Capitolul 37

1K 63 0
                                    

Jess era nelinistita, o simteam dar deja devia de la subiect ce lagatura avea Iulian sau eu cu ea '' daca am fost eu proasta'' nu are nici un sens...


- Jess, gata ajunge! Nu inteleg, cred ca deja confunzi totul.


Ma indreptam spre sezlong sa imi strang lucrurile, vroiam acasa. Imi puneam tot felul de intrebari: ce o apucase? despre ce tot vorbeste? pentru un moment imi venise tampita idee cum ca Jess se drogheaza, luasem o pauza de la stransul lucrurilor, incercam sa imi alung din cap imagina cu Jess injectanduse.

Devenisem brusc incordata, o priveam tinta, era langa bazin nu se misca aveam impresia ca plange. Trag aer in piept si ma duc in spatele ei.


- Imi pare rau!


- Inceteaza cu asta! Nu ai facut nimic!


- Lor....


- Inceteaza! ok? hai....sa mergem nu vreau sa mai stau nici 5 minute aici!!!


Incepeam sa cred din ce in ce mai tare in ideea mea nebuneasca.

Tot drumul spre casa nici una din noi nu spuse nici un cuvant, cu ocazia acestei ''taceri'' mintea mea zburase brusc la Justin, nu mai vorbisem de aseara, daca afla ca am fost la bazin va avea inpresia ca sunt bine, ca nu imi pasa ca ne-am despartit.


- De ce ocolim?


- Nu vreau sa ma vada Justin, asa ca las masina la intararea din spate.


- Okay....


Arunc cheile pe masa din bucatarie, simptam un gol in stomac si un sentiment ciudat nu imi dadea pace, imaginatia mea ''bolnava'' chiar credea ca Justin va aparea acum la usa mea, un lucru total imposibil.

Imi arunc putina apa rece pe fata si ma duc dupa Jess la mine in capera. Era cu tableta in mana cel mai probabil pe facebook, ma uit la ea din tocul usi sa afisez un zambet inocent.


- Jess, esti mai bine?


- Se poate sune si asa!


Ma asez lanaga ea: - Ce ai vrut sa spui prin ''eu am fost proasta ''?


- Da am fost! Am avut si eu un Iulian acum 2-3 ani.


- Acum 2-3 ani? Cand ai avut probleme cu alcoolul!


- Exact!


- De ce imi spui asta tocmai acum? Ce treaba are Iuli?


- Aici vreau sa ajung! Nu mai este cum il stiai, sa schimbat , sa schimbat prea mult intr-un an.


- Jess, poti fi mai directa!?


- Din cauza lui nu mai esti cu Justin! Lory, trezestete! Iuli pare baiatul perfect, nu zic asta pentru ca e varul meu! Dar asa e....


- Si? Uite eu nu mai sunt cu Justi din cauza prostiei mele dar ce treaba are Iuli? Ce a facut?


- Ce na facut! Sa apucat de droguri, de ce crezi ca sa mutat aici!? La vechea lui scoala a ........ummm.


- Ce a facut?


- AA....Adica,....Ce greu e! Era, era sa vileze o copila de clasa a 6-a.


- Ce?


- De ce crezi ca sunt asa ingrijorata pentru tine! Nu vreau sa te apropi de el. E un dobitoc, imi e frica de el!


Nu imi venea sa cred, nu am mai indraznit s-o intreb daca se mai drogheaza si in momentul de fata dar sigur ca da. Acum vedeam cat de norocoasa pot fi fata de alte persoana. Stiam ca Jess a avut probeme si inca multe dar se pare ca nca nu s-au terminat. O strangeam tare in brate nu vroiam sa ii mai dau drumul vreo data.


- Poti ramane la mine in seara asta!


- Mersi!


Trebuia sa fac ceva, tineam prea mult la ea. Singura solutie era sa vorbesc cu Iulian.

Oare imi voi asuma vrun risc?



























Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum