chat:
- Buna! Scuze pentru deranj! Tu esti fata de la sala de repetiti? ~necunoscut~- Buna! Da! Ne cunoastem?
- Nu personal ! Mi se pare ca esti draguta.
- Mersi!
- Vrei sa ne intalnim? In seara asta ies in club, va fi si Justin, am vazut ca il cunosti. Daca vrei poti veni sa ne cunoastem mai bine.
- Nu!
- De ce?
- Am prieten !
- Cine? Justin?
Nu i-am mai raspuns, nu stiam cum sa ii raspund. Iar manechinul ala de dansator tocmai sa dat la mine.
In mintea mea era doar Justin, nu stiam ce sa mai fac, incepeam sa ii dau dreptate lui mama. Mai bine renuntam cat sunt bine.
CITEȘTI
Băiatul din vecini.
Fanfiction"Judecăm după aparente!" Morala vieţi, sîntem învăţaţi să judecăm fără să cunoaştem. Asta a făcut şi Lorena. Spunem NU sau MIE NU MI SE POATE ÎNTÂMPLA fără să cunoaştem o persoană sau riscul la care ne supunem. Şi ura se poate transforma în iubire...