55/ "Aramızda ajanlar var!"

372 38 189
                                    


Nasi ama taramali gibi atmiyo muyum

Anne, baba, çift yumurta ikizi kardeş.

Naruto kağıdı baştan sona tekrar tekrar okudu. Kelimelerim ve harflerin birbirine karışıp farklı anlamlar oluşturmasını istiyordu.

Nasıl olurdu? Dokuz ay aynı anne karnını paylaştığı kardeşini nasıl tanımazdı? Sadece yedi yıl onları tanısa bile öz ailesi ona bundan nasıl bahsetmezdi? Nasıl Naruto kendi kardeşini tanımazdı?

"Tekrar yapın," dedi Naruto elleri titremeye başlarken.

"Bu ikinci test." Dedi Temari sakince.

"Üçüncüyü yapın o zaman!" Dedi Naruto kağıdı yere atıp ayağı ile üstüne basarken. "Yapacağınız makineyi sikeyim! Böyle bir sonuç çıkması imkansız!"

"Naruto-sama..." Dedi Kankuro ama kardeşi ona susmasını belli eden bir şekilde bakınca kardeşine uydu. Çubuğu Gaara'nın ağzının içine sürttü ve tekrar makineye attı.

"Naruto sakin ol," dedi Sakura iki elini çocuğun omuzlarına yerleştirip destek verici bir şekilde sıkarken.

"Bu yalan olmak zorunda," dedi Naruto adeta yalvarırcasına fısıldarken.

Sakura cevap vermek yerine öz olmayan, ama öz olsa bile bu kadar sevmeyeceği kardeşine sarıldı ve destek olmaya çalıştı.

Naruto da Sakura'ya sarılırken Naruto'nun zihni ondan bağımsız bir şekilde çalışmaya başlamıştı. Shukaku on sekiz yıldır içinde olduğunu söylemişti, Gaara da hemen hemen on sekiz yaşında olduğuna göre -aslında, Naruto ile ikiz oldukları için ikisi de 10 Ekim günü doğmuş olmalılardı- doğduğu gibi veya doğduktan kısa bir süre sonra içine mühürlenmiş olmalıydı.

Gözü yatakta baygın yatan çocuğa takıldı ama hemen gözlerini kaçırdı. Kızıl çocuğu gördüğü ilk an onunla empati kurmuştu. Ona bir sürü kez 'kardeş' olduklarını söylemişti. Gerçek olduğunu bilmiyordu ki.

Tuhaf bir tık sesinden sonra yazıcı sesi duyuldu ve Temari kağıdı aldı. "Sonuç aynı. Üzgünüm." Dedi kağıda göz gezdirerek Naruto'ya uzanırken. Hasta gizliliği sözü verse bile Sakura sonuç ilk çıktığında onlara söylemek zorunda kalmıştı.

Naruto kağıdı aldı ve tekrar tekrar okudu. Anne ve babasının gülümseyen yüzüne inat -bu vesikalıkları Uzumakiler içinde evlilik belgesi almak için çekinmişlerdi ve mutlulardı. Naruto ise daha bir kaç gün önce çekinmişti ve günlerin yorgunluğu ile gülümseyememişti bile- Naruto'nun ifadesiz yüzü siyah beyaz bir şekilde belli oluyordu.

Naruto'nun eli titremeye başlarken Sakura hızla kağıdı elinden aldı ve rastgele bir yere koydu. "Naruto. Sakin ol." Dedi yanaklarını tutup kendisine bakmasını sağlarken.

"Nasıl?" Diye sordu Naruto sessiz bir şekilde.

Kankuro bir baş işareti ile kardeşini dışarı çağırdı ve ikiliye -üçlüye- özel alan tanıdılar.

"Bilmiyorum. Öğreniriz. Şuan sakin ol. Sasuke'yi çağırmamı ister misin?"

"Sasuke... Hamile. Benim çocuğumu taşıyor. Kimseye söylemedim" Diye mırıldandı Naruto, düşünmeden ilk kez birisine söyleyerek.

Sakura Naruto'nun tahmin ettiğinden daha anlayışlı yaklaştı ve çocuğun saçları ile oynamaya başladı. "Bunu şimdilik boşver. Ama bu konunun burada kapandığını sanma. Şuan başka bir sorunumuz var."

Naruto kafasını sallayarak onayladı. "Yine de Sasuke'yi çağırma... Ben ona akşam anlatırım."

"Tamam," dedi Sakura ve Naruto'nun yanağını yavaşça tokatlarcasına dürttü. "Şimdi kendine güven. Sen Naruto Uzumaki-Senju'sun, başka birisi değil. Seni hiçbir şey yıkamaz."

The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin