Harry ve Draco heyecanlı bir şekilde Sasuke'ye bakarken Sasuke anlatmaya başladı. "Abim beni Uzumaki Naruto'yu bulmam için görevlendirmişti. Her ne kadar Draco ile daha yeni yavru kuş avından gelmiş olsak bile meşhur Uzumaki Naruto ile tanışacağım için heyecanlıydım. Üstünden asırlar geçmiş gibi hissediyorum ama sadece beş gün-""Bekle!" Dedi Harry şokla. "Siz beş gün önce mi tanıştınız?"
"Evet."
"Oha." Dedi Harry hala aynı şokla. "Ben aylardır tanıştığınızı düşünmüştüm. Işık hızında ilerlemişsiniz."
"Eh, yani." Dedi Sasuke kaçamak bir cevap vererek. "Uchiha olduğumu anladı. Beni yatağa atmak için feromonlarını değiştirdi ve... Zayıf olduğum kokuyu buldu. Onu kullanarak..." Susup kolasından büyük bir yudum aldı.
Tamam, Bu kadar kolay bir taktikle yatağa atıldığını açıklamak istemiyordu ama elini kaybetmeyi ise hiç istemiyordu.
"Beni evine götürdü. Uzun lafın kısası birlikte olduk."
Draco sırıttı. "Nasıl birlikte oldunuz detaylı anlat bakayım. Elini kaybetmek istemiyorsundur umarım."
Sasuke kaşlarını çatınca Harry de destek verircesine sırıttı. Sasuke anlatmak zorunda kaldığını farketti. "Öpüştük. Soyunduk. Beni nazikçe hazırladı. Tüm hareketleri şevkatliydi ama arzu ve şehvet doluydu. Canımı acıtmadı, sadece zevk vardı. Zevk, zevk ve daha çok zevk. Bittiğinde sırtımı, belimi ve kalçamı iyileştirdi. Bunun yüzünden üstümde onun feromonları olduğunu unuttum." Dedi Sasuke tüm yüzü kızarmış bir şekilde.
"Çok romantik!" Dedi ikisi senkronize bir şekilde. "Ayrıca yürüyebilmene sevindim." Diye ekledi Harry.
"Niye herkes bunu söylüyor!" Dedi Sasuke utanmasını sinire dönüştürmeye çalışırken.
Harry ve Draco sırıtmaya devam edince Sasuke anlatıp kurtulmak için devam etti. "Yolda Harry ile karşılaştık. Harry devamını biliyor ama ben yine de Draco'ya anlatayım. Detayları bilmiyorum ama Harry galiba Naruto'yu beni koruması için uyarmış. Ama Naruto ona güvenmediği için bunu tehdit olarak algılamış. Duvarları yumrukladı ve sonra aynı onun omegası gibi -yani iğrenç koktuğumu söyleyerek birlikte olduğumuzu kimseye anlatmamam için tembihledi."
"Seni korumam gerekiyorsa sana da, herkese de emir veririm." Diye Naruto'nun sözünü alıntıladı Harry.
"Vay piç." Dedi Draco kendini tutamayarak. Harry ve Sasuke ona ters ters baktığında onların yanında Naruto'ya hakaret etmemesi gerektiğini anlamıştı.
Sasuke göz devirdi ve devam etti. "Uchiha özel alanına geldik. Abim ikimizin mantık ilişkisi yaşamasını istedi-"
"Bekle!" Diye yine böldü Harry. "Aranızı abin mi yaptı?"
"Evet."
"Milletteki abiye bak."
Draco göz devirip anlatmaya devam etti. "Ben feromonlardan dolayı baygınlık geçirdim. Draco beni revire götürdü. Sonra Naruto oraya geldi. Abimin teklifini kabul etmişti."
"Bekle!" Dedi Harry yine Sasuke'yi durdurarak.
"Bekliyorum söylesene artık!" Dedi Sasuke de sinirlenerek.
Harry amacına ulaşmış bir şekilde sırıttı ve sorusunu sordu. "Yani siz aşk değil mantık ilişkisi mi yaşıyordunuz? Dışarıdan gözle bakılırsa, ikinizde birbirinize aşık gibi görünüyordunuz."
"Mantık ilişkisi olarak başladı, şuan ne bilmiyorum." Dedi Sasuke cevap olarak.
Eline bir avuç çekirdek alıp anlatırken bir yandan da onları çıtlamaya başladı. "Olayları hızlandırıyorum. Saldırı oldu. Üstümüze kalas düştü ve Naruto beni kurtarmak için siper oldu. Harry bizi kurtarmaya gelince ben kızışmaya girdim. Kalanını hatırlamıyorum. Uyandığımda Naruto'nun beni ilk götürdüğü evde ona sarılmış bir şekilde yatıyordum. Huzurluydum. Uyanınca biraz muhabbet ettik. Ona olanları sordum. Anlatmak istemedi ama zorladığımda anlattı. Abim ölmüştü ve ben-ben..." Sesi çatladığında kola içti ve sesini toparlamaya çalıştı. "O gün tüm gün ağladım. O da bana olanları anlatmıştı. Bana sarıldı, saçlarımı okşadı, yanımda olduğunu sürekli tekrar etti, abim hakkında konuştu. Bu desteğini asla unutamam çünkü en kötü anlarıma şahit olmuş ve yanımda olmuştu. Ardından... Bana kendi hayat hikayesini anlattı. Üzgünüm ama bu benim sırrım olmadığı için anlatamam."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Last Uzumaki /NaruSasu-Harco/
Fanfiction(Omegaverse!)+(Smut!)+(Mpreg!)+(Narusasu!)+(Drarry!)+(AlphaNaruto!)+(OmegaSasuke!)+(AlphaHarry!)+(OmegaDraco!) Tamamlandı" -ChakraVerse Serisi 1. Kitap- Kaguya Ōtsutsuki adlı Tanrıça tarafından dünyaya armağan edilen çakra yüzünden, dünyada hemen he...