Şafağın tek haneli sayılara düşmesine çok az bir süre kalmıştı. Öyle ki yanıma bugün benden sonra postalığa devam edecek bir asker bile atamışlardı. Ve tam da bu sayede askerliğimin sona ereceğini daha iyi kavramıştım.
Gidecektim...
Yanımdaki çömezi koğuşa yolladıktan sonra Serdar'ın odasına girip kapıyı kapattım. O adamı yanıma verdiklerinden beri moralim bozuktu.
Keyifsiz bir şekilde Serdar'ın yanına gidip yan bir şekilde kucağına oturdum.
"Bir şey mi oldu?" dedi, elini belime sararak. Sessiz kaldığımda çenemden tutup ona bakmamı sağladı. "Atilla?"
"Gidiyorum." diye mırıldandım, donuk bir sesle. "Son 12 gün Serdar." Bir şey demeden birkaç saniye bana baktı. Son zamanlarda bu durum da onu derin düşüncelere sokmuştu belli ki.
"Bunun ne önemi var ki?" dedi, umursamıyormuş gibi gözükmeye çalışarak. "Mesafeler engel değil ya?"
"Öyle tabii." dedim sadece. İkna olduğum söylenemezdi. Geçici bir şey değildi ki bu... Kaldı ki onun sürekli tayini çıkacak, şehir değiştirip duracaktı.
"Sen bunlara kafanı niye şimdi yoruyorsun?" dedi ve omzumdan ısırdı. "Suratsız olunca çok çirkin oluyorsun."
"Ben çirkin oluyorum?" dedim kaşlarımı kaldırarak. "Ben?"
"Evet." diye pişkin pişkin cevap verdiğinde elimle meme ucunu kıstırdım. Suratı buruştu.
"Ama harbiden çirkin oluyorsun." diyerek benimle uğraşmaya devam ettiğinde, "Asıl sen çirkin oluyorsun." diye mırıldandım. "Şimdi yanımda bir asker olsa anında böyle bakıyorsun bana." Kaşlarımı çatarak ciddi bir suratla ona baktığımda kahkaha atmıştı.
"Ben her zaman yakışıklıyım. Hem sevdiğimizi kıskanmayalım mı ha?"
"Kıskan canım." Kollarımı boynuna sarıp dudağından öptüm. Anında beni sıkıca sarıp daha tutkulu öpmeye başladı.
"Bu akşam evine gidelim." dedim öpücüklerin arasından.
"Gidelim." diye onayladı beni. Sonra biraz boynumdan öpmeye başladı. Öpüş şeklinden azdığını anlamıştım. Bilerek üzerinde ufak ufak hareket ettim.
"Kapı kilitli mi?" diye sorduğunda kafamı iki yana salladım. Ayağa kalkıp hızlıca kapıyı kilitledikten sonra sandalyenin önünde dizlerimin üstüne çöktüm.
Fermuarını indirip aletini çıkardım ve dilimle her yerini yalamaya başladım. Birkaç dakika içinde sertleşerek havaya kalkmıştı.
Sikini tamamen ağzıma alıp kafamı aşağı yukarı hareket ettirmeye başladım. Bir elini yanağıma yaslayıp hafifçe okşadı. Sikinin ucunu elini yasladığı yanağıma doğru bastırdığımda gülümsemişti.
"Kucağıma gel." dediğinde anında ayağa kalkıp ata biner gibi kucağına oturdum. Oturduğumda elini fermuarıma götürüp indirdi ve iç çamaşırımın arasından sertleşmiş aletimi çıkardı. Avucuna tükürdükten sonra iri eliyle ikimizi aynı anda kavradı.
Alt dudağımı sertçe ısırarak yan yana duran erkekliklerimize baktım. Onlar bile birbirine yakışıyordu. Ketçap-mayonez, hamburger-patates gibi.
Serdar elini hareket ettirdiğinde inlememi bastırmak için dudaklarından öpmeye başladım. Islak bir öpücükle birbirimizi öpmeye devam ederken karnım kasılmaya başladı.
"Serdar..." diye fısıldadım, belimi ona doğru ittirmeye başlayarak. Ayağa kalkıp beni ters çevirdi.
Sırtımı göğsüne bastırıp eliyle beni hızlıca çekmeye devam ettiğinde saniyeler içinde masanın üstüne beyaz sıvılarımı bırakmıştım.
Nefes nefese bir şekilde Serdar'a dönüp elimi ona sardım. Ayakta öpüşürken biraz onu elimle çektikten sonra yeniden dizlerimin üstüne çöktüm.
Serdar elimi ittirip kendini çekmeye başlarken bir elinin baş parmağıyla da dudağımı açmamı sağladı. Ağzımı açtığımda penisinin ucu dudaklarıma değerken kendini çekmeye devam etti.
Çok geçmeden sıcak sıvısını ağzıma boşalttığında memnuniyetle tüm sıvısını yuttum. Sikini bir süre daha emdikten sonra geri çekilip ayağa kalktım ve kendi aletimi iç çamaşırıma koyup fermuarımı kapattım. Serdar da aynısını yapmıştı. Masanın üstündeki peçeteyle benim geldiğim yeri silip çöpe attı.
"Ben açım." diye mırıldandım, onun sandalyesine oturarak. Yanıma gelip saçlarımın üstünden öptükten sonra, "Ne yiyelim?" dedi merakla.
Klasik ne yiyelim tartışmasına girdiğimizde bunun şimdi on beş dakika süreceğini ve en sonunda çok alakasız bir yemek sipariş edeceğimizi biliyordum.
askerlik bitince napıcam hiçbir fikrim yok..
böyle çiçek böcek de bi yere kadar acilen kasırgalar HORTUMLAR SOKMAK lazım :d
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BİAT (GAY) (+18)
Fiksi Umum(tamamlandı) Komutan postası. +18'dir. Yaşı tutmayanlar gelmesin.