13/ "Abini kurtaramadım."

936 84 35
                                    


Naruto ve Sasuke tanışalı, ilk kez birlikte olalı, Uchiha özel alanına saldırı olalı, Uchiha İtachi öleli, Sasuke çok sayıda feromona maruz kaldığı için kızışmaya gireli, Naruto üvey ailesinden son kalan üyeler olan Sakura ve Tsunade-anne ile karşılaşalı tam üç gün olmuştu.

Bu üç günde Sasuke'nin kızışması anca dinmişti. Naruto onunla asla seks yapmamış, çocuğa mastürbasyon yapmakla yetinmişti. Kendi işini ise tuvalette veya Sasuke'yle beraber halletmişti. Bu üç günde onların yerini bilen kimse olmadığı için yalnız kalmışlardı. Naruto'nun evi çakranın dışarı taşmasını ve yerinin bulunmasını engelliyordu.

Üç günün sonunda yorgunluğun ardından uyumuşlardı. Daha doğrusu Naruto neredeyse zorlukla Sasuke'yi uyutmuştu. Daha önceki iki akşam Sasuke uyuyakaldığı için Naruto pek zorlanmamıştı ama son akşam çok uğraştırıcı olmuştu.

Tabi Naruto'nun unuttuğu bir detay vardı, o da Sasuke'nin ne kadar güçlü olduğuydu. Sasuke bir baskın omega olmasına rağmen bir betadan güçlü, hatta neredeyse bir alfayla eşit güçte olmasıydı. Bu yüzden Naruto beta haldeyken Sasuke ondan güçlüydü ve Naruto'nun çocuğu uyutabilmek için normalden daha fazla çaba harcaması gerekmişti. En sonunda uyutabilmişti tabiki.

Sabah olduğunda uyuduklarından daha fazla birbirlerine dolanmışlardı. Sasuke Naruto'nun göğsüne sinerken, Naruto onu kendine çekmişti. Bacakları birbirine dolanmıştı ve vücutları birbirine mükemmel bir uyumla birleşmişti.

İlk uyanan Sasuke oldu. Gözlerini açtığında yüzünün dibindeki Naruto ile donakaldı.

Sıcaktan olmalı ki, çocuğun bazı saçları yüzüne yapışmıştı. Göğsü ritmik hareketlerle inip kalkarken, aldığı her nefesle dudakları kıpırdıyordu. Kirpikleri birbirine girmişti ve rüya gördüğünü kanıtlarcasına göz kapaklarının arkasında gözleri hareket ediyordu.

Alnındaki terli saçlarını yavaşça kenara attırdı ve izlemeye devam etti. Yakından baktığında yüzünün bir sürü yerinde yara izi olduğunu farketmişti. Göz kapağının altındaki minik ize hafifçe parmağını değdirdi. Eski bir yara olduğu belli oluyordu.

Çenesindeki uzun ize baktı ve kendine hakim olamayarak başından sonuna kadar parmağını üstünde gezdirdi. Naruto'nun hafif bir şekilde sakalı çıkmaya başlamıştı ve bu nedensizce hoşuna gitti.

"Beğendin mi?" Diye sordu Naruto uykudan uzak bir sesle.

"Hm hm," diye mırıldandı Sasuke telaş yapmadan.

Naruto gözlerini açtı ve gülümsedi. "Günaydın."

"Günaydın." Dedi Sasuke de gülümseyerek. "Ne zaman uyandın?"

"Nefes alışverişinin değiştiği ilk anda. Uykum çok hafiftir."

"Benim yüzümden uyuyamadın mı?" Diye sordu Sasuke endişelenerek.

Naruto Sasuke'ye biraz daha sarılarak çocuğu mümkünmüş gibi daha da yanına çekti. "Hemde çok iyi uyudum. Biraz daha böyle kalalım mı?"

Sasuke reddetmedi. "Olur." Dedi sorgulamadan.

Naruto çocuğa sarıldı ve kafasını başının üstüne koydu. Üç gün onun içinde zor geçmişti. Önemli bir olayı üç gün içinde tutmak kolay değildi. Gerçeği daha ne kadar saklayabileceğini bilmiyordu.

"Neden buradayım?"

Ta ki korktuğu soru gelene kadar.

Naruto kafasını geri çekti ve Sasuke'yle yüz yüze geldi. "En son ne hatırlıyorsun?"

"Ben..." Dedi Sasuke hatırlamak için kaşlarını çatarken. "Seninle Toplantı odasındaydık. Sonra... Fenalaştım. Draco beni revire götürdü. Sen geldin, Hatırlıyorum. Sonra teklif hakkında konuştuk..." Aniden hafifçe kızardı ama devamını hatırlayamadı.

