După 3 ani.

1.8K 99 33
                                    

Mai aveam un an de facultate şi terminam, reuşisem să îmi îndeplinesc tot ce îmi propusesem, intrasem la facultate pe ştiinţe economice iar relaţia cu Justin era una serioasă.
Jessica născuse gemeni, Helly şi Max, era o mămică înplinită, îşi continuase şcoala iar Ryan chiar avea de gând să se însoare cu ea.
Locuiam cu Justin deja, aveam un an de când mă mutasem la el.. Nu aveam în plan nici-un copil de curând sau cel puţin aşa credeam eu, momentan ne bucuram de momentele frumoase pentrecute împreună.
••••••••••••••••••••••••••••••••••••
06.08.2018.
Eram în culise, Justin avea în seara asta ultimul concert din acest turneu. Era şi pemtru prima dată când urcam cu el pe şcenă, emotiile erau mult mai mari.
Milioane de fani în delir mi se părea cam mult plus stresul care apărea de fiecare dată, nopţile nedormite, toate astea făceau acum parte şi din viaţa mea.

- Să-i dăm drumul!

Încuviinţez din cap.

- Bună seara New York! Seara asta o voi încheia cu melodia ''as long as you love me" alături de Lorena !

Inima îmi bătea de frică, nu vroiam să îl dezamăgesc.

- Bună seara!

Tot momentul fusese unul pe care greu îl poţi explica, milioane de ochii urmăreau fiecare pas, păreau că aşteptau o greşeală, cât de mică.
Iar finalul era unul neaşteptat se citea asta pe chipul fiecărei persoane aflate în sală.

" As you love me
We could be starving, we could be homeless, we could be broke
As long as you love me
I'll be your platinum, I'll be your silver, I'll be your gold
As long as you love, love me, love me
As long as you love, love me, love me
As long as you love, love me, love me
As long as you love, love me, love me
As long as you love me"

Eram unul lângă altul, ne puteam simţi unul altuia emoţiile.

- Mai am de făcut un anunţ!

Se apropiase de mine, îmi cuprinse  măinile între ale lui, îmi zâmbi, zâmbetul ăla care mă zăpăcea de fiecare dată.

- Îţi mulţumesc că îmi eşti alături, ai fost aici indiferent de probleme. Pentru asta vreau să îmi pun cătuşele de mâini!

În sală era linişte, nimeni nu mai spunea nimic, nici de respirat nu ştiu daca o mai făceau.

- Te căsătoreşti cu mine!? ( era în genunchi)

Mama şi D-na Anna începuseră să plângă, Jess chiuia şi tipa cu restul săli. "Da. Da. Da...."

- Da!

Mă sărutase, era cel mai frumos lucru care poate să i se întâmple cuiva.
Un nou capitol din viaţa mea începuse, de data asta era inclusă o rochie albă!
.....................

PĂRERI!?
CARE A FOST CAPITOLUL SAU SCENA VOASTRĂ PREFERATĂ!?

Băiatul din vecini.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum