Eram in fata casei, imi luam la revedere de la Juss cand iese pe usa Jess disperata.
- Offf...ce bine! Unde ai fost? De ce nu ai raspuns la telefon? ( ma strangea cu putere in brate )
- Ne mai vedem ! ( facand un gest cu mana din masina)
Nu puteam scoate nici un sunet, Jess ma sufoca.
- Jess, ma lasi acum?
- Scuze ! Pe unde ai umblat?
- Am fost la Justin! Am plecat cu el din club, nu am vrut sa te deranjez de la intalnirea cu Ryan.
- Te-am cautat toata noaptea! Ryan chiar vroia sa sune la politie.
- Imi pare rau!
Atata tam-tam pentru?
Si-a facut atate griji, imi era mila de ea. Iar intalnirea ei? sa transformat in cautarea mea.
Intrasem in casa, Jess dase un telefon nu stiu cui, nici nu o intrebasem. Ma gandeam la ce se intamplase cu Juss, cu centura de siguranta apoi faza : "vei afla la momentul potrivit". Ce sa aflu?
I-am povestit lui Jess ce se intamplase, parea ca stia raspunsul la intrebarea pe care mi-o tot puneam, incepeam sa cred ca ea si Juss ascundeau ceva de mine, Erau impreuna?
- Jess ? Ai ceva sa imi spui?
- Eu? Nu...
- Jess !
Incepuse sa isi frece palmele, sa se joace cu parul si si-a muscat buza, sigur ascundea ceva.
- Stiu, ca tu si Juss ascundeti ceva de mine? E adevarat?
Nu imi raspunse.
- E adevarat? ( ridic tonul )
- Bine! Iti spun! ( cedase sub presiune )
- Stiam eu!
- In seara cu petrecera cand tu ........... stii tu, urma sa fii.....!
- Asa! Continua!
- Am vorbit cu Justin, dupa o cearta cu el imi spune ca "te place" oarecum. Nu stie ce simte pentru tine.
- Iti bati joc de mine?
- Nici mie nu mi-a venit sa cred, dar DA, Juss te place. O mica problema e!
- Care?
- Este convins ca tu nu il placi!
OMG !!! Justin, avea sentimente fata de mine, nu imi puteam reveni. Cum se putea asa ceva? El era J.B. iar eu o fata de rand, ce ii putea place la mine, m-am purtat execrabil cu el.
Din cauza asta crede ca il urasc, dar nu e asa, daca ar stii cat de mult tin la el. Oricat de trista as fi, cand il vad parca totul dispare, doar sa imi zambeasca si deja sunt cea mai fericita persoana din lume.
Iubirea, cel mai frumos si periculos cuvant. Te poate trimite de la extaz la agonie si vice-versa. Este un amestec de sentimente, la un moment dat nici tu nu mai stii ce simti.Acest sentiment il traiam acum. Multe persoane cunosc acest sentiment, dar putini ii fac fata.
- Acum ce fac? Nu pot sa mai dau ochii cu el!
- De ce, nu? Lory, macar stii ce gandeste despre tine. El nu stie ca tu stii de asta. Va fi bine!
- Zici tu?
- Uite cum facem, organizam o intalnire in patru: tu, eu, Juss si Ryan. Le dau mesaj daca vor sa iesim la un suc! Ok ?
- Bine ! Daca spui tu!
Jess, se ridica de langa mine si le lasa mesaj baietilor. Aveam emotii inca de pe acum, nu ma puteam stapani, nu stiam cum sa imi tin emotiile in frau.
Jess, parea destul de relaxata, ea il cunostea pe Ryan. Bine si eu il stiam pe Justin, dar era alta treaba la mine.
No?- Au zis ca vin! In doua ore sunt la noi.
Yeyyyy...nu mai puteam de bucurie, daca aveam un pistol cred ca ma impuscam.
- Nu au intrebat, de ce?
- Doar Ryan!
Expirasem linistita, chiar nu vroiam sa dau explicatii.
CITEȘTI
Băiatul din vecini.
Fanfiction"Judecăm după aparente!" Morala vieţi, sîntem învăţaţi să judecăm fără să cunoaştem. Asta a făcut şi Lorena. Spunem NU sau MIE NU MI SE POATE ÎNTÂMPLA fără să cunoaştem o persoană sau riscul la care ne supunem. Şi ura se poate transforma în iubire...