Capitolul 39

1.2K 68 0
                                    

- Unde crezi ca pleci?

Fierbeam pe interior, ma cobor din masina si incep sa ma iau de el.

- Care e problema ta? ( inbrancindul )

- Tu! Tu esti problema! Ce crezi ca rezolvi?

- Date din calea mea!

- Il iubesti! Iubesti un drogat!

Atinsese punctul maxim, nu imi mai puteam controla nervi asa ca gura a luat-o pe dinainte.

- Dar tu!? Un drogat ai fost!

Ma cuprinse un val de remuscare, a sunat mai rau decat credeam. Justin, nu mai spunea nimic, nu mai avea ce. Cu siguranta ma ura si eu m-as fi urat. Avea dreptate, nu in totalitate dar avea, inca il placeam pe Iulian dar la ce bun, era sa o omoare pe Jess, asta nu se uita. Mai arunc inca o privire spere Justin care isi bagase mana in par apoi urcasem in masina, trebuia sa ajung in PULSS urgent. Imi era oarecum frica, singura intr-un club de toata jena, acolo toti drogati si betivi isi faceau veacul.
Încă din parcare mirosea a băutură și țigări, îmi întorcea stomacul pe dos. Panaramă de club, dacă nu aveam un motiv bun nu călcam în jegul asta.
Era destul de bizar ca o fară să umble singură printr-un club ca asta. Dacă stau bine și mă gândesc nici nu cred că îl poți numi club...ci mai degrabă bordel. Curvele si-o trăgeau pe masă în fața tuturor, pentru mine era ceva iaxxx scenele de genul, nu înțelegeam plăcerea.
Iulian era la o masă din aripa stângă a "bordelului", îmi venea să plâng de nervi. Mă simțeam precum un gunoi, câti putuseră să pună mâna pe mine, să îmi bage mâna sub fustă, eram dezgustată.
Mă apropi de masa lui Iulian, era însoțit de încă doi, nu mă interesa am venit aici cu un motiv și îl voi duce la capăt. Trântesc poșeta pe masă, cei de acolo mă analizau din cap până în picioare, Iulian ridică capul și se ridică.

- Lorena!

Vroia să mă sarute, mirosea și arata îngrozitor. Îmi facuse scârbă, în momentul ăla uitasem dece îl placusem, era doar un jeg. Îmi cuprinde talia cu brațele și încearcă să îmi bage limba în gură, nu gândisem prea mult și actionasem. Îi lipisem o palmă. Cei de la masa ramasesera "poker face".

- Cum ai putut!?

- ......vino aici!

- Drogatule!

Mă prinse de încheieturi, se schimbase la față. Mă strângea, îmi venea să tip de durere, trebuia sa rămân tare pentru Jessica. Își apropiase buzele de urechea mea...

- Ce știi?

Începuse să mă sarute pe gat, să mă lingă pe față, gât.

- Ai drogato pe Jess. Esti un nenorocit.

Mă trântise între cei doi și începuse să meargă în cerc. Pe buze îaparuse un zâmbet, cei doi începuse să mă pipaie. În acel moment Iulian pe care îl știam nu mai exista.

- Plecați! ( făcând semn spre cei 2)

Se așezase lângă mine, îmi prinde piciorul și îl pune pe genunchi lui, am avut reflexul de retragere. Se apleacă peste mine și începe să îmi atingă sâni.

- Iulian!

- Unde este Justin? ( cu un ras sadic )

- .......

- Și da mă droghez, am drogato pe Jessica! Ce vei face în legătură cu asta?

- Cum ai putut?

- Vrei să mai fii vie!?

Îmi era frica, era un psihopat. Avea o privire injectata, aveam impresia că se uită la mine dar de fapt se uita prin mine. Era și mai multă galagie în club, cel mai probabil era o încăierare în față. Iulian se urcase pe masă, în speranța de a vedea ce se întâmplă.
Situația mă agita mai tare. O persoană se apropia de zona în care mă aflam, auzeam tot felul de apelative la adresa lui gen: boss, rege.
Mă săturasem, dau să plec iar Iulian mă prinde de mână și mă trânteste pe scaun.

- Las'o!

Nu puteam să îi vad fața celui care încearcă să-l înfrunte pe Iulian.

- Altfel?

În momentul ală, Iulian ridică palma asupra mea, chiar avea de gând să mă lovească.

- Nu cred că ai vrut să faci asta?

Îi prinse mâna înainte să mă lovească, atunci Iulian încearcă să îi dea un pumn în față dar tipul îi anticipează mișcarea și îl trânteste pe masă.

- Justin!

Mă ridic și îl iau în brațe, mă bucuram atât de mult că era aici.

- Hai!

Urcasem fiecare în mașina lui fără să mai scoatem un sunet. Aveam atâtea întrebări să îi pun, dar nu stiam daca era cel mai înțelept.
Ajunsese înaintea mea.
Mă cobor și mă îndreptam spre el, eram agitată, dădeam mărunt din buze.

- Ce a fost în capul tau?

- Ușor! Cu plăcere!

- Mersi! Dar...

- Lorena! Tu chiar nu intelegi?

- Ce? Care a fost toată faza aia?

- Te comporți precum o incoștientă! Te-ai dus acolo pentru? Nu realizezi ce puteai păți?

- ....... Ba da!

- Cum?

Era nervos, se înroșise și începuse să tipe la mine. Avea dreptate, nu am gândit până la capăt ce facusem dar nici de recunoscut nu voi recunoaste.

- Vrei să știi de ce am venit după tine?

Nu raspunsem la întrebare, eram sigură că îmi va spune.

- Ai dreptate! Am fost un drogat.

- Nuu..

- Taci! Am venit pentru că știam că poți da de probleme acolo. Vroiam..... Nu mai contează!

- Pentru tine poate nu contează.

- Pentru mine!? Ești un copil!

- Hă?

- Nu înțelegi! În ochii tai sunt același Justin, acela care și-o trage cu toate. Care avea în cap doar sex și petreceri.

- Nu!

- Scutește-mă!

Ce puteam să mai spun, îmi dăduse cu flirt....orice spuneam era folosit în potriva mea.

- Ok! Rămâi cu Helly! Dar, nu uita tu mai căutat.

Nu mai așteptam raspuns. Intrasem în casă, tata mă aștepta în bucătarie.

- Ai întărziat!

- Dap, scuze!

- De ce?

- M-am cerata cu Justin!

Nu îi plăcuse să audă asta, dar nu mă întrebase de ce.

- Mă duc la nani!

- Noapte bună, dragă!

- Nani bun!

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum