14/ "Yanında olmak istediğim için yanındayım."

817 78 38
                                    


Sasuke ağladığı için yorularak uyuyakalmıştı. Naruto ise uyanmasın diye kıpırdamadığı için bir süre sonra uyuyakalmıştı.

Sasuke karışık rüyalarla dolu bir uykudan uyandı. Etrafını sarmış mayhoş koku yüzünden yine uyumak istese bile kendini uyanık kalmak için zorladı.

Abisini düşündü. Şuan canı ilk öğrendiğindeki kadar acımıyordu. Naruto'dan dinlediği kadarıyla abisi kaçarak değil savaşarak ölmüştü. Uchiha Madara'yı oldukça yaralayarak Naruto ve Draco'nun onu öldürmesine yardım etmişti. Bir kahraman gibi ölmüştü. Draco ve Naruto intikamını da almıştı. Yapması gereken abisini asla unutmamak ve hayatına devam etmekti. Onların yaşadığı dünya böyle bir yerdi çünkü. Sevdiklerin ölürdü, düşmanların ölürdü, tanımadığın insanlar ölürdü. Belki sen de ölürdün. Ama ayakta kalanlar hep devam ederdi. Ölmemek için.

Sırtını duvara yaslamış bir şekilde uyuyakalan Naruto'ya baktı. Şuan kucağında yattığı çocuğa. Kendisinden bir yaş küçük olmasına rağmen daha güçlü olan çocuğa baktı. Sadece fiziksel olarak değil, zihinsel olarak da daha güçlüydü. Neler yaşadığını sadece duyduğu dedikodulardan biliyordu ama buna rağmen hala ayaktaydı ve yaşıyordu. Savaşıyordu.

Durdu ve düşündü. Abisi ölmüştü. Hala gerçek gibi gelmese bile inkar etmek durumu daha da kötü yapardı. Abisi öldüğü için anlaşmanın olması için bir sebep de yoktu. Naruto şuan sadece suçluluk duygusu yüzünden yanında duruyor da olabilirdi. Sasuke hayatını yoluna soktuğunda yanından gitmeyi de düşünüyor olabilirdi. Naruto zaten en başında Sasuke ile eşleşmeyi istememişti. Sasuke onun fikrini neyin değiştirdiğini bile bilmiyordu. Şimdi onu bağlayacak bir söz olmadığı için neden eşleşmekten kurtulmasındı ki?

Bu Sasuke'nin canını acıttı. Naruto'nun da gitmesini istemiyordu. Nasıl şimdi onun yanında olduysa, Sasuke kötü bir ruh halindeyken ona sarılıp herşeyin düzeleceğine inandırdıysa yine yapmasını istiyordu. Bu sevgi mi, aşk mı yoksa sadece birine tutunma içgüdüsü müydü bilmiyordu. Eğer her kötü bir şey olduğunda Naruto ona böyle sarılacaksa Sasuke hiçbir şey bilmemeye razıydı.

İkinciye düşünmeden Naruto'nun yanağını dürttü. Naruto sıçrayarak uyandığında Sasuke şaşırmıştı. Daha sabah Sasuke'nin nefes alışverişi değiştiği için uyanmıştı ama şimdi onun dürtmesiyle uyanıyordu. Demek ki o da çok yorulmuştu.

"Efendim?" Dedi Naruto uyku sersemliğinin getirdiği o boğuk sesle.

Sasuke yutkundu ve sanki bir daha göremeyecekmiş gibi Naruto'ya baktı. "Şimdi sadece kötü bir ruh halindeyim diye mi yanımdasın?"

"Evet," dedi Naruto esnerken.

Sasuke'nin yüzü düştü. Biliyordu işte, Naruto sadece suçluluk duyduğu için yanındaydı. "Gidebilirsin o zaman." Dedi ve kalkmaya çalıştı.

Naruto gülümsedi ve çocuğu belinden tutarak kucağına geri çekti. "Kötü bir ruh halindesin diye yanındayım. Senin için endişelendiğim ve seni yalnız bırakmak istemediğim için yayındayım. Yanında olmak istediğim için yanındayım."

"Yine de gidebilirsin."

Naruto güldü. "Benim evimdesin yalnız."

"Ben giderim o zaman." Kalkmaya çalıştığında Naruto onu kollarıyla yerine sabitledi ve Sasuke hareket edemediğini anladı. Onu böyle hareketsiz bırakabilecek tek kişi bir baskın alfaydı. Sasuke'nin de kızışması geçtiğine göre Naruto yine baskın alfa olmuş olmalıydı.

"Gitme." Dedi Naruto. "Burada, bu şekilde kal."

"Rahat mısın?" Diye sordu Sasuke.

"Şu halde ömrümü geçirebilirim."

Sasuke'nin kaçmayacağını anlayan Naruto kollarını gevşetti ama hala onu kucağında kaçamayacağı şekilde tutmaya devam etti. İkisi de eşleşme konusunu açmaları gerektiğini biliyordu ama ikisi de birbirinden çekiniyordu.

Naruto Sasuke'nin istemeyeceğinden çekiniyordu. Veya anlık bir kararla isteyeceğinden ama sonra pişman olacağından korkuyordu. Mutsuz bir eşleşme ikisinin de hayatını mahvederdi. Eşleştiklerinde başka kişilerle duygusal veya fiziksel olarak birliktelik yaşayamazlardı ama yine de mutsuz bir eşleşme hepsinden kötüydü.

Sasuke de Naruto'nun sadece suçluluk duygusu yüzünden yanında olduğundan korkuyordu. Sasuke abisinin ölümü atlattığında yanından gideceğinden ve onu tamamen yalnız bırakacağından korkuyordu. Abisine onu, Shisui'yi ve çocuklarını koruyacağına dair söz vermişti ama tutmazsa kimse onu suçlamazdı. Naruto onları tanımıyordu ki.

"Draco ve Harry hakkında bir şey biliyor musun?" Diye muhabbet açmaya çalıştı Sasuke.

Naruto bir konu açıldığı için minnet duydu. "Maalesef. Sana dediğim gibi ben buraya gelirken Harry komadaydı, Draco ise sadece hafif yaralıydı. Gerçekten de Draco bir kahraman gibiydi. Belki de onlarca insanı kurtardı."

"Herkes benim bir korkak olduğumu düşünecek."

"O zaman sende onlara düşünecek başka bir şey ver. Bunu unutmalarını sağlayacak kadar iyi şeyler yap. Unutma, şuan çete sana emanet."

"Aslında hayır," dedi Sasuke. "Uchihalarda bu işler böyle işlemez. Şuan varis annesi olduğu için çete reisi geçici olarak Shisui. Bebek on üç yaşına geldiğinde o reis olacak. Tabi, baskın alfa olursa. Eğer omega olursa yeni bir kök aile soyu başlayacak. Bu işler biraz karışık."

"Anlayamadım." Dedi Naruto gerçekten de anlamadığı için.

"Yıllardır Uchihayım ama bazen ben bile anlamıyorum."

Naruto güldü ve yine sessiz kaldılar.

"Draco ve Harry'nin yanına gitmek ister misin?" Diye sordu Naruto, gidemeyecek olmalarına rağmen.

Sasuke bu halde biraz daha kalmak için reddetti ama bunu söylemedi. "Kendimi hala biraz halsiz hissediyorum. Biraz daha dinlensek olur mu?"

Naruto kalp atışlarından yalan söylediğini anladı ama bozuntuya vermedi. "Nasıl istersen."

Sasuke'yi kucağından indirmedi ve yanlamasına yatağa yattılar. Yüz yüze bir şekilde yatıyorlardı. Sasuke ise hemen Naruto'nun göğsüne sinerek kafasını kalbinin üstüne yasladı.

Naruto'nun kalp atışlarının hızlanmasından heyecanlandığını anladı. Naruto nasıl onun yalan söylediğini anladığını çaktırmadıysa Sasuke de kalp atışlarının hızlanmasını çaktırmadı.

Her zamanki gibi bildikleri şeyleri bilmemezlikten geldiler. Belki de bu en iyi yoldu. Veya en kötü yol. Yolun sonunu görene kadar bilemezlerdi.

Ne zaman bi bolumu su sekil bitirsem elimde olmadan kaos yaziyorum amk

Neyse ki diger bolumu asiri soft ve romantik yazdim azicik feels gecirin yazik kopekler dedim minnos yazdim

Hadi i gclr

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin