XVIII.

61.4K 2.6K 463
                                    

İki günüm revirde geçtikten sonra akşam saatlerinde koğuşa gittim. Kazım abi yanımda duruyor her an düşüp bayılacakmışım gibi dikkatle bana bakıyordu.

"Aman aman aman kim geliyor?" Gökhan elindeki tesbihi çevire çevire sallana sallana yanıma geldi ve kollarını sırtıma sardı. "Hoşgeldin kankim."

"Hoşbuldum kanki. Ağzıma üzüm atacak hatunlar nerede hani?" diye sordum sırıtarak.

"Üff." dedi aklına gelmiş gibi. "Şuraya hatun soksak var ya. Fena."

"Çok fena he harbiden." Dirseğimle koluna vurdum. Koğuştakiler geçmiş olsun dileklerini iletirken kenarda oturan Halit'e baktım. Benden tarafa bile bakmıyordu. Sırıttım. Duyduğuma göre Serdar çok fena ağzına sıçmış ve askerliğini yakmıştı. Birkaç gün içinde başka birliğe gönderilecekti.

"Kahpelik bu kadar moda iken, adamlık mücadelesi veren herkese selam olsun." diye yüksek sesle söylediğimde çoğunluk gülerek eyvallah çekmişti.

"Yürü be!" Hozan yanıma gelirken bağırarak destek vermişti. Yanıma gelip omzuma birkaç kez ağır eliyle vurdu.

"Yavaş amına koyim!" Elimi omzuma götürdüm. "Çökerttin."

"Çökertmeden çıktım da Halil'im!" Kazım abi ritmik bir şekilde mırıldandığında anında tüm koğuş bağırarak eşlik etmişti. "Aman başım selamet!"

"Revire dönmek istiyorum." dedim gözlerimi kapatarak. "Neden geldim ki buraya?"

"La hadi, mızmızlanma. Şu itin dölü yüzünden iki hafta çarşı izinlerimiz iptal zaten." Gökhan Halit'e bakarak nefretle söyledi.

"Böyle hayatın çilesini sikeyim." dedim. "Bari ben çıksam amk."

"Siktir lan. İsyan başlatırım öyle bir şey olursa."

"Sen nasıl bir orospu çocuğusun lan?" dedim Gökhan'a. "Bıçaklandım ben pezevenk."

"Bizde işler böyle kanki. Anca beraber kanca beraber."

"Götünü sikerim senin." dediğimde gülerek parmaklarını dudaklarında gezdirdi.

"Dene de görelim."

Göz ucuyla ona baktım. "Çok yorgunum. Beni bekleme kaptan." diyerek yatağa dikkatle uzandım. Yine de acıdan istemsizce suratım buruşmuştu.

"Bıçak yarası çok ibne bir yaraymış bu arada."

"Öyle öyle." dedi Gökhan. "Dört kere bıçaklandım. Bak izlerine." Atletini kaldırıp karnındaki ve belindeki izleri gösterdi. "Hepsi de hayvan gibi acımıştı."

"Dört kere bıçaklanacak ne yaptın amına koyayım?" dedi Hozan şaşkınlıkla.

"Düşman çok kanki." dedi havalı bir şekilde. "Tabii biz de çok taktık, böyle durduğuna bakma."

"Düşmanını yesinler." Kazım abi gülerek söyledi. Gökhansa kıllı göbeğini kaşıyarak sessiz kalmıştı.

"Atilla Durgun!" Kapının önündeki tanımadığım asker adımı seslenince gözlerimi ona çevirdim.

"Akalp komutan çağırıyor."

"Allah'ım inşallah çarşı izni verir de şu Gökhan piçi göt olur." diyerek yataktan kalktığımda Gökhan ayağını sertçe ayağıma geçirmişti. "Hiç acıman yok senin orospu." deyip bu kez ben ayağına geçirdim.

"Ben solcu adamım, haksızlık karşısında kudururum."

"Senin solculuğunu sikiyim." deyip beni çağıran askerin yanına ilerledim.

Benimle birlikte Serdar'ın odasına eşlik ettikten sonra kendi görevine gitmişti. Kapıyı tıklatıp içeriye girdiğimde Serdar'ı kendi koltuğunda buldum. Telefonla konuşuyordu.

"Kapatıyorum şimdi. İşim var." Telefonu masanın üstüne indirdiğinde yavaş adımlarla ona ilerledim. O da sandalyesinden kalkmadan bana dönmüştü.

Bir şey demeden kucağına oturup ellerimi omzuna yasladım. O da belimden tuttu.

"Nasıl hissediyorsun?" dedi, naif sesiyle.

"İyi." dedim ve yanağımı omzuna yasladım. "Seni özledim." Boynuna bir öpücük kondurduğumda belindeki elleri sıkılaştı.

Geriye çekilip gözlerime baktıktan sonra dudağımdan öptü. Gözlerimi kapatıp ona eşlik ederken bir günde bile onu ne kadar özlediğimi daha net anladım. Tüm günümü onunla geçirmeye alışmıştım, birkaç saatlik yokluğu bile hissedilir olmuştu.

Elimi kasıklarına indirip pantolon üstünden okşadığımda kısık sesle dudaklarıma doğru inledi.

Ama sonra eli elimin üstüne değdi ve elimi kasıklarından çekti. "Burada olmaz." diye fısıldayıp yeniden dudaklarımdan öptü.

"Tamam." dedikten sonra çenesini dişlerimin arasında hafifçe kıstırıp öptüm. "Yarın görevime dönebiliyor muyum komutanım?"

"Evet."

"Güzel." Dudaklarına uzanıp yeniden öperken huzurum doruk noktalardaydı.

BİAT (GAY) (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin