46/ "Yanımda kal,"

434 43 155
                                    

Medya saskeden nardoya lutfen dinleyin agliyorum suan...

Öyle savunmasız bir zamandı
Bulduğunda beni
Sen başlattın boyun eğdim
Kabullendim seni

Bu sözlerim sitem değil
Ama yazık değil mi bana
Çok yalnızdım kaybolmuştum
Sığındım işte sana

Kaygılarım yeniden uyanıyor
Bu duygular beni ürkütüyor
Yeniden yaşamak mı gerekiyor
Yine acılar yine korkular
Yine aşk

Yanımda kal yanımda kal
Düşlerin yetmezki bana
Yanımda kal yanımda kal
Çok geç rastladım sana

AGLİYORUM

Bir süre uzandılar, sadece ikisi de anın tadını çıkarmak istemişlerdi. "Açım, yemeği yiyelim mi?" Diye sordu Sasuke ortamı dağıtmak amacıyla.

"Tamam," dedi Naruto sakince çocuğu kucağına alıp kaldırırken. Ses tonundan kendini hala suçladığı belliydi. Sasuke ne derse desin kendini suçlamaya devam edecekti.

Naruto bariz bir şevkat ile Sasuke'yi sandalyeye oturttu. "Miden bulanırsa söyle tamam mı? İstediğin herhangi bir şey var mı? Kusmanı engelleyecek bir mide ilacı getirmemi ister misin?"

"Sadece otur," dedi Sasuke çocuğu sandalyeye çekerek. Naruto içi rahat etmese bile oturdu. "Hadi ye, ilk senin tatmanı istiyorum." Dedi Naruto.

Sasuke çatalına makarna ve tavuk aldı. Hızlıca ağzına atıp yoğurtlu kabağı ısırdı ve bir çatal da salata yedi. Hepsini çiğnerken yüzünde bir şok ifadesi oluşmuştu.

"Beğendin mi?" Dedi Naruto dirseğini masaya yaslayıp eline da yüzünü yaslarken. Dikkatli bir şekilde Sasuke'nin mimiklerini izliyordu.

Sasuke bir çatal daha makarna ve tavuk yedi ve kalan kabağı bir kerede ağzına atarak hızlıca çiğneyip yuttu. "Bu mükemmel olmuş!" Dedi gerçek bir şaşkınlıkla.

Naruto minik bir şekilde gülümsedi ve ağzına bir parça tavuk ile makarna attı. Sasuke'de çocuğun tepkisini izledi.

Naruto yuttuktan sonra kaşlarını çattı. "Tavuğun mısır unu biraz fazla olmuş sanki, makarnada da tuzu biraz az kaçırmışım. Uzun zamandır yapmadığımdan herhalde. Beğenmediysen tekrar yapabilirim."

Sasuke hızlıca ağzını önündeki yemeklerle bir kere daha doldurdu ve hızlıca çiğneyip yuttu. "Saçmalama istersen! Bu mükemmel! Hiçbir kusuru yok!" Dedi adeta Naruto'ya kızarken.

Sasuke tekrar ağzını yemeklerle doldururken Naruto gülümsedi. "Beğenmene sevindim aşkım,"

Sasuke anlık olarak durdu ve boğazına kaçan tavuğu çıkarmaya çalışarak öksürdü. Naruto hemen çocuğun yanına gitti ve boğazına kaçan tavuğu çıkarması için göğsündeki değişik bir noktaya baskı uyguladı. Sasuke büyük bir öksürme ile boğazına kaçan tavuğu çıkardı ve Naruto hemen ağzına kapattığı peçeteyle yarısı çiğnenmiş tavuğu yakaladı.

Çocuğun boğazının ağrıyabileceğini düşündüğü için hemen ona bir bardak su içirdi. "İyi misin?"

Sasuke kendine gelebilmek için suyu içti ve elinin tersi ile ağzını sildi. "İyiyim, sadece ani şeyler söyleme."

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin