38/ "Bir gün Hokage olacağım!"

593 55 219
                                    

Benim alfamsin bolumu ile rekor kirmisiz amina kodumun azginlari hikayede en cok okunan bolum olmus

Ertesi gün saat sabah yedi sularında ikilinin uyuduğu odanın camından tıklama sesleri geldi. Uykusu hafif olan Naruto, Siyah saçlı çocuğun uykusu kaçmasın diye ayağa kalkıp camın yanına gitti. Camın önünde onu bekleyen bir kartal vardı.

Camı açınca kartal, sağ bacağını uzatarak bileğine bağlı kağıdı gösterdi. Naruto hemen kağıdı çözdü ve okudu. Kartal uçmadığına göre cevap bekliyor olmalıydı. Notta şu yazıyordu;

'Naruto-san,

Sabahın bu erken saatinde sizi hasta yatağınızdan kaldırdığım için özürlerimi sunarım. Anlaşmalı olduğumuz inşaat şirketlerinden bu sabah haber geldi. Evlerin inşaatı bitmiş. Bugün saat sekizde köyün yapıldığı vadiye sizi ve diğer çete temsilcilerini davet ettim. Beraber köyü inceleyebilir ve minik bir toplantı yapabiliriz.

Saygılarla, Nara Çetesi Reisi Nara Shikaku.'

Naruto esneyerek uykusunu dağıttı ve yatağın yanındaki komodin çekmecesini açarak bir parça kağıt ve kurşun kalem buldu. O da kartalın bacağına bağlamak için bir not yazdı.

'Shikaku-sama,

Bu çok güzel bir haber. Saat sekizde orada olacağıma emin olabilirsiniz. Biliyorsunuz ki hastanede Uchiha Çete Reisi Sasuke-sama'da var. Onun hastaneden grip kaptığı haberini aldım. Bu yüzden Sasuke-sama yerine, bizzat Sasuke-sama tarafından Uchiha Halk Temsilcisi ilan edilen İzumi-san'ın gelmesini sağlayacağım. Uchihalar'a mektup göndermenize gerek yok, ben İzumi-san'ı bilgilendiririm. Toplantıyı merakla bekliyorum. Sekizde orada olacağız.

Saygılarla, Uzumaki Naruto.'

Notu kartalın bacağına bağladı ve kafasını sevdikten sonra uçmasını izledi. Ateş mesajı daha hızlı olurdu belki ama uyuyan bir insanın üstüne ateş mesajı göndermek oldukça kötü sonuçlanabilirdi. Ateş mesajını yakalayamazsanız yüzünüze yapışırdı ve sonuçları oldukça kötü olurdu.

Naruto yatağın boş tarafına oturdu ve bir kaç saniye Sasuke'yi izledi. Onu uyandırıp uyandırmama arasında kalmıştı. Uyansa bile gelemezdi, malum, yürüyemiyordu. Bunu düşününce Naruto elinde olmadan gülümsedi ve mırıldandı. "Saat kaç olursa olsun, seni uyurken izlemeyi seviyorum. Bu bütün şairlerin, en güzel şiirlerine denktir. Kaç yıl geçerse geçsin, en kötü ve en güzel gelsin, yağmurlu, karlı, sıcak havalar geçsin, bu asla değişmez."

Sasuke sanki ona iltifat edildiğini anlamış gibi mırıldandı ve artık alıştığı o sıcak vücudu arayarak yatakta kıpırdandı. Naruto çocuğun tekrar yanına yatarsa uyuyakalacağını bildiğinden, kendi yastığını çocuğun sarılması için yanına koydu. Sasuke aynı bir kedi gibi hemen yastığa sarıldı ve burnunu çekmesinden belli olduğu üzere kokladı. Yastığın Naruto kokmasını beğenmiş olmalı ki yüzünü yastığa gömüp uyumaya devam etti.

Naruto'nun gülümsemesi daha da çok büyüdü. Sasuke'nin de her zaman dediği gibi, Naruto gibi romantik sözler söyleyemiyordu. Yine de bu minik tepki bile sözsüz olarak Sasuke'nin Naruto'yu ne kadar sevdiğini kanıtlıyordu.

'Omega'm,' diye düşündü Naruto, yarım bir şekilde eşleştiklerinden beri sürekli olarak düşündüğü gibi. Yarım eşleşme Sasuke'yi etkilediği kadar Naruto'yu da etkilemişti. Sasuke denilince hissettiği duygular öyle yoğundu ki, Naruto sevgisinin somutlaştığını düşünüyordu. Gerçek aşk buydu işte. Naruto yıllarca bu hissi hissetmeyi beklemişti, ve beklediğine değmişti.

Ayağa kalkıp Sasuke'ye uyanınca okuması için bir not karaladı. Shisui'ye de İzumi ile beraber köye gideceklerini anlatan bir not yazarak cebine sıkıştırdı ve hızla üstünü değiştirdi. Akatsuki'yi de tekrar katlayarak yanına aldı. Uchiha temsilcisi olacağı için İzumi'nin Akatsuki giymesi daha iyi olacaktı.

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin