De ce, Juss a plecat tocmai acum? Daca era aici nu cred ca ma afecta atat de mult ce imi spuse Iuli, nici nu cred ca imi mai spunea.
Nu voi renunta la relatia cu Juss pentru el, ce e drept cand la-m vazut in fata usi mi-am reamintit de ce il placeam dar nu mai conta, el nu a fost si nu va fi nici-o data aici cand voi avea nevoie de el.
Trebuie sa stau la distanta de el, macar pana vine Justin. Mama nu stia dar incepusem sa iau anti-depresive si somnifere, nu puteam sa dorm noaptea din cauza stresului.
Stres, la varsta asta? Se pare ca da! Cu toate ca eram inconjurata de familie si prieteni, ma simteam singura. Nimeni nu intelegeau ce se intampla cu mine, era deja prea mult nu mai faceam fata. Vroiam sa imi fac un colt vesel sa ma refugiez acolo ori de cate ori era nevoie.- Lory, vreau sa vorbim, scump-o! ( batea la usa mama )
- Intra! Despre ce?
- Despre tine! Ce se intampla cu tine?
- Ce sa se intample?
- Ai devenit mai inchisa, mi se pare ca deasupra ta sta un nor de stres! Nu vrei sa vorbim?
Nu raspunsem, nu stiam cum sa ii spun tot ce se intamplase cu Taylor iar acum faza cu Iuli.
- Lory!? Ce sa intamplat?
- Nu mai pot! Ma tot gandesc la cele intamplate!
- Sa nu spui ca esti asa din cauza accidentului pentru ca nu te cred.
- Nu!
- Atunci? Sunt mama ta! Vorbeste cu mine!
- De cand a inceput vacanta s-au intamplat tot felul de intamplari. Acum ma intreb daca ma duceam in vacanta la bunica lui Jess, se mai intamplau atatea! Prea multe in prea putin timp. ( imi dadeau lacrimile )
- Despre ce tot vorbesti!? Lory, uitate la mine! Ce sa intamplat?
- Mai intai incepuse sa imi placa Juss, apoi cum nu era deajuns Taylor a vrut sa ne intalnim. Am zis Ok! Dar si-a batut joc de mine, el vroia doar sa se culce cu mine cum nu era deajuns asta a aparut relatia cu Juss si scandalurile Cine e fata asta? si tot felu de chetii de genul. Cum nu a fost de ajuns sa produs accidentul, nu ma marcat dar totusi a ramas undeva in incostient, imi aduc aminte in fiecare seara, nu pot sa dorm imi e frica sa nu adorm si sa nu ma mai trezesc. Cand am crezut ca totul sa mai rezolvat apare Iuli!
- Iuli? Verisorul lui Jess?
- Da! Si imi spune ca ma place, dar nu vrea sa puna presiune pe mine stie ca sunt cu Juss. Nu ma preseaza? Ba chiar asta face!
- De ce nu mi-ai zis de toate astea!? ( ma luase in brate )
- Cum sa iti spun!? ( plangeam )
- Offf iubita! Nu te ma gandi la Taylor iar Iulian a avut sansa lor cu tine, acum dai o sansa lui Justin. Nu zic asta din cauza ca Anna e prietena mea, nu vreau sa intelegi gresit. Dar dupa toti baieti cu care ai fost ai suferit intr-un fel.
- Crezi?
- Asta e varsta la care te indragosteti foarte usor iar in final pierzi. Un singur sfat iti pot da Alege cu inima! Inchide telefonul, nu mai intra pe retelele de socializare, izoleazate pentru 2-3 zile si gandestete la alegerea care trebuie sa o faci.
Avea dreptate, intodeauna avea dreptate, asa sunt in general mamele. Imi facuse bine ce vorbisem cu ea, vroiam de mult sa spun acele lucruri dar nu am avut nici-o data curaj.
Tay, a trecut trebuie sa trec si eu peste, au mai ramas Juss si Iuli. Trebuia sa iau o hotarare.
Pe cine voi alege?
CITEȘTI
Băiatul din vecini.
Fanfiction"Judecăm după aparente!" Morala vieţi, sîntem învăţaţi să judecăm fără să cunoaştem. Asta a făcut şi Lorena. Spunem NU sau MIE NU MI SE POATE ÎNTÂMPLA fără să cunoaştem o persoană sau riscul la care ne supunem. Şi ura se poate transforma în iubire...