24/ "Beni seviyor musun?"

647 58 190
                                    


Beni İtachi'nin Kakashi-san dedigi sahneye gomun amina koyayim

Sasuke kucağındaki Naruto'yu tarafsız hastanenin girişindeki bir sedyeye yatırdı ve yoldan geçen bir görevliyi durdurdu. "Haruna Sakura'yı nerde bulabili- bekleyin buldum. Hey Sakura!" Diye bağırdı Sasuke pembe saçlı kıza.

Sakura onları görünce ikisinin yanına hızlıca geldi. "Ne olu- Sasuke sen Akatsuki giyiyorsun!" Dedi Naruto'yu unutup heyecanlı bir şekilde Sasuke'ye bakarken.

Sasuke de en az onun kadar heyecanlıydı. "Evet! Abim vasiyetinde beni Çete Reisi ilan etmiş! Artık Uchiha Çete Reisi benim!" Kıyafeti göstermek istercesine etrafında bir tur döndü.

"Bu harika! İlk kez bir Akatsuki görüyorum!" Dedi Sakura kıyafeti incelerken. Sanki son görüşmelerinde kavga etmemişler gibi aşırı samimiyet içerisindelerdi.

Naruto öksürerek araya girdi. "Bacağım burkuldu, üstüne basamıyorum ve siz Sasuke'nin Akatsuki'sini konuşuyorsunuz!"

Sakura oflayarak Naruto'nun baş ucuna gitti ve Naruto'nun tuttuğu bileğini inceledi. "Gene ne yaptın?"

"Kaçarken- pardon yani koşarken takıldı ve düştü. Bileğini burktu ve onu buraya taşımak zorunda kaldım. Malum, Kurama onu iyileştirmedi ve kendine medikal jutsu yapması için gerekli çakrayı vermedi."

Evet, Kurama ona çakrasından vermemişti ve onun meşhur alfa egosunun yerle bir olmasını izlemekten büyük keyif almıştı. Ne de olsa o bir alfaydı, hem de baskın olanlardan. Ve bir omega tarafından taşınmak egosuna zarar vermişti. Sasuke zaten bunu tahmin ederek çocuğa hiçbir şekilde el kaldırmamıştı. Kendi bileğini burkan da, kucakta taşınarak egosuna darbe almasını sağlayan da Naruto'nun kendisiydi.

Sakura sedyeyi ittirerek bir boş oda bulmaya çalıştı. "Aptal. Bir işi de düzgün yap. Bir işin doğru olsa diğeri yanlış oluyor. Artık yürüyemez bile oldun. Bir de bebek yürüteci alalım istersen."

"Kapa çeneni." Dedi Naruto sertçe. "Beni aşağılama hakkına sahip değilsin."

Normal birisi olsa buna alınırdı ama Sakura sadece sinirle çocuğun kafasına vurdu. "Kes be kes! Sen kimsin de bana artistleniyorsun! Egonun acısını benden çıkarma! Düzgün yürüsen burada olmazdın!"

"Vurma bana!" Dedi Naruto Sakura'ya el hareketi çekerken. İkili sözlü bir tartışmaya girmişken Sasuke ise karşısındaki iki küçük çocuğu izliyordu. Sataşmaları beş yaşındaki çocuklarınki gibiydi ve iletişimlerine hayran kaldı.

Bir oda buldular ve tartışmaları devam etti. En sonunda atışmaları bitmese bile Sakura ona hala laf yetiştirirken bir yandan da bacağını iyileştirdi. Bu seferde ikisi karşılıklı ayağa kalkıp atışmalarına devam ettiler. Kavganın arasında Ramen Kafa ve Pembe Çöp kelimeleri çokça duyuluyordu.

Sakura'nın canına yetmiş olmalı ki Naruto'nun saçlarını çekmeye başladı. Naruto da can havliyle Sakura'nın saçlarına yapıştı. İkisinin kavgası daha da artarken Sasuke kendi varlığını unutan ikiliyi izliyordu.

Kapı sertçe açıldı ve içeriye sarı saçları topuz yapılmış uzun boylu bir kadın girdi. Sakura ve Naruto ikilisi dona kalırken kadın kollarını birbirine dolayıp ikiliyi süzdü. "Bu çocukluk da ne?"

İkili ellerini birbirinin saçından çekti. Naruto tırsarak geri kaçarken Sakura kadına ilerlemişti. "Tsunade-anne hepsi Naruto'nun suçu!"

Sasuke kadını bir kez daha süzdü. Naruto'nun hayatındaki anne rolündeki kadın buydu demek ki.

Kadın Sasuke'yi farketmediği için ona bakmadan ikiliyi azarlamaya başladı. "Diğer hastalar şikayetçi olmuş sizden! Bu gürültü de ne! Azıcık terbiyeniz yok mu sizin? Hele hele sen Sakura! Ayrıca sen," dedi Naruto'ya ateş saçan gözlerle bakarken. Sasuke Naruto'nun ondan niye bu kadar çok korktuğunu anladı ve kendi sinirli yüzünü görmüş olmasa bile Tsunade ile benzerlikleri olduğunu düşünüyordu.

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin