XXVI.

57K 2.2K 338
                                    

Sevgilim...

En son ne zaman birine bu şekilde hitap ettiğimi hatırlamıyorum bile. Uzunca bir süredir, askerden önce, ancak çapkınlık peşinde koşup nasıl olsa gerçek aşkı hiç bulamam diye düşünüyordum.

Şu anda ise sırılsıklam aşık olduğumu hissediyordum.

Serdar'ın kemerini çözerken bir yandan da dudaklarına uyum sağlıyordum. Evine girer girmez azgın tekeler gibi üzerimize atlamıştık.

Kemeri çözüldüğünde dudaklarımı teninde kaydırarak dizlerimin üstüne çöktüm. Askeri pantolonunu indirip aletini anında ağzıma alıp onu yalamaya, emmeye başladım.

Siki birkaç dakika içinde dimdik ve semsert olmuştu. Elimle kökünden kavrayıp gözlerine bakarak başını dudaklarıma sürttüm. Sızan sıvısının kayganlığı dudaklarımdaydı.

"Çok fenasın..." dedi, omzumu sıkarak. "Tam sikmelik."

"Siksene." dedikten sonra sikini yanağıma doğru ittirdim. Birkaç kez yanağıma çarptıktan sonra dudaklarımı ileriye kaydırıp onu boğazıma kadar aldım. Hızlıca yanaklarımdan kavrayıp kendini boğazıma çarptı. Ağzımdan uzun salyalar akarken nefes nefese geri çekildim.

Ayağa kalkmamı sağlayıp yüzümü duvara bastırdı. Dudaklarını enseme bastırıp oradan yavaşça aşağıya kaydı. Belimden ve kalçalarımı iki taraftan da öptükten sonra bacağımı kaldırıp ayağımı hemen yandaki komodine yasladı. Yanağım duvara dayalı vaziyetteyken ellerimi de iki yanımda duvara sabitledim.

Tam da o sırada ıslak dilini deliğimin çevresinde hissettim. İnleyerek kalçamı ona ittirirken aletim seğirmişti.

Arsızca dilini içime ittirip beni bir güzel yerken işaret ve orta parmağını da aynı anda içime ittirmişti.

Dili ve parmağıyla beni bir güzel siktiği sırada bir kez boşalmış ve yeniden sertleşmiştim. Bendeki etkisi buydu işte.

Yeniden kalçamı ve belimi öperek tekrar ayağa kalktıktan sonra dudağıyla kulak mememi sıkıştırdı.

Sikini tükürükleriyle fazlasıyla kayganlaşmış kalça aramda kaydırıyordu. Bastırmıyor olmasına rağmen sert kalınlığının damarlarını hissediyordum.

"Götün benim için hazır mı sevgilim?" dediğinde sevgilim kelimesi kulağımda yankılanmıştı.

"Her zaman." dedim açlık dolu azgınlığımla. Beni bir an önce sikiyle doyurmalıydı.

Hafifçe geri çekilip erkekliğini deliğime hizaladı. "Gel bakalım buraya." dedikten sonra kendini içime ittirdi. Tırnaklarım duvara geçirdim. Gıcırtılı bir ses çıkmıştı.

Kolları belime sıkıca sarılırken yüzünü enseme gömüp arkadan sikmeye başladı beni. Her darbesinde göğsüm sertçe duvara çarpıyordu.

Ayağımı komodinden indirip yüzümü ona doğru döndüm. Bir bacağımı beline sardım ve aletini tutup deliğime hizaladım.

Anında kendini içime ittirdikten sonra elleriyle kalçamdan kavrayıp beni kucağına aldı.

Kollarımı boynuna, ayaklarımı beline sardım. Sırtım duvara yaslıydı. Kendini bana her ittirişinde biraz yukarı çıkıp geri iniyordum. Uzanıp dudaklarımızı birleştirdikten sonra belimi kıvırarak onu en derinlerimde daha iyi ağırladım.

Yatağa ilerleyip beni yatağa bıraktıktan sonra bacaklarımdan tutup yatağın ucuna çekti ve daha hızlı içime girip çıkmaya başladı. Elimi sızlayan aletime atıp çekerken bir elimde alnımdaydı. Deli gibi inliyor ve sızlanıyordum.

Her seferinde beni çok daha yükseklere uçurduğuna yemin edebilirim.

Bacaklarımı tutan ellerinden birini tutup sikime götürdüğümde eline tükürüp parmaklarını bana sardı ve çekmeye başladı.

"Sana doyamıyorum." Gözlerimin içine bakarak söyledi.

"Ben de sana."

Hızlanan hareketlerinden boşalacak olduğunu anlamıştım. Hem sikinin hem de elinin etkisiyle belim yay gibi gerildi. Kafamı geriye atarken yüksek sesle adını inleyerek karnıma boşaldım.

Aynı sırada Serdar'ın sıcak tohumları da içimde patladı. Boşalsa bile biraz daha içimde gidip geldikten sonra geri çekildi.

Dölleri deliğimden dışarı sızarken bacaklarımı aralamış, deliğime bakıyordu.

"Benimsin." dedi eliyle döllerini deliğime yayarak. "Ve benimken çok daha güzelsin."

"Seninim." dedim ve onu üstüme çektim Anında üstüme uzanıp dudaklarıma asıldı. Yerlerimizi değiştirip üstüne çıktıktan sonra yanağından sıkıca öpüp kulağına yaklaştım. "Ve sen de benimsin." dediğimde belimdeki elleri beni daha da sıkı kavramıştı.

"Seninim." diye karşılık verdiğinde dudaklarım kıvrıldı.

Benimdi.

sa bne geldim

bayram bitti nasıl taak diye burdayım :D
bugün uzun bi yolculuğa çıkıcam, ayıptır söylemesi tatile gidiyom da :d yolda bölüm yazıp atarım yine ama gece vakitlerine denk gelir yani haberiniz olsun

haydiin hoşça galın 🤙🏿

BİAT (GAY) (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin