Îmi verificam notificările... Eram dezgustată și totuși entuziazmată, Iulian mi-a verificat profilul de facebook. Un zâmbet nu știu de unde îmi apăruse pe buze urmat imediat de lacrimi. Pe obraji se prelingeau lacrimi fierbinți, mă uitam în chat. Justin era ON-line, nu îndrăzneam să îi scriu, aveam să îi dau câteva explicați. Îmi mușc buza de jos și închid leptopul, il împing la distanța de mine nu vroiam să il vad mă oftica ptostiile pe care le făceam.
Stăteam ghemuită, perna dacă puteam o sfâșiam de draci.
Din 5 în 5 minute mă uitam la telefon, vroiam, îmi doream să mă sune Justin...
Offf.
Așteptam în zadar...nu vroia să audă de mine. O luam razna, începeam să vorbesc singură.- Gata, Lory! Calmeazăte!
Dându-mi două palme.
- Confruntăl! Confruntăte pe tine! Fii bărbată...
Îl iubești pe Justin?
Da...
Atunci?
?
Dăi drumul! Cu Iulian, ce faci?
Nu știu!Era clar, o luasem pe arătură. Vorbeam prin casă singură, mă certam cu mine. În mintea mea era doar Justin, Justin doar asta auzeam, din când în când inima mai striga de durere Ce faci cu Iulian? Il placi! Stiu!
Iulian a avut șansa lui o data, ar fi nedrept față de Justin, nici relatia cu el nu putea să continue dacă inima avea ceva de spus cu privire la Iulian.
[...]- Lory, Lory...trezirea somnoroasă mică!
Cineva trăgea de mine, eram așa de obosită încât nici ochii nu îi puteam deschide.
- Lorena!!!
Vocea semăna cu cea a Jessicăi, pentru un moment eram într-un moment de confuzie. Parul ei lădat rebel liber îmi cazuse peste față, mă chinui să deschid ochii și să îmi limpezesc privirea cand....Jess îmi trage perna de sub cap și mă lovește peste față.
- Ești incredibilă! La ce oră te-ai culcat?
Mă ridic în capul oaselor, încercam să îmi amintesc, am lăsat capul în jos și am observat ca adormisem cu hainele de stradă pe mine.
- ......... Ce cauți aici?
- Serios? Lorena, ce am vorbit? Astăzi mergem la bazin.
- Ooo da! Am uitat.
Îmi cuprinsem capul între palme, uitasem. Nu aveam chef dar nu puteam s-o dezamăgesc pe Jess așa că mă ridic din pat și intru la duș în timp ce Jess îmi cauta cu ce să mă îmbrac.
Cioc-cioc › în ușa de la baie.- Maieul alb sau roz?
- Alb.
- Bună alegere! Lory?
- Da!
- Ai vorbit cu Justin? Vine cu noi?
- ..........nu cred. Cine mai vine?- Iulian și unul! E vreo problemă? Adica nu cred?
- A ieșit rău aseară între mine și Juss. E OK.
Nu era OK. Dar ce puteam să fac?!
- Și când aveai de gând să îmi spui?
Jess era în fața uși.
- Lory?
- Da!
- Sa întâmplat ceva?
- Uite care e faza! El crede că e ceva între mine și Iulian...
- Și este?
- Îl plac pe Iuli! Îl plac! Încă il plac.
- ...Dar Justin?
- Asta e! Îi plac! Și nu știu ce să fac.
- Îți meriți o bătaie!
Așa era îmi meritam o bătaie soră cu moartea ....în timp ce mă înbrăcap, Jess se schimbase radical, zâmbetul îi pălise.
- Jess?
- Uite! Nu îți spun să fii cu Iuli pentru că e vărul meu. Dar îți spun doar atât... Ai grijă cu Iuli. Nu mai este acel băiat pe care îl știai.
- Adică?
- Nu știu cum să îți explic! E schimbat. Nu vreau să fii o victimă de a lui.
- Victimă? Jess...cred că te cam înșeli....
- Nu cred. Nu vreau să vii doar o aventură. Iuli în ultimul timp doar FUTEA și lăsa.
- Gata! Jess...te rog!
Nu avea cum să fie așa schimbat, il cunosc de mic. O fii varul lui Jess dar asta nu înseamnă că il cunoaste așa bine.
No?- Ok! E alegerea ta! Eu îți vreau doar binele.
- Bine! Putem pleca, acum?
- Sigur!.
............
Păreri?
Întrebare:»Pe cine credeți că va alege Lorena?
»Jessica are dreptate cu privință la Iulian?
CITEȘTI
Băiatul din vecini.
Fanfiction"Judecăm după aparente!" Morala vieţi, sîntem învăţaţi să judecăm fără să cunoaştem. Asta a făcut şi Lorena. Spunem NU sau MIE NU MI SE POATE ÎNTÂMPLA fără să cunoaştem o persoană sau riscul la care ne supunem. Şi ura se poate transforma în iubire...