Tak nasi süpriz amaaUchiha İtachi ölmüştü.
Ölüm... Ne tuhaf şey değil mi? İtachi şuan oradaydı. Cehennemden çıkma bir katliam alanının içinde. Uzumaki Naruto'nun yanında. Göğsünden ve karnından sızan kanlarla, katliam görüntüsüne uygundu.
Uchiha İtachi bedensel olarak oradaydı. Ama sadece bedensel olarak. Oradaydı ama değildi de.
Ölüm tuhaf şeydi.
Hala dünyadaydınız ama yaşamıyordunuz. Hayatta olan insanların yanındaydınız ama hayatta değildiniz. Yaşamın olduğu gezegende siz ölüydünüz. Sevdiklerinizi ve sevenlerinizi bırakarak ruhunuz başka diyarlara göç etmişti.
Ölüm geride kalanlar için hep daha zordur.
Geride kalanlardan biri de Uzumaki Naruto'ydu. Uchiha İtachi'yi pek tanıdığı söylenemezdi. Yıllar boyunca adını ve yaptıklarını duymuştu. Belki de koskoca bir çeteyi yıllarca idare etmesi yüzünden ona hep hayranlık duymuştu. Yine de şuan Uchiha İtachi'nin geride bıraktıklarını düşündüğü için acı çekiyordu.
Eşi Shisui, Shisui'nin karnındaki oğlu veya kızı ve erkek kardeşi Sasuke. Bir insan eşsiz, bir çocuk babasız, ve bir kardeş abisiz yaşayacaktı. O gün sadece bir insan ölmemişti. Bir lider, bir koruyucu, bir eş, bir baba ve bir abi de ölmüştü.
Tek ölen o değildi elbette. Yüzlerce belki de binlerce insan da İtachi gibi o gün can vermişti.
Potterlar yüzünden.
Hyuugalar yüzünden.
Uchiha Madara yüzünden.
Uchiha Madara... Naruto ona şuan çok sinirliydi. Bir sürü insanı hayattan kopardığı, kadınların kocasız, erkeklerin eşsiz, çocukları yetim veya öksüz bırakmıştı.
Bu düşünceye tutunarak ayağa kalktı. İtachi'nin gözlerini kapattı ve çatıdan atlayarak Harry'nin yanına indi. "Uchiha İtachi öldü." Dedi hem ona, hem Madara'ya.
Harry üzüntüyle iç çekti. "Ave atque vale."
Selam ve elveda.
Madara İtachi'nin öldüğünü duyunca kahkaha attı. "O çocuğun Obito'nun yerini söylememesi kötü oldu. Neyse, en kötü ihtimalle köyü daha çok yıkarım." Çatıya atlamaya çalışırken Naruto önüne geçti. "Önce beni geçmelisin."
"Kolay lokma." Naruto'ya saldırdı ve ikisi baş başa bir mücadeleye girdi. Bu sırada Harry'de Naruto'ya destek için onların savaştığını gören ve Madara'ya destek için gelen diğer Hyuuga ve Potter'lar ile savaşıyordu.
Madara ve Naruto ikilisinin çakraları gittikçe azalmaya başlarken Naruto klonlar yaparak Madara'yı kıskaca aldı. Rasenganlarla üstüne saldırdığında Madara sadece tek bir rasenganın koluna değmesiyle kurtularak kıskaçtan çıktı ve bir rüzgar darbesiyle onu evin duvarına fırlattı.
Naruto duvara çarpınca nefes alamadı. Büyük ihtimalle kaburgaları çatlamıştı. Yere düştüğünde ağzına gelen kanı tükürdü. Zor bir durumdaydı.
"Benimle boy ölçüşemezsin Uzumaki." Dedi Madara alayla. Hem İtachi hem de Naruto onu çok yaralamıştı ama yine de sanki hiç yara almamış gibi sağlam durabiliyordu.
Naruto'ya yaklaştı ve topuğu ile kafasını yere bastırdı. "Yoksa seni," baskıyı daha da arttırdığında Naruto acıyla inledi. "Ezerim."
Madara ayağını çektiğinde Naruto ayağa kalkmaya çalıştı ama düştü. Çakrası bitmek üzereydi. İyileşemiyordu ve canı çok acıyordu.
Madara ayakkabısındaki olmayan tozu silkeledi. "Obito'yu bulmaya gidiyorum. Şanslıysan köy yok olmadan önce çıkabilirsin."
"Buradan beni öldürmeden çıkamazsın." Dedi Naruto zorlukla ayağa kalkarken. Çakrası bittiği için Kurama çakra modundan çıkmak zorunda kalmıştı.
"Ölümü mü istiyorsun Uzumaki?" Dedi Madara alayla.
"Ben ölümü istemiyorum, ben ölümün kendisiyim."
Madara kahkaha attı. "Sen ölüm değilsin. Sen artık bir ölüsün. İddialı sözlerini şimdi anne ve babana söyle."
Madara elindeki uzun kılıçla Naruto'ya saldırdı. Naruto sanki Madara'dan kendisini korumasını sağlayacak gibi sağlam olan kolunu yüzüne siper etti. Gözlerini yummadı ve sanki ölmek üzere değilmiş gibi Madara'nın suratına dik dik baktı.
Bir saniyeden kısa bir zaman diliminde Madara'nın elindeki kılıç alındı ve alan kişi Madara'nın kafasını kesti. Madara'nın kafası bedeninden bağımsız olarak daha dizlerinin üstüne düşemeden, Naruto biri tarafından başka bir yere ışınlanmıştı bile. Naruto sadece hayal meyal Madara'nın kafasını kesen kişinin platin sarısı saçları olduğunu görebilmişti.
Cinnamon.roll.drayko.madaranin.amina.koyuyor.full.hd.izle
Bolum kisa o yuzden attim
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/
Fanfiction(Omegaverse!)+(Smut!)+(Mpreg!)+(Narusasu!)+(Drarry!)+(AlphaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlphaHarry!)+(OmegaDraco!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 1. Kitap- Kaguya Ōtsutsuki adlı Tanrıça tarafından dünyaya armağan edilen çakra yüzünden, dünyada hemen he...