Ertesi gün köyde savaş hazırlıkları hızla başlamıştı. Konsey üyeleri olan çete liderleri tüm işlerle ilgileniyordu ve başlarında da Shodai Hokage Uzumaki Naruto vardı. Her zaman olduğu gibi en çok işi yapmıştı.Bu kadar iş arasında elbette kendisi için en ama en önemli şeyi unutmamıştı; Sasuke, Shisui ve bebeklerin güvenliği.
Belgeleri ve söyleyeceklerini hazırlamış, şimdi ise kısa süreliğine kendisine ayırtılmasını istediği toplantı odasında geniş aile üyelerini -Sasuke, Shisui, Draco, Harry, Sakura, Lily, Tsunade ve aileden olmamasına rağmen İzumi- bekliyordu. Gaara da gelecekti ama o şuanda çakra kontrol dersleri almakla meşguldü.
Dolaşmaktan yorularak en baştaki Hokage koltuğuna oturdu ve kendini rahatlamış gibi hissetti. Her şey istediği gibiydi. Hokage'ydi, kardeşinin özgürlüğünü kazanacaktı, Sasuke ve Shisui ise güvende olacaktı ve sonunda İtachi'ye verdiği sözü tutacaktı. Sasuke ve Shisui'yi korumuş olacaktı.
Belgeleri takıntılı gibi daha düzgün olması için düzeltirken kapı açıldı. Naruto ise kimin geldiğine bakmadan gülümsemişti. "Hoşgeldin güzelim,"
"Hoşbulduk... Ama neden buradayız?" Dedi Sasuke Naruto'nun yanına otururken.
Naruto belgeleri ters çevirerek görmesini engelledi ve elini tuttu. "Diğerleri de gelsin açıklayacağım."
Sasuke kafa sallayarak onayladı. Naruto da Sasuke'nin elini tutarak tüm parmaklarını tek tek öpmeye başladı. Sasuke ise gergin bir şekilde Naruto'yu izliyordu. Elbette toplanma nedenlerinin ne olduğunu biliyordu; Naruto onu ve Shisui'yi İngiltere'ye gönderecekti. Tek merak ettiği neden bu kadar insanın toplanmasını istediğiydi.
Odaya Draco ve Harry girdiğinde Naruto Sasuke'nin ince parmaklarına öpücük kondurmayı durdurdu ve sadece parmaklarını birbirine kenetlemekle kaldı.
Draco ve Harry de Naruto'nun diğer yanına oturdular. "Ne iş bu acil aile toplantısı?" Diye sordu Harry.
Naruto saatine baktı ve cevapladı. "Diğerleri de gelsin açıklayacağım."
Kapı açıldı ve içeri Tsunade ile Lily el ele girdi. Onlar da Harry ile Draco'nun yanına oturdular.
Harry yanındaki annesinin elini tutan Tsunade'nin eline vurdu. "Benim yanımda yapmayın bari."
Tsunade Harry'e inat sevgilisinin elini daha sıkı tuttu ve çocuğu öldürmek istercesine baktı. Onu tutan tek şey Harry'nin Lily'nin çocuğu olmasıydı.
"Kavga ederseniz ikinizle de konuşmam-tebanya!" Dedi Lily sinirlenerek. "Anlaşacaksınız."
Draco her zaman yaptığı gibi Harry'yi sakinleştirdi. Bunu öncekilerden farklı olarak konuşarak değil de, elini tutarak yapmıştı. Bu bir değişiklikti.
"Konuşamadık ama ikiniz adına mutluyum." Dedi Naruto gülümseyerek. "Mutlu olmayı hakediyorsunuz."
"Sağol tatlım," dedi Lily gülümseyerek. "Biliyorsunuz, ikimiz de eşlerimizi kaybettik. Hayatımızın sonuna kadar yalnız kalamayız. Birbirimizi en iyi anlayacaklar bizleriz. Sizden de anlayış bekliyoruz dattebanya"
Harry anlaşılmayan bir şeyler honurdanırken Lily onu masanın altından tekmeledi ve Harry sustu. Annesini paylaşamadığı belliydi.
Kapı tekrar açılınca son gelenler olarak Shisui, Sakura ve İzumi içeri girdi. Shisui ve İzumi Sasuke'nin yanına otururken Sakura Tsunade'nin yanına oturmayı tercih etmişti.
"Tamam, resmi olmayacağım ama geldiğiniz için teşekkürler." Dedi Naruto konuşmaya başlayarak.
"Kısa kes güzel bir omega ile randevum var." Dedi Harry sahte bir kızgınlıkla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/
Fanfiction(Omegaverse!)+(Smut!)+(Mpreg!)+(Narusasu!)+(Drarry!)+(AlphaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlphaHarry!)+(OmegaDraco!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 1. Kitap- Kaguya Ōtsutsuki adlı Tanrıça tarafından dünyaya armağan edilen çakra yüzünden, dünyada hemen he...