Capitolul 44

1.2K 60 0
                                    

( ACEST CAPITOL CONTINE SCENE INTERZISE MINORILOR)

- Lory, hai! Ryan a pornit mașina!

- Aaaaa...cum să îți spun!?

- Ce?

- Vine Justin după mine!

- What?

- Da! ....asta spuneam și eu.

- Lory, ești puțin.....hmm beată nu te las singură aici! Îi zic lui Ryan că nu plecam până nu vine Justin.

- Nu îți face griji! Plecați...

- Ești sigură!?

- Da!

Rămăsesem singură în club, bine poate nu singură, cu barmani, îl așteptam pe Justin, zâmbeam cine mă vedea zicea că sunt drogată.

Mesaj Jess ♥: Justin va fi în fața clubului în 5 minute. Ne-am întâlnit cu el.

Ia luat chiar mai puțin până a venit. Când a intrat în club, în stomac simțeam molii, un impuls ma facuse să țâșnesc de la locul meu. Încă un lucru tâmpit făcut fără să îl gândesc. I-am sărit în brațe...

- Nu mă așteptam!

- Scuze...nu știu de unde a venit și asta!

- Eee ok! Îmi place! Mergem?

- Sigur!

Tot drumul mă uitasem doar la el, nu știam ce să cred suntem împreună sau nu, adică au fost câteva faze în seara asta care ahhh...mă fac să cred că da.

- Am ajuns!

- Deja!?

- Da! Intră...nu e casă străină.

Cam așa era, am mai fost aici o dată bine înțeles când eram cu el într-o relație. Acum totul părea diferit, casa părea mai primitoare decât data trecută sau eram eu tulbure! Atunci mi-am adus aminte de ce spuse-se maică-sa la petrecere.

- Locuiești singur?

- Da!

- Și?

- Și..? E bine, nu e ca și cum ar mai fi cineva cu tine dar e bine.

- Ok!

- Îți e foame?

- Nu!

- Nu trebuie să te ții după mine! Știi unde e baia, bucătaria....

- Ok!

Băgase la cuptorul cu microunde două feli de pizza și urcase sus. Rămăsesem eu să le scot, nu mă deranjase. Eram oarecum impresionată de pasul pe care la făcut, să se mute singur și la distanță de familie.

- Sunt gata!? ( aruncând un tricou pe canapea )

- Da!

Întinse mâna pe lângă mine și luase o felie, îmi facuse semn să iau și eu, am refuzat.

- Am rămas plăcut surprins!

- Adica?

- La karaoke! Eram convins că vei sparge geamurile!

- Heii! ( lovindul ușor în braț )

- Serios!

- Ok! Eu ..... ( făceam semn că mă duc la duș )

- Ia asta! ( aruncându-mi tricoul )

Ce bine poate să îți facă apa, în special cea rece. Simțeam ceva, nu mai simțisem asta până acum dar ..nu, nu vroiam, îmi doream să fie acum cu mine, în cabina de duș. Nu! Vorbea beția din mine, nu eram pregătită pentru pasul acela.
În cap mi se tot învărteau filme gen ce se putea întâmpla dacă eram cu Justin în baie.
Mă îmbrac cu tricoul și mă așez în pat, îmi strângeam genunghi la piept. Ufff. Mă trântesc în pat și îmi pun perna peste față. ( țipam înăbușit ).

- Aaa...stai tu aici! Mă duc eu în cealaltă cameră.

Era doar în prosopul de la duș plus dacă mai avea ceva pe dedesupt. Hormoni mei urlau.

- Ești bine!? Ești roșie la față ( se aptopiase de pat )

- Da! ( mă apropiasem de el )

- Sigur!? Îți aduc ceva? ( vroia să plece )

- Justin!

Mă ridicasem din pat, eram lângă el. Inima bătea atât de tare încât îmi era frică...să nu simtă ce vroiam. Îmi cuprinde fața între palmele lui și mă sărută. Dorința ardea mai tare, trebuia să mă controlez, corpul crea dar eu nu eram pregătită.
Mă cuprinde cu brațele și mă ia în brațe, picioarele mele erau în jurul lui. Fiecare atingere era o plăcere dar tot odată și frică.

- Stai! ( se opriseră )

- .......

- Ce facem aici? Ești beată!!

- Nu sunt! Bine, puțin dar sunt conștientă!

- Nu vreau să regreți! Nu vreau să mă joc...

- Cine se joacă!? Dacă acum trebuie să se întâmple, de ce să înpiedicăm asta.

Înghițise în sec, îl simțeam. Vroia dar se abținea. Se așezase pe pat, era agitat părea de parcă analiza riscurile la care se expunea. Cedasem, lăsasem corpul să decidă. Mă așezasem în brațele lui, nu mă respinseseră. Continuă să mă sărute, tricoul era doar de acoperire, îi simțeam degetele pe bustul meu. Era o plăcere pe care nu o poți descrie, ea trebuie trăită, să te bucuri în momentul acela de ea.
Mă întinse în pat, era peste mine...sărutările coborâseră în zona sânilor, prosopul lui cazuse, rămăsese în boxeri. Renunțasem și eu la tricou, momentul se apropia din ce în ce mai mult. Îi simțeam respirația, era grea...

- Ne oprim aici dacă nu eștii....

- Eu am ales să fac asta!

Frica domina, nu știam cum să mă bucur de moment dacă îmi era frică de ce urma.
Justin era stăpân pe situație, avea încredere în el și în mine. Trebuia să îi cer lui Jess câteva sfaturi....
Era momentul, apăruse personajul principal, prezervativul. Încercam să mă liniștesc.

- Durere va fi doar în capul tau!

Încercam să rămân calmă, o durere îmi cuprinse corpul, o durere plăcută care merita cunoscută și trăită.
La 18 ani îmi pierdusem virginitatea. Nu aveam cum să uit asta vreo dată mai ales și cu cine am avut prima experiență.

10:46
Oare visasem? Asta a fost prima întrebare pe care mi-am adresato. Justin era lângă mine, îmi era jenă să ridic cearceaful așa că lam ridicat doar în partea mea. Eram doar în chiloți, în colțul patului se afla prosopul lui Justin iar în pat, sub perna lui, tricoul meu. Îmi părea oarecum rău că cedasem tentației.

- Neața! ( mă sărutase pe frunte )

- Neața!

- Cum ai dormit!?

- Bine! ( îmi era puțin rușine )

- Cum e la 18 ani? ( râse )

- Ca la 17....bine, cu o micuță schimbare. În rest nu mare diferență!

- A fost..........

- ..........plăcut!

Se ridicase din pat, își ridicase prosopul și plecase la baie. Profitasem de ocazia că rămăsesem singură și îmi iau pe mine tricoul.

- Trebuie să ajungi acasă?

- Nu e grabă!

- Cum crezi!

Mă înbrăcasem cu hainele de la petrecere și cobor. Nu prea aveam poftă de mâncare, încă eram agitata.

- Tot nu vrei să mănânci?

- Nu!

- Vrei bătaie?

- Mă provoci! Nu..doar că nu știu cum să îi spun mamei că nu mai sunt.........

- Ahhh. Nu am idee. Hai! Te duc acasă, nu vreau să îți fac probleme.

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum