10/ "Seni özledim baş belası."

848 85 86
                                    


Naruto ne zaman yumduğunu anlayamadığı gözlerini hızla açtı. Doğrulup oturduğunda acıyla inlemişti.

Odada kimse yoktu. Odanın dışından gelen adım seslerine bakılırsa hastane olduğunu düşündüğü yerde başka insanlar da olmalıydı.

"Hey!" Diye seslendi dışarı doğru. Bunu bile zorlukla yapabilmişti. Her yerinden kanlar akıyordu ve kırık kaburgaları nefes almasını engelliyordu.

Sesini duyurmuş olmalı ki kapı açıldı. İçeriye Shisui girdi. "Şükürler olsun Naruto! Yaşıyorsun!"

Shisui'yi görünce Naruto'nun yüzü düştü. Söylemeliydi... Nasıl söylecekti?

Birine bunu nasıl söylersin ki?

"Sayılır." Diye mırıldandı Naruto. "Beni Draco mu getirdi?"

"Evet," dedi Shisui. "Harry'i az önce getirdi. Şimdi tıbbi jutsu bilen alfalardan birisi onu tedavi ediyor. Draco'da İtachi'yi bulmaya gitti."

Naruto'nun morali daha da bozuldu. "Bebek ve sen, iyisiniz değil mi?"

"Evet," dedi gülümseyerek Shisui. "Beraber babasını bekliyoruz." Eli ile karnını ovuşturmuştu.

Naruto ne söyleyeceğini bilemedi. "Bana tıbbi jutsu bilen birini çağırır mısın?"

"Tabi." Shisui odadan çıktı. Naruto da kendini zorlayarak ayağa kalktı ve adeta yatağa doğru yığıldı. Bu sessizlikte Kurama'yla baş başa kalmıştı.

'Maalesef hala çakra toplayamadım bu yüzden iyileşmek için başkasını beklemek zorundasın.' Dedi Kurama.

'Sorun yok. Beklerim.'

'Hala İtachi'nin ölümünü onlara nasıl söyleyeceğini düşünüyorsun değil mi?'

'Evet.' dedi Naruto dürüstçe. 'Ama belki bunu benim yerime Draco yapar.'

'Sen acınası birisi değilsin. Kötü haberi Draco'nun vermesini beklemek yerine onu veren kişi sen olmalısın. İtachi'nin son anlarına sen şahit oldun. Onlar sana emanet. Bunu unutma.'

'Madem acınası değilim,' dedi Naruto. 'Neden acınası gibi hissediyorum?'

'Her insan hayatının bir dönemi böyle hisseder.'

Odaya biri girince Kurama Naruto ile olan telepatik bağı kopardı. Odaya giren kişi ise Naruto'nun hiç beklemediği biriydi.

"Sa-sakura?"

Naruto kalkmaya çalıştığında Sakura çocuğu yatağa yatırdı. "Kalkarsan seni öldürürüm." Ciddi olduğunu bilen Naruto hareket etmedi ve kızın onu iyileştirmesine izin verdi.

Sakura çakrayla tişörtü yırttı ve karnındaki yarayı iyileştirmeye başladı. Yara derin olduğu için daha da zordu.

Sakura bir zamanlar Naruto'nun hayatına dahil olmuş bir alfaydı. Aralarında hiç romantik bir çekim olmamıştı. Bir çeteye üye olmayan nadir çakralı ailelerden Haruno ailesindendi. 13 yaşından 17 yaşına kadar Sakura hayatının önemli bir bölümündeydi. Naruto'yu sokaklardan kurtaran yegane kişiydi de denebilirdi. Sakura olmasa Naruto belki de açlıktan bir sokak arasında ölmüş olabilirdi.

Sakura bir tıbbi ninjaydı. Ailesi o küçükken ölmüştü ve Tsunade Senju tarafından evlatlık edinilmişti. Bizzat Tsunade'den eğitim almıştı. Tsunade, eşi Jiraiya ile yaşıyordu. İkisi de alfa oldukları için çocukları olamazdı ama Sakura'yı öz evlatları kadar severlerdi. Onlar bir gün akşam yemeği yerken Sakura Naruto'yu sokakta ekmeklerini çalmak üzereyken görmüş ve ona yemek vermeleri için yalvarmıştı. Jiraiya ve Tsunade ise Naruto'yu eve alarak ona giyecek, yiyecek ve sığınacak bir yuva vermişti.

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin