Akşam serinliğinde bizimkilerle oturmuş sigara tüttürüyorduk. Bülent gizlice soktuğu birasından içiyor, bize bir yudumu çok görüyordu. Kahpe herifin tekiydi.
"Nöbet var bu gece." dedi Gökhan dertli bir şekilde. "Orospu çocuğu hem 12-2 hem de 4-6 yazmış. Sırf uyutmamak için." Askerliğin en kötü nöbetlerinden biriydi. Sırf nöbet yerine gidiş geliş yarım saatten fazla sürerdi. Bir saat ya uyur ya uyumazdın.
"Kanki gözüne batmadığın komutan var mı senin?" dedi Bülent merakla. "Yarrak gibi askerlik geçiriyon çünkü."
"Amına koduklarımın hepsi takmış bana. Yaptığım bir şey de yok amk."
"Oğlum sen burayı hala baba evi gibi gördüğün için sana yok gibi geliyor da içtimaya çıkmamışsın lan." dedim gülerek.
"Uyuyakalmışım." dedi çok normal bir şeymiş gibi. "Olabilir insanlık hali."
"Sen bu kafayla çok dayak yersin." Kazım abi sigarasını üfledi.
"Bize dayak atanın ebesini sikeriz." dedi hiddetlenerek. Hozan'la göz göze gelip sırıttık. Şu ana kadar yediği dayakları saysak sabah olurdu.
"Aynen öyle." dedi Hozan elini Gökhan'ın omzuna atarak.
"Bir haftaya gidiyon zaten ne aynen öyle?" dedim gıcık olmuş bir şekilde. "Keyif senin keyfin."
"Son bir hafta." dedi gülümseyerek. "Çocuklarımı öpüp koklayacam. Çok hevesliyim la."
"İki tane de karı hazırda bekliyor zaten." dedi Kazım abi. "Senden kralı yok bu hayatta."
"Senin gibi başka amlarda bezim yok en azından." dediğinde Kazım abi göt gibi kalmıştı.
"Siktir lan oradan." dedi sadece. Sonra sigarasından nefes çekti.
Bülent, "Sizin ne kadar kaldı?" diye sordu merakla. Ben ve Kazım abi aynı dönemde gelmiştik.
"216." Kazım abi uzakları izleyerek söyledi.
Gökhan'sa, "Benim 300 var herhalde. Her gün azalmak yerine artıyor amına koduğum şafağı." dediğinde hepimiz gülme krizine girmiştik.
Gözümdeki yaşları sildikten sonra çimlere sırt üstü uzandım ve gökyüzüne baktım.
"Çarşı izninde bir mangalımız yok mu peki?" dedi Bülent. "Et benden. Gitmeden son bir iyiliğim dokunsun size."
"Oo çok iyi olur." dedi Kazım abi hevesle. "Çok güzel pişiririm ben."
"Ben de saplarım." dedi Gökhan hemen.
"Ben de yerim." diye Hozan'la aynı anda söylediğimizde ufak bir gülüştük. Bir süre sohbet muhabbet ardından yeniden koğuşa döndük.
Uyumadan önce biraz annemlerle konuştum. Sonra gözlerimi kapatıp uyudum.
yazabilirsem bugün bir tane daha bölüm atarım dostlar 🤙🏿
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİAT (GAY) (+18)
Fiksi Umum(tamamlandı) Komutan postası. +18'dir. Yaşı tutmayanlar gelmesin.