Ama bil bakalim ne cocuguDört tur.
Naruto ile yaptıkları ilk seks dahil -hani yarım bir şekilde eşleşmelerine neden olan o seks- toplam dört tur yapmışlardı. İlk üç tur yatakta olurken dördüncü tur hastane odasının banyosundaydu. İkisi de üçü son tur olarak kabul etmelerine, ve yıkanmak için banyoya gitmelerine rağmen dayanamayarak dördüncü turu da banyoda yapmışlardı.
Ve artık Sasuke ilk turun sonundaki gibi yürüyebilirim diye inat edecek halde değildi. Zaten dördüncü turun sonunu günün ilk ışıkları ile bitirmişlerdi ve hemen ardından daha banyodan çıkamadan Sasuke uyuyakalmıştı. Naruto çocuğu tekrar temizledikten sonra yatağa taşımış ve derin bir uykuya dalmışlardı.
Öğlen olunca ilk uyanan Naruto oldu. Gözlerini açtığında karşılaştığı ilk şey Sasuke'nin gece karası saçlarıydı. Gözlerini kırpıştırıp uykusunu dağıttı ve çocuğun doğal yaprak kokusunu ve yaprak kokusuna karışmış hafif portakal kokusunu içine çekti. Sasuke'nin feromonlarını seviyordu. Doğa, bahar ve saflık olarak kokuyu üç kelimede özetleyebilirdi. Hele hele yaprak kokusuna karışmış portakal kokusu olduğunda daha da çok seviyordu. İkisinin kokusu karışıyordu ve sanki ortaya yeni bir koku çıkıyordu. Şuan ikisi de aynı kokuyorlardı.
Naruto çocuğu kendine daha çok çekti. Sasuke şuan sırtını Naruto'nun göğsüne yaslamış bir şekilde Naruto'nun sıcak vücuduna sinmişti. İkisi de tamamen çıplaktı ve ince örtü kalçalarını zor kapatıyordu. Naruto ne olur ne olmaz diye örtüyü ikisinin de beline gelecek şekilde çekti.
Sasuke kıpraşmalardan uyandı ama mırıldanarak arkasındaki Naruto'ya daha çok yapıştı ve uyumaya devam etti. Naruto çocuğun bu haline gülümsedi ve burnunu siyah saçlara daldırarak yeni şampuanlanmış kokuyu bolca içine çekti.
Naruto da mayışarak tam uykuya dalıyordu ki kapı gürültü ile açıldı ve içeri bir dolu insan girdi. Naruto hemen doğrulup örtüyü daha çok üstlerine çekti. "Siz!"
Sesten uyanan Sasuke etrafa bakındı. "Ne olu-siktir!" O da Naruto gibi doğruldu ve örtüyü sadece gözleri görünecek kadar çekti. Şuan ikisi de kendini yatakta yakalanan metresler gibi hissediyordu.
Odaya giren herkes kahkaha attı. Odaya girenler ise tam liste olarak; Tsunade, Sakura, Lily, Shisui, Harry, Draco'ydu. Hatta Draco'nun elinde koca bir pasta vardı.
Harry pastayı Draco'nun elinden alıp havaya kaldırdı. "Eşleşmenizi kutlamaya geldik! Siz iki manyak sonunda eşleşebildiğiniz için parti yapmamız lazım! Ben erkek tarafının başı olarak bir gece kulübünü dansözlerle kapattım bile!"
"Eşleş...mek?" Dedi Naruto şaşkınlıkla.
"Dansöz?" Dedi Sasuke Naruto'ya bakarak.
"Ben kız tarafı olarak sahil kenarında bir barı kapattırdım ve erkek direk dansçıları var!" Dedi Draco da gaza gelerek.
"Kız tarafı?" Dedi Sasuke şaşkınlıkla.
"Direk dansçıları?" Dedi Naruto Sasuke'ye bakarak.
Sakura ikilinin kafalarına sert birer yumruk indirdi ve Harry'nin elinden düşen pastayı havada yakaladı. "Draco bize dün akşam seks yaptığınızı ve eşleşme izinin acıdığını söyledi, bizde kutlamaya geldik!" Dedi gülerken.
Harry Sakura'ya saldırmaya çalışınca Draco çocuğu kalabalığın arkasına itmişti. Bu önemli günü bozmaması gerektiğini söyleyerek onu sakinleştirmeye çalışıyordu.
"Tebrikler!" Dedi Shisui de ellerini iki yana açarken. "Belki bize açıklamaktan çekinirsiniz diye hep beraber sürpriz yaptık."
"Naruto!" Dedi Tsunade sinirli bir şekilde. "Komadan beş gün önce çıktın! Hemen seks yapmak ne demek?!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/
Fanfiction(Omegaverse!)+(Smut!)+(Mpreg!)+(Narusasu!)+(Drarry!)+(AlphaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlphaHarry!)+(OmegaDraco!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 1. Kitap- Kaguya Ōtsutsuki adlı Tanrıça tarafından dünyaya armağan edilen çakra yüzünden, dünyada hemen he...