Sasuke hatırlayamadığında Naruto tamamladı. "Saldırı oldu. Revirin çatısı yandı ve üstümüze yanan kalaslar düştü."

Sasuke telaşla doğruldu ve oturdu. "Üstüme siper oldun! Ne oldu? İyi misin? İz kaldı mı?"

Örtüyü çekti ve Naruto'nun yüz üstü yatmasını sağlayarak tişörtünü üstünden zorla çıkardı. Naruto ise sinirle homurdanmıştı. Sasuke betalardan güçlü bir omegaydı ve Naruto'da beta olduğu için teknik olarak ondan güçlüydü. Bir omega tarafından hateketlerinin kısıtlanması Naruto'yu hiç memnun etmiyordu.

Sasuke sırtını ve vücudunu süzdü. Yeni hiçbir iz bulamadı ama sırtının da yüzü gibi izlerle dolu olduğunu farketmişti.

Naruto Sasukeden kurtulduğunda o da doğrulup oturdu. "Gerisini hatırlamıyor musun?"

"Hayır." Dedi Draco. "Anlat. Kim saldırdı? Neler oldu? Kaç kişi öldü? Birilerine bir şey oldu mu?"

Naruto bakışlarını kaçırdı.

"Ki-kime ne oldu?" Diye kekeledi Sasuke.

"Uchiha Madara saldırdı." Diye diğer soruya cevap verdi Naruto. "Sonra-"

"Naruto," Dedi Sasuke ilk kez yüzüne karşı ismini kullanarak. "Kim?"

"Abin..." Diye mırıldandı Naruto.

Sasuke inkar ederek kafasını iki yana salladı. "Abim mükemmel bir savaşçıdır. O ölemez. Düşmanı boş anından yakalamak için kendini ölmüş gibi göstermiştir." Dedi kendinden emin bir şekilde.

"Öldü-"

"Ölmedi!" Dedi Sasuke.

"Son nefesini kucağımda verdi."

"O ölmedi!"

"Son sözlerinde seni ve Shisui'yi sevdiğini söyledi."

"Onlar son sözleri değildi çünkü abim ölmedi!"

"Seni bana emanet etti."

"Abim ölmedi diyorum sana!" Dedi Sasuke ağlamaya başlarken. Herşey ona komik bir şaka gibi geliyordu.

"Sasuke," dedi Naruto da ilk kez ona karşı ismini kullanırken. "Abini kurtaramadım. Özür dilerim."

Sasuke alnını karşısındaki çocuğun omuzuna yasladı "Hani hiç özür dilemezdin? Hani özür dilemeni gerektirecek bir şey yapmaktan kaçınırdın?"

"Ben..." Söyleyecek bir şey aradı ama söyleyemedi. Şahsen, ne söylese abisinin acısını dindiremezdi. Ama onun atlatmasına yardım edebilirdi. "Yanındayım. Ben yanındayım. Hiçbir şeyle yalnız yüzleşmek zorunda değilsin."

Sasuke cevap vermedi ve sessizce ağlamaya devam etti. Hıçkırmadı, omuzları sarsılmadı, ses çıkarmadı. Abisinin sessiz ölümü gibi sessizce ağladı.

Naruto kollarını Sasuke'ye doladı ve kucağına çekti. Sol dizine oturmasını sağladı ve Sasuke de kafasını çocuğun omuzuna yasladı.

Sasuke konuşmadı. Ağladı. Naruto ise ona olanları anlattı. Harry'nin feromonları ile kızışmaya girmesini, Naruto'nun onu klonu ile bu eve getirmesini, Shisui ile konuşmalarını, Harry ile İtachi'nin yanına gitmelerini, İtachi'nin son sözlerini, Madara ile dövüşmelerini, tarafsız hastaneye gitmelerini, Eve gelmesini, İtachi'nin yasını tutması gerekirken Sasuke ile seks yapmayı reddetmesi ve bu yüzden kızışmanın üç gün sürmesine kadar hepsini detaylıca anlattı. Atladığı detaylar, Tsunade, Sakura ve eve geldiğinde onu klonuyla basmasıydı. Onları da anlatarak kafasını doldurmak istememişti.

Sasuke sessiz kaldı ve sessizce ağlamaya devam etti. Naruto da aynı şekilde sessizce ona sarılarak desteğini belli etti.

Demistim ben iste bu naruto gibi seven yok bu kitapta SUNA BAKİN ASİRİ GUZEL SEVIYOR ASK ADAM ASK ADAM

ama yanlislikla narutoyu asiri mal yaptım suan 28. Bolumu yaziyorum hala mal mal hareketleri var duzeltemiyom

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin