Naruto sevgilisinin yüz üstü uzanmasını sağladı ve seksin en az etkiyi bırakmasını sağlamak istediği için tüm vücudunu iyileştirmeye başladı.Sasuke ise yüzünde belli bir hayranlıkla Naruto'yu izliyordu. Sanki dünya daha iyi, güneş daha parlak, hava daha açıkmış ve Naruto çok daha yakışıklıymış gibi geliyordu.
Zaten sert olmayan ve duygularla dolup taşan yumuşak bir seksin yorgunluğu kolayca atıldıktan sonra Naruto eğilip Sasuke'nin eşleşme izini öptü.
"Sana aşığım." Diye mırıldandı eşleşme izindeki diş izlerine bir öpücük kondururken.
"Bende sana aşığım." Diye karşılık verdi Sasuke ve o da uzanıp sevgilisinin -veya yeni adıyla 'eşinin'- eşleşme izini öptü. Seks sırasında tam eşleşme yapmışlardı ve artık tamamen birbirlerine aitlerdi.
Bundan sonra ikisi de kızışma dönemi geçirmeyecekti -Naruto'nun iki haftalık kızışma dönemi de dahildi. Aynı Parabatai bağı gibi birbirlerinin hislerini anlayabilirlerdi. Sadece Parabatai bağından farklı olarak biri acı çektiğinde diğeri hissetmezdi.
Naruto gitmek zorunda olduğu için ayağa kalktı ve baksırını giydi. Sasuke ise arsızca artık tamamen ona ait olan vücuda bakıyordu.
"Böyle yaptığımda seni kullanıp atmış bir orospu çocuğu gibi hissediyorum. Elimde olsa asla yanından ayrılmam." Dedi üzgün bir şekilde.
Sasuke dirseklerinin üstünde doğruldu ve gülümsedi. "Sana kızmıyorum. Çok fazla işin olduğunun farkındayım. Bu akşamki randevuyu da boşver. Şu olayları da atlatalım, tüm zamanımız birbirimize ait olacak."
Naruto'nun yüzünü bir hüzün kapladı. "Özür dilerim."
"Saçmalama istersen," dedi Sasuke göz devirerek. "Hadi git ve yine kahramanlığını yap."
Naruto aklına gelen fikirle hızla giyindi ve odayı aktarmaya başladı. "Bekle bir saniye,"
Sasuke Naruto'nun ne aradığını merakla izlerken, Naruto elinde tuhaf bir alet ile geldi. "Kalk ve giyin hadi."
Sasuke ne olacağını merak ederek ayağa kalktı ve yine Naruto'nun pijamalarını giydi. Naruto odanın karşısına geçti ve cihazı Sasuke'ye doğrultarak bir tuşa bastı.
Cihazın altından bir kağıt çıktı. Naruto kopardı ve kahkaha attı. "Çok şirin çıkmışsın!"
Sasuke şaşkın bir şekilde Naruto'nun yanına gitti ve elindeki kağıda baktı. Kağıtta kendisi vardı. Ne olduğunu anlamamış bir şekilde bakıyordu ve gerçekten de şirin çıkmıştı. "Ama... Bu benim? Nasıl olur?"
"Bu bir fotoğraf makinesi," dedi Naruto açıklayarak. "Bu da bir fotoğraf. Bu tuşa basınca kameranın yönü nereyi gösteriyorsa onun fotoğrafını çekiyorsun ve bu anı olarak kalıyor."
Sasuke makineyi eline aldı ve incelemeye başladı. Ardından hızlıca Naruto'ya doğrultup fotoğrafını çekti. Tam da kendi fotoğrafına bakıp gülümserken yakalamayı başarmıştı. Çıkan kağıdı kopardı ve gülümsedi. "Bunu saklayacağım."
"Bende bunu saklayacağım. Hadi gel, bir tane de beraber çekinelim." Sevinçle odanın diğer tarafına koştu ve kamerayı masanın üzerine sabitleyerek zamanlayıcı açtı. Sasuke'nin yanına geldi ve sol tarafına geçti. Sağ eli ile belini kavrayarak -elini karnının üstüne koymuştu- kendisine çekti ve gülümsedi. Sasuke de Naruto'ya tek kolu ile sarıldı ve gülümsedi. Flaş patladı ve makine çiftin fotoğrafını çekti.
Tekrar patladı ve tekrar fotoğrafları çekildi. Ardından Naruto hemen koştu ve fotoğrafları çıkardı. Birbirinin aynı olan fotoğraflara bir kaç saniye baktıktan sonra tekini Sasuke'ye uzattı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/
Fanfiction(Omegaverse!)+(Smut!)+(Mpreg!)+(Narusasu!)+(Drarry!)+(AlphaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlphaHarry!)+(OmegaDraco!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 1. Kitap- Kaguya Ōtsutsuki adlı Tanrıça tarafından dünyaya armağan edilen çakra yüzünden, dünyada hemen he...