30 / (Sezon Finali) "Yeni bir devir başlıyor!"

597 49 173
                                    

Normalde dun aksam aticaktim bu bolumu ama dun aksam atip sabaha kadar kudurmanizi izlemek yerine simdi atip yarina kadar kudurmanizi izlemeye karar verdim cunku artik gunde tek bolum gelcek hahahaha

Evet, Naruto şanslıydı. Sadece uzun süredir çakra kullanmadığı ve son bir haftadır en yüksek çakra seviyesinde olduğu için. Ve şanssızdı, çünkü çakranın yasak olduğu bir dövüşteydi.

Düello yapıyordu. James Potter ile. Bir zamanlar amca dediği, ama şimdi şerefsizin önde gideni olan bir adam olduğunu anladığı adam ile ölümüne dövüşüyordu. Çakra yasaktı. Sadece taijutsu adı verilen çakrasız dövüş ve ucunda bıçaklar olan iki uzun sopa vardı.

Ve Naruto kaybetmek üzereydi.

Taijutsu da iyiydi, hatta taijutsuyu ona öğreten James'ti. Jiraiya taijutsu değil element jutsuları yapardı, bu yüzden Naruto'nun tek eğitimi James ile yaptıklarıydı.

Belli ki adam ona ne öğrettiyse, üç katını kendi öğrenmişti.

Bıçaktan kaçmaya çalışırken yanağında acı hissedip takla atarak kaçtı. Yanağını omuzuna sildi ve yaranın derin olduğunu farketti. Ani acı düşüncelerini netleştirirken sopayı elinde döndürdü ve bıçaksız tarafını James'e doğrulttu. "Seni bıçak olmadan bile yenerim."

"Yıllardır bunun hayalini kuruyorum, senin ölümünün. Sence kaybetme ihtimalim var mı?" Meydan okumayı kabul etti ve sopayı ters döndürdü.

Naruto ilk olarak James'i sopanın hızlı hareketleri ile şaşırttı ve karnına sertçe vurdu. James refleksle öne eğilirken, Naruto sopa ile boynuna vurup diz çökmesini sağlamıştı.

Dövüşte baskınlık kurduğunu sanarken James sopasını tuttu ve sopayı aracı olarak kullanarak onu yere düşürdü. Sopa ile yanağına iki taraftan vurdu. Üçüncüyü vurmak üzereyken Naruto sopayı tutup onu üstünden attı.

Üstünlük mücadelesi devam ederken, sesleri duyan insanlar pencerelere ve bahçeye dolmuştu. Kısa sürede kalabalık, onları büyük bir çemberin ortasına almıştı.

Naruto kalabalıkta Sasuke'yi ararken sırtındaki acı ile dikkatini tekrar dövüşe verdi.

Dövüş daha da ilerlerken iki tarafta bıçakları kullanmaya başlamıştı, bu tabiki de Naruto'nun zararına olmuştu. Artık neredeyse her yerinden kan akıyordu. Adım attığında yere kanı dökülüyordu ve yaralar hemen iyileşiyordu. Yaralar ne kadar hızlı iyileşirse, bir o kadar da yenisini açılıyordu.

Yine de gayretle sopanın açısını düzeltti ve tüm gücüyle James'in eline vurdu. Planı başarılıydı, James'in işaret parmağını kırmıştı.

Adam sanki Naruto ona normal bir darbe indirmiş gibi sopayı sağ elinden sol eline geçirdi ve dövüşe devam etti. "Öleceksin. Burada, tüm insanların önünde. Uzumaki soyuyla beraber tarihe karışacaksın."

"Ben tarihe karışmam. Tarihin akışına karar veririm."

"İddialı sözler, ama icraat yok." Sopayı bacaklarına vurdu ve Naruto zıplamasına rağmen adeta bıçak derisini soymuştu.

Naruto bacağını tutarken James kendini geri çekmiş ve kılıcının üstüne ceketinin cebinden çıkardığı zehiri damlatmıştı.

"Bu adil değil!"

"Hiçbir düello kuralı bunu yasaklamaz. Tek kural çakra kullanmamak, ve kavgaya üçüncü birini dahil etmemektir." Kılıcı zehire buladıktan sonra kalanın kullanılmaması için yere atıp kırdı.

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin