Eram in living, o asteptam pe Jess.
"Digg-dongg"
Asta trebuie sa fie ea!- Pa, mama!
- Ai grija, scump-o! ( era ingrijorata )
"Digg-dong"
- Vin acum! ( lundu-mi jacheta din cuier)
Deschis usa, pe fata imi aparuse un zambet idiot.
- Iuli!? ( zambeam )
- Da! In carne si oase! ( ma ia in brate si ma pupa pe obraz ). Nu te-am mai vazut...
- De un an! ( adaug eu )
- Sa stii! Nu te-ai schimbat! Aaaa ba da! Acum esti iubita lui Justin Bieber.
- Termina! Nu pot spune asta despre tine! Esti, esti diferit!
"Titt titt"
Jess, clasona din masina in semn sa ne grabim.
Nu ma asteptasem sa il vad pe Iuli, stiam ca ne va insoti dar nu ma asteptam sa il vad la usa. Sa schimbat foarte mult, era sa nu il recunosc. La fel de dragut a ramas asa cum il stiam.
In masina nu prea sa vorbit, eram foarte tacuti. Ceva neobijnuit de ciudat pentru Jess, ea nici-o data nu tacea.
- Am ajuns! ~Iuli~
Jess, abea astepta sa coboare din masina, nici nu ne mai asteptase. Se comporta de parca acum ar fi vazut pentru prima data un club.
Ramasesem cu Iuli, nu ma simteam ciudat imi placea sa stau in prezenta lui.
- Si cum de nu esti aici cu Justin?
- E in turneu!
- Ahaa.. imi pare bine ca ai venit cu noi in seara asta! Nu voi sta singur.
Aveam un sentiment ciudat, nu stiam ce inseamna dar nu vroiam sa se termine seara asta.
- Am auzit de accident! Imi pare rau!
- Se mai intampla! ( ma intristasem putin )
- Nu vreau sa vorbim despre asta, vad ca nu iti face bine!
- Si? Despre ce vrei sa vorbim?
- Dansezi?
- Sigur!
Admosfera din club nu era tocmai potrivita pentru doi prieteni. Fiecare nu stia cum sa danseze mai seducator iar eu eram singura care nu vroia sa impresioneze prin miscari lascive, asa ca m-am intors la locul meu.
- Cat vei ramane in Los Angeles?
- Doua saptamani!
- Atat de putin?!
- Da!
- Unde e Jess?
- Ma duc sa o caut!
Imi venea sa imi arunc un pahar cu apa pe fata, nu putea sa imi placa Iuli, eram cu Juss.
- Lory, trebuie sa mergem! ( o avea in brate pe Jess, era moarta de beata )
Se vede ca nu mai era Ryan langa ea, fata si-a facut de cap. Sa vezi ce rau ii va fi maine, la cata bautura a turnat in ea. Nu ma mira!
Tacerea iar se instalase in masina, Jess era pe bancheta din spate "zacea" .
- Mersi pentru ca m-ai adus acasa! ( coborasem din masina )
- Lory, stai! ( venind dupa mine ). Vreau sa iti spun ceva!
Facusem ochii mari, telefonul imi suna, era Juss. Nu i-am putut raspunde.
- Stiu ca esti cu Juss si nu vreau sa te zapacesc cand iti spun asta dar te plac! Ce a fost nu cred ca sa terminat!
Ma tinea de mana strans, nu cred ca mai circula sangele, nodul din gat reveni. Ce puteam sa ii zic? El era in dreapta mea astepta un raspuns, in mana stanga aveam telefonul care suna intr-una.
- Iuli, esti simpatic! Dar sa terminat, tot ce a fost! Cum ai spus si tu "sunt cu Justin"!
- Nu stiu ce este intre tine si Juss dar stiu dupa cum te uiti la mine nu mai uitat!
- Chiar trebuie sa raspund! ( aratand spre telefon ).
Plecase, ma lasase sa pot vorbi in liniste cu Juss.
- Da!
- Ce faci?
- Tocmai am ajuns acasa! Tu, sa terminat concertul?
- Da! Ai fost cu Jess!?
- Da!
- Vorbesti in sictir! Ce sa intamplat?
- Nu vorbesc! Doar sunt obosita!
- De ce, nu spui asa! Te las atunci! Somn usor!
- Mersi, la fel!
Era evident ca ma gandeam in momentul ala la Iuli. Nu mai uitat , doar asta imi venea in cap.
CITEȘTI
Băiatul din vecini.
Fanfiction"Judecăm după aparente!" Morala vieţi, sîntem învăţaţi să judecăm fără să cunoaştem. Asta a făcut şi Lorena. Spunem NU sau MIE NU MI SE POATE ÎNTÂMPLA fără să cunoaştem o persoană sau riscul la care ne supunem. Şi ura se poate transforma în iubire...