Duyuru

3.8K 125 231
                                    

selamlar wattpad Narusasu kitlesi! Bendeniz sevgili ama çok sevgili ve sevgilili nazlı! Duyurudan önce minik bir şekilde kendimi tanıtacağım!

15 yaşında 13 Mart doğumluyum ve Bursa'da yaşıyorum. Yaklaşık 5 yıldır wattpaddeyim. İlk iki yılım fantastik ve bilimkurgu okumakla geçti ama son üç yıldır önce stydia-scallison, sonra sterek, thiam, malec, drarry ve narusasu kitlesindenim. ismimin küçük n ile yazılmasını tercih ederim. biraz da sorunlu birisiyimdir. bu kitabı 2 yıl önce yaz tatilinde yazmaya başlamıştım ve 3. kitaba kadar geldim ama birazdan anlatacağım sorunlar yüzünden 2 ve 3. kitapları silerek seriyi 1. kitapta bitirme kararı aldım.

Onun dışında hesabımda bir sürü narusasu kurgusu var ve istediğinizi okuyabilirsiniz! bu hikaye de yazılacaklar rafımdan kalkacağına göre karşınızda daha üretken ve hızlı yazan bir nazlı bulacağınıza eminim!

Gelelim 2 ve 3. kitaba ne olduğuna! İlk olarak 1. kitap benim için tam bir şaheserdi ve yeri doldurulamayacak bir eserdi. 2. Kitabı da ite kaka bitirdim destekleriniz sayesinde ama benim eski takipçilerim bilir ben hiçbir kitabımda -belki çakma melez hariç- asla 2. Kitapta olduğu kadar takılmadım. Şuan sorsanız size 2. Kitabın 1. Ve 2. Sezonunu anlatamam bile. O kadar karışık ve zorluydu yani. Final de cabası. 3. Kitap ise apayrı bir konuydu. Şuan bana sordanız 2. Kitabı ve 3. Kitabı anlatamam bile ama 1. Kitabı repliklerine kadar anlatırım. Ayrıca bu tıkanıklığın sebebi de bir süre sonra hikayenin kontrolümden çıkmasıydı. Mesela bir şey yazmak amacıyla bölüme başlıyordum ama karakterler benden habersiz hareket ediyordu ve bölüm apayrı bitiyordu. Bu ve bunlar gibi bir sürü sebepten dolayı 2 ve 3. Kitabı kaldırma ve bu kitabı da düzenleyerek chakraverse serisini başlamadan bitirme kararı aldım.

Neyse, umarım beğenir ve bol bol oy ile yorum atarsınız iyi eğlenceler iyi okumalar.

Sağlıklı kalın,
Hoşçakalın.

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin