Kendini içime doğru sert hamlelerle köklerken sesim inlemekten adeta kısılmıştı. Uzun süredir gerçek bir sik görmemiş deliğim bana sonsuz zevk verirken Akalp'ın elleri de sabit durmuyor, her an beni tekrar tekrar uyaracak şekilde vücudumda geziniyordu.
İkimiz de tamamen zevkimizin peşindeydik ve bunu almak isterken birbirimizi de tatmin etme zorunluluğunu yaşıyorduk.
Ellerimi kaslı ve sert sırtında boylu boyunca gezdirip kusursuz vücuduyla tatmin olurken Akalp'in dudakları köprücük kemiğimde geziniyor, emiyor ve dişlerini geçiriyordu.
Baştan sona haz duyuyordum. Baştan sona.
Omuzlarını kavrayıp üstümdeki iri bedeni yana doğru ittirdiğimde yapma istediğimi anlayarak içimden çıkarak yana bıraktı kendini. Sırtını yatak başlığına yasladığında duraksamadan üzerine çıktım.
Kalın erkekliğini tutup üstüne otururken o kafasını geriye yaslamış, doğruca bana bakıyordu. Onu tamamen içime aldığımda en derinlerimde hissetmenin verdiği etkiyle dudaklarım aralandı. Gözlerim birkaç saniyeliğine titreyerek kapanırken belimi kıvırarak ileri geri hareket etmeye başladım.
İkimizin de dudaklarından kontrolsüz iniltiler dökülüyordu.
Büyük elleri belimi kavrayarak beni aynı şekilde hareket ettirirken bir elini alıp aletime götürdüm. Parmakları hızlıca sikimi kavrayıp çekmeye başlarken hareketlerim tamamen düzensizleşmişti, çok yakındım.
Birkaç dakika içinde yüksek iniltilerle kendimi onun karnına bıraktığımda soluk soluğaydım. Ellerim omuzlarındaydı. Göğsüm hızla yükselip alçalırken kuruyan dudaklarımı dilimle ıslattım.
Orgazm resmen içimden geçmişti.
Yarım dakika kadar bir süre gözlerimin önüne çöken yıldızların geçmesini bekledikten sonra kafamı kaldırıp bir şey demeden beni izleyen adama baktım. "İyi misin?" diye sordu yamuk gülümsemesiyle. Hafifçe gülüp kafamı salladım.
Böylece beni kucağından indirip yüzüstü uzanmamı sağladı. Kollarımın arasına yumuşak beyaz yastığı alıp yüzümü yastığa yasladıktan sonra kalçamı yukarı kaldırdım. Çok geçmeden kendisini içime ittirip kalçasını oynattı.
Her ne kadar boşalmış olsam da hala hassas olduğumdan deliğimdeki her harekette dudaklarımdan boğuk birer inleme dökülüyordu. Kasıkları kalçama sertçe çarpıyordu.
Vuruşlarının hızı ve sertliği artıp inlemelerinin sıklığı arttığında onun da geleceğini anlamıştım. Birkaç dakika sonra boğuk bir sesle kendini geri çekip bir elini arkasına atarak yataktan destek aldı ve aletini deliğime doğru sıvazlamaya başladı.
Ellerimi kalçama atıp ikiye ayırarak ona enfes bir manzara sunarken kalçamı da hafifçe oynatıyordum. Saniyeler içinde yoğun bir tazyikle deliğime çarpıp bacağıma akan sıcak sıvıyı hissetmiştim. Boşalırken dudaklarını birbirine bastırması, gözlerinin kısılması ve kaşlarının çatılmasını her saniye boyunca izledim.
En sonunda rahatlamış bir nefes verdiğinde göz göze geldik.
Ve bu bakışma birin yeterli olmadığına karar vermemize yetmişti.
İkinci sıradaydı. Belki de üçüncü?
Beni bu kadar iyi doyuran bir sik bulmuşken tadını çıkarmanın vakti gelmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİAT (GAY) (+18)
General Fiction(tamamlandı) Komutan postası. +18'dir. Yaşı tutmayanlar gelmesin.