8/ "Onlara hepsini çok sevdiğimi söyle"

874 81 148
                                    


Naruto düşen çatıyı gördüğü gibi kendini Sasuke'nin üstüne atarak siper oldu. Yanan kalaslardan bir tanesi sırtına düştüğünde acıyla inlese bile hareket etmedi.

Kurama'nın dediklerinin bu kadar çabuk gerçekleşmesini beklemiyordu.

Sasuke altında şaşkın bir şekilde ona bakıyorken kendini zorla üstünden çekti ve yatağa oturdu. Tişörtü üstünden attığında derisinin yandığını hissedebiliyordu.

"Ne oluyor?" Dedi Sasuke merakla. "İyi misin? Sırtın yandı mı? Canın acıyor mu?"

"İyiyim." Dedi Naruto nefes almaya çalışırken.

'Çakra yollarını açacağım' Dedi Kurama ama Naruto hemen reddetti. 'Asla! Sasuke burada ve feromon kokusu onu kızışmaya sokar. Böyle bir anda bunu istediğimi pek sanmıyorum.'

'Sen bilirsin.'

Kurama tehlike anında çakraları açacaktı, ikisi de biliyordu.

Sasuke Draco'nun gelmesi için kendine tokat attı ama cevabı karnına geldiğini hissettiği yumruk oldu.

"Draco biriyle dövüşüyor! Köye saldırılmış!" Dedi Sasuke panikle. "Gitmeli-"

"Gitmeyeceksin." Dedi Naruto kesinlikle. "Sen güvenli bir yere gideceksin. Mümkünse alfalardan uzak bir yere gideceksin ve orada beni bekleyeceksin."

"Olmaz. Savaşa-"

"Savaşmayacaksın! Şuan bunun kavgasını yapamam ama savaşmayacaksın çünkü daha iyileşmedin ve her an kızışma ihtimalin var!"

Sasuke bir şey diyecekken çatıdan içeri Draco atladı. "Şükürler olsun iyisiniz! Hyuugalar ve Potterlar birlik olup köye saldırdı!"

"Hassiktir." Dedi Naruto en doğal tepkiyi vererek.

"Haklısın Kuzen." Çatıdan atlayan yeşil gözlü çocuğu görünce Naruto'nun sinirden tabiri yerindeyse kanı kaynamaya başladı. "Gerçekten de durum hassiktir kelimesine yakışıyor. Sizin tarafınızda olduğum için dua etmelisiniz çünkü sizi burdan çıkarmaya geldim."

"Siktir git! Sana güvenmiyorum!" Kafasını Sasuke'ye çevirdi ve siyah saçlı çocuğu gördü. Korktuğu başına gelmişti.

Çocuğun her saniye yüzü kızarıyordu ve bacakları titriyordu. Odayı yaprak kokusu kaplamıştı bile.

Sasuke kızışmaya girmişti.

"Draco, onu buradan götür!" Diye bağırdı Naruto ama son gücünü de tüketmişti. Dizlerinin üstüne çöktü. "Onu alfalardan uzak bir yere götür. Hemen... Götür..." Acıyla inledi ve Draco'nun Sasuke'nin serumunu çıkarıp kucağına alarak ışınlandığını gördü.

Ortadan kayboldukları gibi hemen Kurama çakra yollarını açtı. Naruto yere oturarak nefeslendi ve sırtındaki acının dinmesini bekledi. Harry'nin saldırmasına karşılık savunma pozisyonunda durmaya çalıştı ama çocuk ona dokunmuyordu.

Yine de sırtı iyileştiği gibi Harry'nin üstüne atladı ve yüzünü yumruklamaya başladı. Her yumruğunu kendi yüzünde hissetse bile yumrukladı. "Senin! Yüzünden! O! Kızışmaya! Girdi! Piç!" Dedi her kelimesinde yeni bir yumruk atarken.

Harry Naruto'yu üstünden attı. "Sana düşman değilim dedim! İstesem senin o halinden faydalanarak çoktan öldürmüştüm! Ben çeteden ayrıldım çünkü babam beni de gözden çıkarmıştı! Aileme bile ihanet ederim ama Parabatai'me asla!"

Naruto çocuğun kalp atışlarını hissetti ve doğru olduğunu anladı. Şaşırıp kalırken kendini toparladı. "Uchiha İtachi ve Uchiha Shisui'ye gidip Sasuke'nin güvende olduğunu ve Draco'yla birlikte onu koruyacağımı ilet. Dost olduğuna inanmazlarsa yolculuğumun rehberim sayesinde keyifli geçtiğini söyle. Onlar anlar."

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin