Bildirim gelmedi amk gene atiyom
Naruto uyuyordu, Sasuke yanında olmasa bile. Tüm gün Gaara'ya heyecanlı heyecanlı şeyler anlatmakla uğraştığı için yorulmuştu. Bir de üstüne çocuğa feromon ve çakra kontrolü öğretmeye çalışmıştı ama tabiki de öğrenememişti çünkü elleri bağlıydı. Bu yüzden geceye doğru sonunda Gaara uyuduğunda Shikaku'nun yanına uğrayıp çocuğun eğitimi üstleneceğini söyleyerek yarın serbest bırakılmasını istemişti. Shikaku da bunun şimdilik mümkün olmadığını söyleyerek Naruto'yu kibarca kovmuştu.
Naruto da stüdyo dairesine girip kendini yatağa attığı gibi -yolda klonundan Sasuke hakkında bir bilgilendirme mesajı almıştı ve her şey yolunda görünüyordu. Sadece Sasuke sürekli dalıyordu ve kendi kendine mırıldanıyordu. Bu da omegası ile tartıştığına işaretti.- uyuyakalmıştı.
Sabah yumuşak bir dürtme ile uyandırılmaya çalışıldı. "Naruto," diye ismini söyledi Naruto'ya tanıdık gelen ses.
Sasuke olduğunu bildiği için gülümseyip uyumaya devam etti. "Sasuke'm şuan çok yorgunum, uyanınca konuşalım mı?" Diye mırıldandı uyuklarken.
Yatakta ani bir gümbürtü hissettiği gibi panik yaparak kalktı ve Gaara'nın heyecanlı gözleri ile karşılaştı. "Sasuke mi! Onunla mı eşleş-"
Naruto çocuğun ağzını kapatıp hızla susturdu. Duyacak kimse olmasa ve duvarlar ses geçirmez olsa bile susturmak istemişti."Şhhh!" Dedi sertçe. "Kapa çeneni."
Gaara bir baskın alfa olarak elinden hızlıca kurtulup kendini koltuğa attı ve kendi kendine güldü. "Dün ondan bahsetmiştin. Uchiha reisi ve aynı zamanda da ilk omega reis değil mi? Değerli parça!"
"Kapa çeneni." Dedi Naruto göz devirerek.
"Sasuke'm şuan çok yorgunum," diye dalga geçti Gaara.
Naruto ayağa kalkıp aynanın karşısına geçti ve saçlarını düzeltti. Bir yandan da konuyu değiştirmek içim, "Seni nasıl serbest bıraktılar?" Diye sordu.
"Ah bırakmadılar." Dedi Gaara omuz silkerek. "Beş metre uzunluğunda bir çakra ipiyle el bileğinden sana bağlıyım. Sen uyurken bağladılar. Görünmüyor olabilir ama beş metreden fazla uzaklaşamıyorum."
"Lanet olsun!" Dedi Naruto sinirlenerek. "Tam da siktiğimin gününü mü buldular! Bugün Sasuke ile randevuya çıkacağım! İlk randevumuza!"
"Ah, demek alfacık omegacığı randevusuz tavladı ha?"
"Dalga geçme. Gebertirim seni." Dedi Naruto göz devirerek ama güldü.
"Eğitimsiz olabilirim ama şuan bu köyde güç açısından sana en yakın insan benim. Yani ben de seni gebertebilirim." Diye iddialaştı Gaara.
"Deneyelim bakalım." Camı açtı ve çatıya atlayarak elinde çakra topladı. duvara tırmanarak çatıya çıktı ve Gaara'ya seslendi. "Gel hemen!"
"Lanet olası fizik kurallarını hiçe sayıp düşme tehlikesi ile duvarda yürüyerek yanına mı geleyim?! Delirdin mi!" Dedi Gaara kafasını camdan çıkarıp bağırırken.
"Ağla," dedi Naruto ve tekrar içeri girdi. Üstünde olmayan tozları silkeledi ve gevşekçe sırıttı. "Baştan kaybettin."
Gaara göz devirdi ve Naruto'nun omuzunu patpatladı. "En azından bir günlük benden kurtulman için çakra ipi denen şu aptal şeyle başka birine bağlanabilmem için birini bulalım. Randevunu mahvetmek istemem."
"Sağol dostum," dedi Naruto ve ve dolabından kıyafet çıkardı. "Beş metre mesafesini geçmiyoruz. Banyoya gir çünkü önünde soyunmayacağım. Bu vücut başkasına ait."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/
Fanfiction(Omegaverse!)+(Smut!)+(Mpreg!)+(Narusasu!)+(Drarry!)+(AlphaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlphaHarry!)+(OmegaDraco!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 1. Kitap- Kaguya Ōtsutsuki adlı Tanrıça tarafından dünyaya armağan edilen çakra yüzünden, dünyada hemen he...