Naruto dışarı çıktığında Sasuke ofladı ve yataktan kalkarak Naruto'nun klonuna baktı. "Ee?" Dedi klona. "Ne yapacağız?""Sen evden çıkmadan ne istersen yapacaksın bende bir saldırı olursa seni koruyacağım."
Sasuke göz devirdi. "Bebek değilim ve korunmaya ihtiyacım yok. Siz baskın alfalar bir şeyleri korumaya çok meraklısınız. İlk abim, ardından da sen."
"Bir omegada veya betadan korunmaya ihtiyacın yok ama eğer bir alfa gelirse karşı koyamazsın."
Sasuke alayla güldü. "Ciddi misin? Seni beş dakikadan kısa sürede yenebilirim. Senin gibi bir baskın alfadan tek farkım çocuk doğurmak."
"Alfalar omegalardan üstündür." Dedi Naruto tereddütsüz.
Sasuke Naruto'ya orta parmağını gösterdi. "Siktir git."
Naruto'nun klonu omuz silkerek koltuğa yattı ve televizyonu açtı. Sasuke klona daha da çok sinir oldu. Tıpkı Naruto ile ilk tanıştığı zamandaki haline benziyordu. Umursamaz ve sinir bozucu.
Sasuke elinde olmadan Naruto'nun ilk tanıştığı haline göre ne kadar değiştiğini düşündü. Naruto başta sinir bozucu ve asabiyken, artık abisiyle ne konuştuysa ve konuştukları hangi şey onun düşüncelerini değiştirdiyse Sasuke ile eşleşmeyi kabul etmişti. Abisinin ölümünden sonra ise, Naruto çocuğu yüz üstü bırakmayarak kararının arkasında olduğunu söylemişti.
Abisi aklına geldiğinde morali bozuldu. İçindeki bir ses daha fazla yas tutmasını, abisinin ölümünü bu kadar hızlı atlatmasının abisine hakaret olduğunu söylüyordu. Diğer ses ise abisinin adına mutlu olması gerektiğini, çünkü tam da istediği gibi Uchihaları ve sevdiklerini korumak için savaşarak öldüğünü söylüyordu. Sasuke bu konuda abisine özeniyordu, en kahramanca şekilde ölmüştü. Kendi ölümünün de öyle olmasını istiyordu.
Düşüncelerini bastırarak saate baktı ve tezgaha giderek çekmeceyi açtı. İçinden en büyük bıçağı eline aldı ve hafifçe zıplatarak ağırlığını elinde ölçtü.
İki adımda koltukta yatan Naruto'nun üstüne çıktı ve bıçağı boynuna doğru savurdu. Naruto tam da beklediği gibi refleksleriyle Sasuke'nin bıçaklı kolunu tutarak saldırmasını engelledi. "Sana bir baskın alfayı yenemeyeceğini söylediğimi hatırlıyorum?" Dedi, Sasuke'nin hala baskı yapan kolunu tutmayı bırakmadan, diğer elini de havada sabitlerken. Şuan Sasuke sadece Naruto'nun ellerine yaptığı baskıyla ve ayak parmak uçlarında dengede kalabiliyordu.
İki elini de kullanamayacak halde olmasına rağmen Sasuke sırıttı. "Bende yenebileceğimi söylediğimi hatırlıyorum." Ayak parmak uçlarından kendini hafifçe zıplattı ve bacaklarını Naruto'nun boynuna dolayarak ikisinin de yere düşmesini sağladı. Normal bir gölge klon çoktan yok olmuş olurdu ama bu klon Naruto'nun klonuydu, kolayca yenilmezdi yani. Sasuke de sırf bu yüzden ona saldırmıştı.
Bıçak koltukta kaldığı için ve Naruto da yere düşmesi yüzünden Sasuke'nin ellerini bırakmak zorunda kaldığı için, Sasuke çocuğun ellerini de hemen kollarıyla yakaladı ve bacaklarının baskısını arttırarak çocuğu kıskaca aldı.
Daha iyi betimlemek gerekirse, şuan yerde Sasuke bacaklarıyla Naruto'nun boynunu sıkıyordu ve sarışın çocuğun kollarını da tutarak hareket etmesini engellemişti. Tam göğsünün üstünde oturduğu için Naruto onu bacaklarıyla da ittiremezdi.
Naruto çabaladı ve kurtulmaya çalıştı ama yapamadı. İstese çakrasını kullanarak çoktan kurtulabilirdi ama Sasuke hiç çakra kullanmamıştı ve Baskın Alfa egosu da bir omeganın ona çakra kullandırtmak zorunda olduğunu kabullenemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/
Fanfiction(Omegaverse!)+(Smut!)+(Mpreg!)+(Narusasu!)+(Drarry!)+(AlphaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlphaHarry!)+(OmegaDraco!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 1. Kitap- Kaguya Ōtsutsuki adlı Tanrıça tarafından dünyaya armağan edilen çakra yüzünden, dünyada hemen he...