Capitolul 12.

1.7K 100 3
                                    

- Imi pare rau, ca plec asa repede dar trebuie sa ma intalnesc cu Helly. Vorbim alta data! Promit.

Helly, mereu Helly, in momentul asta vorbea gelozia din mine. Jess se reântoarse in bucatarie, se uita dupa Justin.

- Unde a disparut? ( mirata )

- Helly! ( pe un ton grav )

- Tu, ce ai acum?

- Helly!

- Helly, e problema ta? Esti geloasa? ( chiar amuzata de situatie )

- Nu! Bine...poate putin.

- Putin? Daca ar fi in fata ta cred ca ai sari la bataie.

Avea dreptate in mare parte, trebuia sa ma linistesc, ea nu avea nici-o vina nu ma cunostea, ea doar a raspuns cu un banal DA la o intrebare.

- Trebuie sa ne apucam de curatenie! Aduc mopul !

- Deahh ( nu prea avea chef de curatenie, dar nu refuzase invitatia )

Casa era mai mizerabila decat o cocina de porci , patru ore de curatenie si tot nu terminasem.

- Lory, vino pana aici!

Din vocea ei, mi-am dat seama ca nu e ceva de bine.

- Ce?

Nu mai scotea un diftong, imi arata spre perete si canapea!

- Omg! Cum voi .......

Peretele era plin de urme de palme, pantofi tot ce vroiai iar canapeaua era plina de prezervative folosite.

- Ce facem acum? ( era ingrijorata)

- Daca afla ai mei! Nu mai sunt vie.

- Rezolv eu! Eu am dat petrecerea! ( era hotarata )

Incercam sa ma linistesc, demolasem casa din prima seara, trebuia sa primesc un trofeu.

- Gata! Intr-o ora ar trebui sa vina cineva sa revopseasca peretele. Acum hmmmm prezervativele.

- Mai sunt si alea!

Eram atat de scarbita, era evident, nu poteam sa le ating plus erau si folosite. Offf....Doamne! Merit asta! Eram scarbite de situatie, WTF, casa mea devenise un bordel.

- Asta a fost ultimul! Bleah bleah...scarbos! ( dând din maini Jess )

Casa era curata, nu mai parea ca aici fusese o petrecere, o petrecere cu tematica sexuala chiar.

Vroiam sa ii zic lui Jess de ce imi spusese Justin de ea, dar nu puteam, imi era prietena, Juss avea dreptate in felul lui dar exacerase putin. Facea greseala pe care o facusem eu judecand o carte dupa coperta .
Eu, ea, el, trei persoane, trei mentalitati diferite, trei puncte de vedere.

****************************************
Cum vi sa parut pana acum?
Sorry, pentru micile greseli! :(

Pwp's
Astept pareri.
*****************************************

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum