"Nasılsın Naruto? Umarım yolculuk iyi geçmiştir." Dedi İtachi söze girerek. Bu sırada Draco da Sasuke'nin yanına oturmuştu.
"Keyifliydi. Rehberimden olsa gerek." Yüzü ciddi ve resmi olsa bile sesi hafif imalıydı.
"İyi anlaşmanıza sevindim. Çünkü eğer teklifimizi onaylarsan daha çok görüşeceksiniz."
Sasuke ve Draco merakla kıpırdandığında Naruto onların da olayı bilmediğini anladı ve şaşırdı. "Teklifini duyabilir miyim?"
"Seni bir Uchiha yapmak istiyorum." Dedi İtachi tek seferde.
Naruto göz ucuyla Sasuke'ye baktı ve çocuğun şaşkın yüzünü görünce aydınlandı. "Bekle, tahmin ettiğim şeyi mi demeye çalışıyorsun? Bizi evlendirmeye mi çalışacaksın?"
"Sizde isterseniz neden olmasın? Böylece hem son Uzumaki olarak Uchiha'larla iyi bağlantılara sahip olabilirsin. Çocuğunuz Uchiha kanlarından dolayı Sharingan'a sahip olur ve Uzumaki kanından dolayı da büyük bir çakraya sahip olur. Eğer istersen sana Sharingan bile nakledebiliriz."
Naruto oturduğu mimderden ayağa kalktı. "Bu..." Gerekli cümleyi bulamadığı için ellerini saçma bir şekilde hareket ettirdi.
İtachi Naruto'nun sözünü kendi düşüncesine göre tamamladı. "Mantıklı."
"Değil!" Dedi Naruto sinirle. "Kendi öz kardeşinin çıkar ilişkisi yapmasını mı istiyorsun! Hiç onun duygularını düşünmüyor musun?"
Sasuke bakışlarını yere eğdiğinde İtachi onun yerine konuştu. "Bir kaç ay önce ona sorduğumda Uchihaların geleceğini garantiye alabilmek için anlaşmalı evlilik yapabileceğini söylemişti. Onun için düşündüğüm kişinin sen olduğunu elbette bilmiyordu."
Naruto Sasuke'nin suratına bakakaldı. "Bilmiyor muydun? Ona rağmen-"
"Evet." Dedi Sasuke. "Bilmiyordum. Seni barış anlaşması yapmak ve Hyuuga'lara karşı müttefikimiz olmanı sağlamak için çağırdığını sanmıştım."
"Mindere oturur musun Naruto? Burada sizi bir şeye zorlamıyorum. Sadece bir teklif sundum."
"Uchiha sen-" Dedi Naruto Sasuke'ye ithafen ama çocuğa baktığında beyaz yüzünün daha da beyazladığını görmüştü.
Sasuke ayağa kalkmaya çalıştı ama tökezledi. Draco onu tutup koluna girdi. "Ben onu revire götüreceğim. Feromonlardan dolayı olmalı."
Naruto yutkundu. Bugün Sasuke'nin bünyesini değişik kokulardaki feromonlarla bayağı zorlamıştı. Bu ortamdaki İtachi'nin ve Naruto'nun feromonları onu daha da zorlamış olmalıydı.
Draco Sasuke'yi kucağına aldı ve odadan çıktı. Şimdi İtachi ve Naruto başbaşaydı. Naruto sakinleşmek için mindere geri oturdu.
"O iyi olacak. Güçlüdür." Dedi İtachi.
"Güçlü olduğuna eminim ama onunla evlenmek istemiyorum."
"Neden?" Dedi İtachi. "Kardeşimle birlikte olduğunuza bakılırsa birbirinizden nefret etmiyorsunuz demek. Sasuke senin için sadece bir eğlence miydi?"
Naruto bir şey demek için ağzını açtı ama sustu. "Evlilik seksten ibaret değil. Herkes seks yapabilir ama seks yapan herkes evlenmez."
"Eğer istiyorsanız anlaşmalı evliliğinizi aşk evliliğine dönüştürebilirsiniz. Bu beni pek ilgilendirmiyor. Ben kardeşimi düşünüyorum ve yanında onu koruyabilecek bir alfası olmasını isterim. Onu her şeyden çok önemsiyorum."
"O zaman onun aşık olduğu biriyle evlenmesini sağla! Anlaşmalı bir evlilik yaparak hayatını mahvetmesini niye istiyorsun?"
"Sasuke hayatını mahvetmeyecek. Alfaların Omegalardan üstün olduğunu söylemiyorum ama bir omega doğası gereği bir alfaya ihtiyaç duyar. Bir alfa omegasız yapabilir ama bir omega yapamaz."
Naruto kafa derisini kaşıdı. "Bak, İtachi. Seninle de, kardeşinle de, çetenle de bir düşmanlığım yok. Seni ve çeteni düşman edinmek de istemem. Kardeşin iyi birisi ama benim ona yararım değil zararım olur. Öyle çok da dostane birisi değilim. Tüm Potter çetesi beni öldürmek için fırsat kolluyor ve ben onu daha da tehlikeye atarım."
'Eşleşmememize rağmen Potter'lar kardeşinin peşinde olabilir çünkü onu çoktan belama bulaştırdım bile' Demek istedi ama sustu.
"Planlarından haberim var." Dedi İtachi.
Naruto şaşkınlıkla baktı. "Nasıl?"
"Bir Uchiha her şeyi kolayca öğrenebilir. Kendi köyünü kurmak istiyorsun değil mi? Soyadların önemli olmadığı ve bir sürü çete için güvenli bir köy. Sence de o köyün daha güçlü olması için Uchihaların desteğine ihtiyacın yok mu? Uchihalar sana düşman olursa ne olur peki?"
"Beni tehdit etme!" Dedi Naruto sinirle.
"Tehdit etmiyorum ama hiç değilse kendini düşün. Bir omegayla eşleşmen senin de yararına olur. Ayrıca dediğim gibi, sana Mangekyou Sharingan verebiliriz. Daha güçlü olursun."
Naruto durdu ve düşünmeye başladı. Onun düşündüğünü gören İtachi de susarak düşünmesine izin verdi.
Mantıklı bir şekilde düşündüğünde iyi bir teklifti. Hem Uchihaların desteğini alabilir, hem Sharingan'a sahip olabilir hem de ileride Uzumaki-Uchiha melezi bir çocuğu olabilirdi. Kurmak istediği çetesi için Uchihaların desteği çok iyi olurdu. Eğer Uchiha İtachi ölene kadar varisi olmazsa Uchiha kök aile mensubu tek baskın alfa olacağı için Uchiha çetesinin kontrolünü de eline alabilirdi. Arkasında Uchihalar ve kendi çetesi olduğu sürece tüm dünyaya hakim olabilirdi.
Ama bir nedenden dolayı kabul etmek istemiyordu ve nedeni tam olarak bilmiyordu. Eğer kabul ederse Sasuke ile eşleşecekti. Bir nevi evli olacaklardı. İleride Sasuke hamile kalabilirdi. -Baskın omega olduğu için bu büyük bir olasılıktı- ve belki tüm bu işler bittikten sonra mutlu bir evliliği olabilirdi.
Sasuke dürüst olmak gerekirse tam aradığı omegaydı. Güçlüydü, Naruto ile yan yana savaşacak kadar iyi bir savaşçıydı. Yatakta mükemmeldi ve zeki bir insandı. Eninde sonunda eşleceğini biliyordu ama bunu hep Potterların sonu geldikten ve huzurlu bir yere yerleştikten sonra yapacağını düşünmüştü. Ailesini tehlikeye atmayacağı bir evlilik isterdi.
Eğer Sasuke ile eşleşmeyi kabul ederse Sasuke'yi büyük bir tehlikeye atacaktı. Tüm Potter çetesi peşinde olacaktı ve asla güvende olamayacaktı. Belki hayatını bile kaybedebilirdi, ki bu Naruto için yıkıcı olurdu. Eşleştikleri zaman istemese bile duygusal olarak Sasuke'ye bağlanacaktı ve eşleştikten sonra Sasuke ölürse Naruto yıkılırdı.
Belki de kendine itiraf edemese bile eşleştikten sonra Sasuke'ye bir şey olması ihtimali bunu istememesini sağlıyordu.
'Ne yapmalıyım?' Dedi Kurama'ya.
'Çeten için Uchihaların desteği senin için bulunmaz bir nimet. Sharinganla ise daha da güçlenebilirsin. Sasuke sana iyi bir eş olacaktır ve varisin de Uchiha kanı taşıyacağı için çete emin ellerde olacaktır. Kendine Sasuke'den iyi bir eş bulamazsın. Onu tehlikeye atacak olabilirsin ama emin ol eşleştikten sonra bir tehlike anında Sasuke'yi korumak için kendini siper edeceksin. Onu koruyabilirsin.' Dedi Kurama her zamanki gibi işlere mamtıksal bir açıdan bakarak.
'Koruyabilir miyim?' Dedi Naruto tereddütle. 'Ya benim yüzümden ona zarar gelirse?'
'Canını kurtarmam gerekiyorsa sana da, herkese de emir veririm.' Diye Naruto'nun sözlerini ona geri hatırlattı. 'Eşleşmeden önce bile onu korumak istiyordun. Koruyabilirsin. Koruyabiliriz. Unutma, hedeflerin sadece senin hedeflerin değil ve ben hedeflerim için her şeyi yaparım. Sasuke'yi korumak da hedeflerimizden biri olacaksa çakramın son damlasına kadar korurum.'
'Kurama...' Dedi Naruto. 'Sağol. Çocuğumuz olunca senin adını koyacağım.'
'Kalsın. Uzumaki Kurama adı kulağa pek de iyi gelmiyor.'
Naruto kendi kendine sırıttı ve İtachi'nin onu beklediğini farkettiğinde kendini toparladı. "Ben... Sasuke isteyecekse ben de isterim."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/
Fanfiction(Omegaverse!)+(Smut!)+(Mpreg!)+(Narusasu!)+(Drarry!)+(AlphaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlphaHarry!)+(OmegaDraco!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 1. Kitap- Kaguya Ōtsutsuki adlı Tanrıça tarafından dünyaya armağan edilen çakra yüzünden, dünyada hemen he...