- Justin, sursele mele spun ca ai mai fost vazut in compania acestei fete chiar cand aveai o reletie cu Helly! Cum explici acest lucru?
- Poate este o fana foarte infocata! Imi cunosc fani!
Infocata? Serios? Imi venea sa sparg televizorul.
- Avem cateva intrebari de la fani! Sa raspundem la cateva! Primul telefon.
- Buna, Justin! Noua ta prietena pare draguta. De ce negi relatia cu ea? ~ fan~
- Pam-pam , sa vedem cum raspunzi la asta!
- Nu neg nimic, chiar nu am nici-o legatura cu ea.
Nici-o legatura? Ma sarutat, a uitat deja asta!? Ticalosul.
- Ai de gand sa te mai uiti mult la asta? ~Jess~
- Da! Zi si tu ceva? De ce ii e asa rusine?
- Poate, are un motiv!
- Un motiv!? Ce motiv poate avea?
- Nu stiu!
Il placeam mult, chiar credeam ca putem fi impreuna, ma dezamagit. Nu il credeam in stare de asta, ma nelinistea gandul ca el poate nu ma placut nici-o data, doar si-a batut joc de mine.
Gata cu emisiunea asta, ma intrista mai tare, trebuie sa ma apuc sa pregatesc ceva de mancare pentru ai mei, trebuia sa ajunga in orice moment.
- Am pregatit friptura! Cum a iesit? Sincer!
- Bun! ( Jess se ingalbenise la fata )
Am gustat si eu, avea un gust de ciorapi.
- Ce facem acum? ( eram agitata)
- Stai calma, dam comanda de mancare italiana.
- Au ajuns!
Transpirasem in mod spontan, daca aflau de petrecere, daca aflase de relatia cu Juss, fosta relatie.
Vroiam sa afle de la mine, nu din ziare.
- Respira, nu vor afla nimic! ( nu ii spusesem nimic lui Jess, dar totusi stia )
Jess, plecase, ma lasase singura cu ai mei, vroiam sa ii spun de Justin dar nu puteam.
- Mama, pot vorbi cu tine!
- Sigur, ce sa intamplat?
- Il plac pe Justin. Si aseara m-am intalnit cu el. ( imi dadeau lacrimile )
- Pe Justin? Despre tine era vorba la Hello cu Hellan?
- Da.
- Imi pare rau scump-o!
- Si mie!
Ma luase in brate, o durea sufletul pentru mine.
- Anna, stie?
- Nu stiu! ( plangeam )
- Voi vorbi eu cu ea!
- Nu!!!
Nici nu ma bagase in seama, vorbeam singura.
- Lory, te cauta cineva!
Eram plansa toata.
- Zii sa intre!
Stateam trantita pe canapea, cand cineva se aseaza langa mine si imi pune mana pe picior.
- Ai vazut emisiunea, No?
- Daca am vazut? Am auzit tot. Sunt o fana, infocata, No?
- Lory, trebuia sa zic asta!
- Trebuia? ( ma uitam la el si plangeam ). Fii sincer, iti e rusine cu mine?
- Nu!
- Cum nu? Daca eram Helly sau Selena, ai fi recunoscut!
- Uite cum sta treaba, impresarul meu nu vrea sa ne facem relatia publica, vrea sa nu ne mai vedem.
- De ce? Nu ma cunosc!
- Nu vor din cauza fanilor. Au impresia ca nu vor fi deacord cu tine.
- Oare?
- Nu am recunoscut din cauza paparatilor, nu vreau sa stea pe capul tau, te vor schimba si nu vreau asta.
CITEȘTI
Băiatul din vecini.
Fanfiction"Judecăm după aparente!" Morala vieţi, sîntem învăţaţi să judecăm fără să cunoaştem. Asta a făcut şi Lorena. Spunem NU sau MIE NU MI SE POATE ÎNTÂMPLA fără să cunoaştem o persoană sau riscul la care ne supunem. Şi ura se poate transforma în iubire...