Naruto terli çocuğu göğsüne çekti ve nefeslenmesine izin verdi. Farketmişti ki, o üç gün Sasuke'yle seks yapmaması onu çok zorlamıştı ve bu sefer tüm hıncını bir kerede çıkarmıştı.
Prezervatifleri geçen sefer bitmişti ve Naruto da ihtiyaç duymayacaklarını düşünerek yenisini almamıştı. Sasuke'nin içine boşalarak hamile kalmasını nasıl engelleyebileceklerini düşünmüşlerdi, çünkü Naruto Sasuke'nin içine boşalmayacağının garantisini veremiyordu. Sasuke de çok iyi bir fikir ortaya atarak çocuğun betaya dönüşmesini, bu sayede de spermlerinin onu hamile bırakmayacağını söylemişti. Bunun üzerine Naruto betaya dönüşmüş ve prezervatif kullanmamıştı. Böylece Sasuke'nin hamile kalma ihtimali de ortadan kaldırılmıştı. Zaten ikisi de çok yorulmak istemediği için tek bir turla sınırlandırmışlardı.
Tabiki de Sasuke yorgunluğun getirdiği bayık gözlerle Naruto'ya bakarken Naruto'nun işi bir hayli zor olmuştu.
Sasuke nefeslerini düzene soktuğunda Naruto çocuğu üstüne çekerek göğsüne yüz üstü yatmasını sağladı. İlk olarak kendi baksırını giydi ve Sasuke'ninkini de giydirdi. Eli kalçasına gittiğinde Sasuke bu sefer çocuğun belini iyileştireceğine güvenerek tepki vermedi. Naruto elini hızla baksırın içine soktu ve parmağı ile çocuğun deliğini okşayarak orta parmağının yarısını içeri ittirdi. De
Sasuke şokla gözlerini açtı ve çocuğun kafasına vurdu. "Aptal! İkinci tura mı başlayacaksın! İyileştir beni!"
Naruto sırıttı ve parmağını çıkardı. Gözlerini yumdu ve bir kaç saniye sonra açtı. Gözlerinden anlık bir sarı renk geçerken odayı çok hafif bir şekilde portakal kokusu doldurmuştu. Naruto baskın alfa haline tekrar geçmişti. Eskiden bu iş çok fazla odaklanma gerektiriyordu ama bunu kısa sürede bir çok kez yaptığı için vücudu alışmıştı.
Naruto çocuğu yüz üstü yatırdı. Kollarını, bacaklarını, sırtını ve belini iyileştirdi. Boynuna ve göğsüne yine dokunmamıştı çünkü izlerin kalmasını istiyordu. İçindeki o sahiplenici içgüdü Sasuke'nin Naruto'ya ait olduğunu herkesin bilmesini istiyordu.
Tıbbi jutsu bittiğinde Sasuke sırt üstü yattı. "Boynum ve göğsüm?" Diye sordu.
"Kalsın," dedi Naruto da kendini çocuğun yanına sırt üstü atarken. "Böyle birine ait olduğun daha çok belli oluyor."
"Köpek miyim ben?!" Dedi Sasuke sinirle. "Oldu olacak tasma tak!"
Naruto gevşekçe sırıttığında Sasuke çocuğun bunu da yapmayı düşünmüş olduğunu anladı ve sinirle karnına vurdu. Tam gücünü kullanmadığı için Naruto'nun canı pek acımamıştı.
"Bir şeyler yapmak ister misin? Daha en az bir gün buradayız." Dedi Naruto bir kolunu gelişi güzel kafasının altına alarak.
"Yapabileceğimiz bir şey var mı ki?"
"Bilmem, senin istediğin bir şey var mı?"
"Yok," dedi Sasuke. "Senin?"
"Benimde yok."
"Hm," dedi Sasuke düşünmeye başlarken. Sasuke yapacak bir şeyler düşündüğü için Naruto da ayağa kalkmıştı. "Bende bir tuvalete gideyim."
Yataktan doğruldu ve kenarda duran tişörtünü giymeden Ayağa kalktı. Tuvalete gitmeye çalışırken gözleri karardığı için yere düştü ve başını sertçe yere çarptı.
Sasuke korku ve endişeyle çocuğun yanında diz çöktü. "Naruto? Hey Naruto? İyi misin?"
Çocuğun kafasını dizlerinin üstüne yerleştirdi ve çocuğu yanaklarından tutarak hafifçe iki yana salladı. "Naruto!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/
Fanfiction(Omegaverse!)+(Smut!)+(Mpreg!)+(Narusasu!)+(Drarry!)+(AlphaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlphaHarry!)+(OmegaDraco!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 1. Kitap- Kaguya Ōtsutsuki adlı Tanrıça tarafından dünyaya armağan edilen çakra yüzünden, dünyada hemen he...